Gå til innhold

En av mine måter å onanere på- vanlig?

Dragsund

Onanerer du noen gang ved å ligge på magen og gni, eller "rulle" underlivet mot underlaget?  

1. 1. Onanerer du noen ganger med underlivet mot underlaget (på magen) og "ruller"?

• Ja
      12
    • Nei
      29

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er mange andre der ute som onanerer ved å ligge på magen og gni skrittet, eller "rulle" som jeg har kaldt det siden jeg var liten, mot det som måtte være under...f.eks. ligge på sengen. Altså ingen fingre, men kun med kroppsbevegelser mot underlaget.

Det er en av mine måter å komme på når jeg skal kose meg litt alene... gjort det så lenge jeg kan huske, men har ikke hørt om andre som gjør det samme.

Om folk vil være anonym, så stem i alle fall :D

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest salma

Nop, gjør ikke det. Men det hørtes ikke så dumt ut - jeg pleide å gjøre det oppå eksen min ( *rødme*, første seksuelle betroelse på KG :oops: )

Forklar meg mer om hvordan du får det til? Jeg mener, ei seng er jo flat og for å få noen effekt må man jo komme til litt lenger "under" i underlivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nop, gjør ikke det. Men det hørtes ikke så dumt ut - jeg pleide å gjøre det oppå eksen min ( *rødme*, første seksuelle betroelse på KG  :oops: )

Forklar meg mer om hvordan du får det til? Jeg mener, ei seng er jo flat og for å få noen effekt må man jo komme til litt lenger "under" i underlivet?

Har selv også lugget oppå mine partnere og "rullet" *ler*

Jeg pleier å lage til en liten bulk under underlivet, så er det bare å gni avgårdekåre. Noen ganger er det godt å ta en hånd under og massere og "rulle" litt samtidig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Hm.... Ja, da vet jeg hva jeg har å gjøre i helga!

*salma løper hjem og øver*

Takk for tipset!

...og god helg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Tvi, tvi på at det funker da! God helg :kul: Ah---og husk: Du må stramme litt på underlivsmusklene mens du holder på....finne "takten" liksom...huff , jeg er dårlig å forklare! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitteliten avsporing, men dette minnet litt om Sex og singleliv. Sam hadde "mistet" orgasmen sin og skulle mastrubere hele dagen (i helga for å finne den igjen).

Midt i det hele ringer telefonen - hun tar den - og bjeffer "Dont' disturb me, I told you I was mastrubating the entire day today"

Ubetalelig :hoho::hoho:

En får ikke mer moro enn man har med seg selv...

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mitt neste liv skal jeg bli flue....på veggen...

:sjarmor:

den tanken har nok slått de fleste, men når jeg tenker på det så må det være kjipt å bare eksistere toppen et døgn??

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, har ikke prøvdt, men må vel ta en test på deg i kveld, (når jeg er alene, mener jeg....). :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den tanken har nok slått de fleste, men når jeg tenker på det så må det være kjipt å bare eksistere toppen et døgn??

8)

Det er bare døgnfluer som lever et døgn, andre fluer lever vanligvis lenger (hvis de da ikke blir myrdet i sitt første levedøgn).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Sandman;

Hvis du blir ei flue, får du holde deg på veggen! Blir vanskelig å konsentrere seg med skitne, møkk-etende Sandman'er flyvende rundt omkring! :ler:

Takk for tipset, Dragsund! Tar gjerne imot fler - NOE må jo en singel kvinne foreta seg for å blir tilfredsstilt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det er sånn jeg alltid har onanert! (va faktisk litt ok å vite at at d er andre som gjør d på samme måte..) bruker gjerne en pute mellom beina.. liker d fordi det blir indirekte press/bevegelse mot klitten.. Mit problem er bare at jeg ikke greier få organsme bare ved å bruke fingrene mot klitoris!!! d er kun den beskrevne teknikken og vibrator som gjør susen.. noen som har råd slik at jeg også kan bruke fingrene? takker :)

Marie 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er sånn jeg alltid har onanert! (va faktisk litt ok å vite at at d er andre som gjør d på samme måte..) bruker gjerne en pute mellom beina.. liker d fordi det blir indirekte press/bevegelse mot klitten.. Mit problem er bare at jeg ikke greier få organsme bare ved å bruke fingrene mot klitoris!!! d er kun den beskrevne teknikken og vibrator som gjør susen.. noen som har råd slik at jeg også kan bruke fingrene? takker :)

Marie 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie 21: Hei der! Jeg lærte meg selv å komme ved å bruke kun fingrene mot klitoris for ca. 1 år siden. Før det hadde jeg kun brukt "den spesielle" metoden. Tok litt tid før jeg ble kjent med den "vanlige" måten. Jeg ligger vanligvis på rygg, strammer musklene i underlivet som jeg pleier, beina mine blir gjerne litt stive....beveger fingrene i "harmoni" med muskelstrammingen....Er bare sånn jeg kan forklare det...

Det tar lengre tid for meg å komme slik, enn når jeg "ruller".

Lykke til da! Si i fra om det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest søta

Ja! Endelig en som er som meg!!

Jeg har drevet på slik så lenge jeg kan huske, og det er den eneste måten jeg klarer å komme på ved å onanere, og med samboern må jeg ligge oppå for å komme...Kanskje dette er den eneste måten jeg kommer på fordi jeg har gjort det hele mitt liv, slik at jeg har blitt godt vant??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si at jeg faktisk blir litt glad for å se at det er så mange andre som gjør det samme som meg! Husker da jeg var 12 år, hadde alltid trodd jeg hadde en sykdom- helt til jeg leste i Starlet at det kaltes onani, og ikke var skadelig :) Da var jeg glad da!

Har forresten gjort dette siden jeg var 5 (?) år...ganske tidlig da! Når begynte dere andre å onanere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...