Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Hva skal du studere? Hvor skal du studere? Hvor mange poeng har du? Jeg skal studere enten sykepleie, eller sosionom, har ca 53 poeng, men vet ikke helt hvor jeg skal studere til høsten.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Sosionom her oxo -Oslo Kanskje vi ses??
catty Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg har enda ikke bestemt meg! (ikke at jeg kan velge å vrake med mine karakterer...) er jo så mye å tenke på bare... jeg har veldig lyst til å bli sosionom,( fredrikstad ) men er veldig redd for å ikke klare disse eksamnene som alle snakker om... jeg har aldri vært noe særlig skoleflink, men om det er noe jeg virkelig interesserer meg for så er det jo bedre såklart... gru-gleder meg så fært til alt er avklart hvertfall
Anglofil Skrevet 29. oktober 2008 #4 Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Hva skal du studere? Skal studere kultur og språk med fordypning i engelsk. Håper å få en del av studiet godkjent, da jeg tar engelsk årsstudium som en del av allmennlærerutdanningen. Forhåpentligvis kan jeg da fokusere ta noen andre emner i tillegg. Hvor skal du studere? Kristiansand, UiA Hvor mange poeng har du? Det vet jeg ikke faktisk. Har jo mine karakterer fra videregående, i tillegg til at jeg er ferdigutdannet lærer til våren, så vi får se hva det blir. Mvh Yvonne Endret 29. oktober 2008 av Yvonne
venus_ Skrevet 29. oktober 2008 #5 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg tror jeg skal ta årsstudium i psykologi på uio. Har 57-59 poeng når jeg ferdig med det jeg går i år.
IngvildChristine Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 (endret) Jeg skal studere til å bli sosionom i Kristiansand, har vel ca 50 poeng, så jeg håper jeg kommer inn. Edit: rettet skrivefeil Endret 1. november 2008 av IngvildChristine
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Allmenlærer på høyskolen i Bergen:) Har rundt 46-47 poeng..
Gjest Gjest_mari_* Skrevet 1. november 2008 #8 Skrevet 1. november 2008 Hei, jeg skal fortsett på stuidet mitt informatikk. Går på master, vil være ferdig med 2 år innen neste høst og har da 3 år igjen. Jeg vil da ha 120 studiepoeng, 300 studiepoeng når jeg er ferdig.)
Gjest me Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Jeg skal hoppe på 3. året bachelor i eksportmarkedsføring i Høyskolen i Ålesund. Dette er fordi jeg har tatt litt BI fag og litt markedshøyskole fag og vil gjøre alle disse forskjellige fagene til en bachelor, så var det nærmest denne skolen som kunne godkjenne alle fagene mine:) Håper det vil gå greit! Har ellers 52 poeng fra videregående..
Gjest Gjest_koko_* Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Tror det blir bachelor i teknologidesign og ledelse i Høyskolen i Gjøvik:)
Kitty_katt Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 Neste år skal jeg studere til å bli dyrepleier Har bestemt meg for å gå på Hansenberg skolen i Danmark Vet ikke hvor mange poeng jeg har, må finne igjen vitnemålene mine:p Men tror det nærmer seg 50 poeng...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå