Gå til innhold

Tannbleking

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hun med de gule tennene

Er det noen som har erfaring med tannbleking? Synes tennene mine har blitt så gule og har lyst til å prøve dette, er visst noe som heter Britesmile. Noen som har prøvd? Kan du anbefale noen spesielle? Og pris?

Bor i Oslo.

MVH

"Hun med de gule tennene"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjorde det hos tannlegen. 1600 for en kjeve, og da har du middel til å friske opp i lang tid fremover. Ble veldig bra. Tar en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M har en tannkrem (husker ikke hva heter, men noe med whitening)

koster rundt 100,- Merker resultat etter en ukes bruk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du snakker om Klips er den "gammeldagse" måten hvor man støper skinner , ikke sant?

Britesmile er noe dyrere (4 - 5000,-), men tar kun en time. Den andre måten koster kun første gangen da man kan bruke skinnene om igjen, og trenger da kun å fylle på med blekegelè som kun koster kr. 100,-( tror jeg det var). Britesmile koster like mye hver gang. Men begge metoder varer i 2-4 år da, alt etter om du lar være å røyke, drikke te og rødvin m.m.

Skal gjøre dette selv også, har sett at resultatene blir veldig bra!

Hvis du søker på Britesmile på nettet finner du masse info om metoden og steder som utfører den. Hos Ellipseklinikken koster det kr. 4000,-, lønner seg å sjekke litt rundt. Noen har priser på over kr. 5000,-.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gjorde det på colosseumklinikken i oslo, støpte skinner, var det de anbefalte. fikk med meg fire blekesprøyter, og betalte 3200 for begge kjevene. dette gjorde jeg i desember2001. ble hvite og fine, men gule igjen fort,

så jeg kjøpte nye blekesprøyter i mai2002, var hos tannlegen på byporten og hørte om det var for tidlig å bleke de igjen, men det skulle gå bra, mente de der.

har akkurat bleket de igjen nå, i samråd med tannlegen min, hun hadde samme blekemiddel men sterkere (20%), så jeg kjøpte der for 150kr/sprøyta. det var mindre enn jeg betalte på byporten.

men vær obs på at selv om du har skinner, kan du ikke kjøpe hvilket som helst blekemiddel hos tannlegen! mine skinner passer bare til opalescense (eller-hva-det-nå-heter) for andre midler har tynnere konsistens eller noe.

synes ikke mine tenner er nevneverdig hvite nå heller, jeg vil jo ha filmstjerne-hvite tenner! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var det jeg var redd for og! men de blir ikke svakere, nå har jeg hørt med tre forskjellige tannleger for å være sikker. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...