Gå til innhold

Trenger litt kvinnelig hjelp her!

Gjest Gjest_SebastiAn_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_SebastiAn_*

Ok, her er situasjonen: traff ei jente i helga, og skjønte fort at hun var interessert. Det endte med nach og at hun (og ei venninne og en kamerat av meg) lå over. Grunnet manglende sengeplasser ble vi alle liggendes i senga, uten at noe mer skjedde.

Så, dagen derpå, snakker jeg med noen kamerater som var her på nachet sammen med oss. De spør om jeg rota med henne, hvorpå jeg svarer at ingenting skjedde. De blir overraska, og mener jeg burde "slått til".

Hva mener dere, jenter? Tenk dere selv den samme situasjonen med en gutt dere har interesse for. Burde jeg "kasta meg over", eller er det greit å avvente litt, og heller bli litt kjent først? For dette er ei jente jeg godt kunne tenke meg å bli kjent med, og jeg var absolutt ikke interessert i noe ONS.

Jenta er 18 år gammel, hvis det skulle ha noen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_SebastiAn_*

EDIT: har forresten vekslet meldinger i dagene siden det skjedde, og har ikke fått inntrykk av at interessen er blitt borte fra hennes side, så denne tråden er egentlig til hjelp for hva jeg kanskje bør gjøre en eventuell neste gang vi møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kate_*

Jeg setter uendelig pris på gutter som det faktisk går an å dele seng med uten at de må klå.

Har endt opp i rare sovesituasjoner selv etter nachspiel, og synes det er ubehagelig om en fyr skal begynne å tafse eller kline når det ligger andre i samme rom eller seng. Selv om jeg liker fyren godt!

Men du har vel gitt et hint om at du er interessert likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter uendelig pris på gutter som det faktisk går an å dele seng med uten at de må klå.

Har endt opp i rare sovesituasjoner selv etter nachspiel, og synes det er ubehagelig om en fyr skal begynne å tafse eller kline når det ligger andre i samme rom eller seng. Selv om jeg liker fyren godt!

Men du har vel gitt et hint om at du er interessert likevel?

Godt å høre :)

Jeg synes selv jeg har gitt klare tegn om at jeg er interessert ja, og dessuten fikk hun vel også greie på det av en ovefull kamerat som følte han måtte legge inn et godt ord for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Ok, her er situasjonen: traff ei jente i helga, og skjønte fort at hun var interessert. Det endte med nach og at hun (og ei venninne og en kamerat av meg) lå over. Grunnet manglende sengeplasser ble vi alle liggendes i senga, uten at noe mer skjedde.

Så, dagen derpå, snakker jeg med noen kamerater som var her på nachet sammen med oss. De spør om jeg rota med henne, hvorpå jeg svarer at ingenting skjedde. De blir overraska, og mener jeg burde "slått til".

Hva mener dere, jenter? Tenk dere selv den samme situasjonen med en gutt dere har interesse for. Burde jeg "kasta meg over", eller er det greit å avvente litt, og heller bli litt kjent først? For dette er ei jente jeg godt kunne tenke meg å bli kjent med, og jeg var absolutt ikke interessert i noe ONS.

Jenta er 18 år gammel, hvis det skulle ha noen betydning.

Helt greit at det ikke skjedde noe mer. Jeg tror forresten ikke det har noe særlig å si om det skjer noe mer første natta eller ikke for jenter. Er de interessert så er de interessert uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frøkna20

Må si meg enig at du kanskje gjorde det riktige for henne.

jeg ville blitt forvirret, jeg ville hvertfall at noe skulle skjedd, ikke nødvendigvis noe heftig. Men bare en bekreftelse på at du var inntresert. Kunne vært så lett som å tatt hånden min, kyss på kinnet osv osv. :roll:

jeg er av de som er av den oppfattelse av av mannfolk er av de sextenkende dyriske vesende enkelte av dere er. Jeg hadde derfor, hvis det hadde vært no action trodd at du ikke fant meg atraktiv nok til å ville "hoppe i høyet". Hadde sikkert avslått deg om du hadde prøv på noe slikt, men det at du ikke hadde prøvd i det hele tatt hadde fått meg meget usikker. Men det er meg :sukk:

Jeg er av de usikre, trenger godkjenning fra personene jeg er intreserte i. og jeg er av de som mener at dette er mannen sin jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_LilleMeg_*

Jeg synes det er bra at du tok det rolig. Hvis hun er interessert i et forhold med deg, vil hun nok bli bedre kjent med deg før dere tar ting et steg videre. I motsetning til hvis hun var ute etter et ONS, og sikkert selv ville tatt mer initiativ.

Hvor gammel er du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...