*Lillian* Skrevet 13. juni 2003 #1 Del Skrevet 13. juni 2003 Har kjøpt meg åpne sandaler (med opphøyd såle) som passer godt til antrekket jeg skal ha på meg i dag... Men kan jeg gå ut og spise og evt gå ut på byen med åpne sandaler?? Tar det seg ut? Hvordan vil det se ut med tynn strømpebukse/strømper i lik farge inni åpne sandaler? Håper noen kan hjelpe meg fort, fort fort..... Lillian - stressa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. juni 2003 #2 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg går ALLTID med åpne sko om sommer en jeg. Du kan trygt gå ut og spise i skoene dine. Drøpp strømpebuksa/strømpene også du. Bare deilig for tærne å få luftet seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 13. juni 2003 Okei, da skylder jeg på deg hvis andre reagerer, Lea! Takk for raskt svar! Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. juni 2003 #4 Del Skrevet 13. juni 2003 Lillian: Slapp av Dette kommer til å bli veldig hyggelig og morsomt! (med eller uten strømpebukser)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 13. juni 2003 #5 Del Skrevet 13. juni 2003 Skulle ikke være noe i veien for at du kan gå ut på byen med åpne sandaler. Kommer jo litt an på hvordan sandalene er også. Er de litt for hverdagslige, ville jeg byttet til noe penere. Synes ikke du bør ha strømper i åpne sandaler - det er ikke så pent. Kos deg i kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 13. juni 2003 Lillian: Slapp av Dette kommer til å bli veldig hyggelig og morsomt! (med eller uten strømpebukser)! :oops: Jeg blir så stressa...... ALT må liksom være perfect for meg, vettu..... Hallo, jeg skal jo møte kvinnene i mitt liv! Lillian - snart til frisøren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. juni 2003 #7 Del Skrevet 13. juni 2003 Jaja.. Nei.. lillian.. Gå for all del i de skoene du vil! Jeg skal ha på meg slitte sorte semskaskinn-sko. (Jeg HATER sko-butikker.. blir så sinna av å gå i dem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 13. juni 2003 #8 Del Skrevet 13. juni 2003 Skal dere andre PYNTE dere?! Jeg tenkte jeg skulle gå med vanlige klær jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. juni 2003 #9 Del Skrevet 13. juni 2003 Skal dere andre PYNTE dere?! Jeg tenkte jeg skulle gå med vanlige klær jeg. Jeg også skal gå i normale klær! Så-det-så. Ikke gidder jeg å nappe øyenbrynene ekstra for dere heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 13. juni 2003 #10 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg hadde tenkt å nappe, men har pinsetten min på skolen.. Jajja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 13. juni 2003 #11 Del Skrevet 13. juni 2003 :oops: Jeg blir så stressa...... ALT må liksom være perfect for meg, vettu..... Hallo, jeg skal jo møte kvinnene i mitt liv! Morsomt sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 13. juni 2003 #12 Del Skrevet 13. juni 2003 Du blir sikkert fin med strømper eller ikke, Lillian! Du er ei god jente. Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #13 Del Skrevet 13. juni 2003 Du blir sikkert fin med strømper eller ikke, Lillian! Du er ei god jente. Kos deg i kveld! Lillian: Nå er jeg veldig spent på om du har strømper eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. juni 2003 #14 Del Skrevet 13. juni 2003 ja, det var det jeg som skrev, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juni 2003 #15 Del Skrevet 13. juni 2003 Her dikutere vi de store verdens problemer ser jeg.. Om det ikke er ubehagelig hadde jeg gått uten strømpebukse.. Finest det.. (Jeg vil også men denne helga er jeg opptatt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 13. juni 2003 Det ble verken med eller uten strømper...... Det ble ikke engang åpne sandaler...... Men takk, Embla s! Lillian - gnagsår etter andre sko :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 14. juni 2003 #17 Del Skrevet 14. juni 2003 Vi som ikke var der er litt nysgjerrige vet du. Hva slags sko valgte du? Og hvordan vil du beskrive de andre etter hva slags sko de hadde? Finnes det en egen KG-sko?? (tøyse-kua) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 14. juni 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg valgte høye sko, litt sånn platåsko. (som forøvrig er VONDE å gå i...Jeg har blemme under foten min :-? ) Jeg studerte ikke de andres sko at all....... Det eneste jeg vet er at Embla S hadde på seg åpne sandaler for min skyld.... :oops: Tror ikke det finnes egen KG-sko, nei............ Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 15. juni 2003 #19 Del Skrevet 15. juni 2003 Du kan trygt gå ut og spise i skoene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå