Gjest Lucky me Skrevet 13. juni 2003 #1 Del Skrevet 13. juni 2003 Har en kjæreste som er helt fantastisk, elsker han over alt i verden! Vi flytter sammen nå til sommeren, hehe Gutter jeg har møtt før han har vært håpløse fullstendig! Hva mener dere KVINNER/JENTER? ikke gutter...som ikke er homofil. Er gutter håpløse? Eller finnes det et antall med seriøse menn, ikke små dritt unger som tror de er kul? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 13. juni 2003 #2 Del Skrevet 13. juni 2003 Etter min mening er alle håpløse, både menn og kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 13. juni 2003 #3 Del Skrevet 13. juni 2003 Nope!!! Finnes absolutt ingen som holer mål! ALLE er fullstendig håpløse 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 13. juni 2003 #4 Del Skrevet 13. juni 2003 Ingen er håpløse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. juni 2003 #5 Del Skrevet 13. juni 2003 Her skjærer vi alle over en kam skjønner jeg. Svarer ikke på noen av alternativene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 14. juni 2003 #6 Del Skrevet 14. juni 2003 Ingen er håpløse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 14. juni 2003 #7 Del Skrevet 14. juni 2003 I den grad man tror man skal forandre dem, er de håpløse. Men i seg selv er de ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 14. juni 2003 #8 Del Skrevet 14. juni 2003 Ja, stort sett er alt håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 14. juni 2003 #9 Del Skrevet 14. juni 2003 Det kommer vel ann på person til person...noen er HÅPLØSE mens andre ikke er det.Så det blir vanskelig og si både ja og nei...vi mennesker er så forskjellig. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå