Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er tidlig gravid, og plages med magesmerter om kvelden. De kommer gjerne når jeg slapper av, på jobben når jeg er i aktivitet merker jeg ingenting. De gir seg gjerne etter en stund.

Hva kan dette skyldes, noen som har vært borti noe liknende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lise_*
Skrevet

Ja! Sliter med det samme! Det gjør kjempe vondt, som kjempe kjempe sterke mensmerter i mage og korsrygg av og til. Jeg måtte dusje i varmt vann for at d skulle avta, d gjor så vondt at jeg klarte ikke sove. Det har heldigvis avtatt litt nå da som jeg er lengre uti svangerskapet, men det kommer av og til enda-spesielt etter sex.

Noen som vet hva dette er?

Skrevet

Livmoren vokser kraftig så det er egentlig bare logisk at det blir litt smerter ut av det. Mensmurringer er helt normalt å ha, og mange får også vonde kynnere etter sex.

Når man blir litt lenger på vei så kan man kjenne ganske sterke smerter i sidene helt nederst på magen, det er ligamentbåndene som strekker seg.

• 3 år senere...
Skrevet

Takk, her fant jeg hjelp i en gammel tråd. Er tidlig gravid og har de SYYYYKESTE magesmerter som kommer i bølger. Må nesten kaste opp og blir helt kvit i trynet. Som vanvittige mens-smerter i livmorområdet. Varer i ca 10 minutter. greier ikke stå oppreist..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...