Vibi Skrevet 29. oktober 2008 #1 Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er tidlig gravid, og plages med magesmerter om kvelden. De kommer gjerne når jeg slapper av, på jobben når jeg er i aktivitet merker jeg ingenting. De gir seg gjerne etter en stund. Hva kan dette skyldes, noen som har vært borti noe liknende?
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 29. oktober 2008 #2 Skrevet 29. oktober 2008 Ja! Sliter med det samme! Det gjør kjempe vondt, som kjempe kjempe sterke mensmerter i mage og korsrygg av og til. Jeg måtte dusje i varmt vann for at d skulle avta, d gjor så vondt at jeg klarte ikke sove. Det har heldigvis avtatt litt nå da som jeg er lengre uti svangerskapet, men det kommer av og til enda-spesielt etter sex. Noen som vet hva dette er?
SummerJoy Skrevet 29. oktober 2008 #3 Skrevet 29. oktober 2008 Livmoren vokser kraftig så det er egentlig bare logisk at det blir litt smerter ut av det. Mensmurringer er helt normalt å ha, og mange får også vonde kynnere etter sex. Når man blir litt lenger på vei så kan man kjenne ganske sterke smerter i sidene helt nederst på magen, det er ligamentbåndene som strekker seg.
MiniMjau Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Takk, her fant jeg hjelp i en gammel tråd. Er tidlig gravid og har de SYYYYKESTE magesmerter som kommer i bølger. Må nesten kaste opp og blir helt kvit i trynet. Som vanvittige mens-smerter i livmorområdet. Varer i ca 10 minutter. greier ikke stå oppreist..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå