Gå til innhold

Menn behandler meg som jeg er løs

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Da er årets julebord over... Og det ble stort sett en meget hyggelig opplevelse. Konene var trivelige, og vi danset og pratet masse med hverandre. Hun ene omtalte meg til og med som "Stjerna til mannen min!". Jeg hadde kledt meg ned en smule, men følte meg allikevel fin.

Eneste negative var selvsagt at en av sjefene prøvde seg gjennom hele kvelden, og jo fullere jo mer vulgær. Men jeg avfeide det bare.

Syns allikevel det er en smule fascinerende at av alle kvinnene der, så var det bare meg han prøvde å kneppe opp kjolen på, inviterte til sex, og tilfeldig børstet borti puppene...

Endret av KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm. Jeg synes det er skikkelig skikkelig trist med menn som hele tiden driver å prøver seg når man blir avvist. Det virker som om trangen til å oppnå bekreftelse hos dem man liker øker dersom man hele tiden opplever avslag. Er det ikke rart at noen mennesker oppfører seg sånn?

Velvel. Det å kneppe opp kjolen og dulte borte i puppene er det egentlig å invitere til sex? Er ikke det mer en slags frusterasjon av å aldri bli lagt merke til? Skulle jeg invitert til sex så hadde jeg kjørt på helt andre strenger (sånn som å ordne transporten videre) eller den enda bedre, - hjelpe en dame med å bli kvitt plageånden sin¨.

Prøvde han å kneppe opp kjolen ved anledning dere var alene? Hvis det var blant andre folk så er det vel egentlig bare en bekreftelse på at man ikke fungerer mentalt.

Men jeg må si at jeg ofte har blitt villedet av jenter dengang jeg var yngre, - heldigvis har jeg samboer nå, og hvis en jente eller dame til en kompis av meg hadde prøvd seg på meg så hadde jeg selvsagt bare avvist dama og heller fortalt alt til kompisen. For mange år siden, da behovet for bekretelse og anerkjennelse og det føle seg begjært av andre mennesker, hadde det vært dama til en jeg ikke likte, - kanskje fordi han vært en mobber i årrekke eller fortjener det på en anne måte, - så hadde jeg ikke nølt med å grepet sjansen dersom jeg fant en jente attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er eldre enn faren min, så han visste hva han gjorde. "Kan ikke jeg bli med deg hjem så skal jeg knulle deg som du aldri har blitt knulla før," tolker jeg som invitasjon til sex...

Det med pupper og kjole kom på toppen av det andre... Han måtte dog bæres inn i taxi på slutten av kvelden, så han var ganske snublefull. Ikke for å forsvare hva han gjorde, men for å prøve å forstå hvorfor han klarte å bli så latterlig dum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sjefen din må jo slik jeg ser det slite med en del indre stridigheter for å kunne være sånn at han blir vulgær i fylla. Jeg kjenner mange gutter som jeg rett og slett blir skikkelig flau over å kjenne. De oppfører seg om de lar seg styre av brunsten, - at hele deres vilje og vesen og tilstedeværelse kun handler om å ha sex.

For mange menn er det rett og slett en plage det at ens handlinger avgjøres av noe så enkelt som en pung som henger mellom bena, at dette gjør mange menn til underkastet sin egen drift er jo en konsekvens.

Håper jeg aldri blir en slik kar som faktisk oppfører meg idiotisk under alkoholsrus unnskyldninger, at jeg vil bruke alkohol som et middel for å slippe ut en slags indre demon som aldri får luftet seg på grunn av en fasade av et menneske ellers.

Skulle jeg prøvd meg på en jente så hadde jeg alltid passet på å være mer edru enn jenta.

Men herregud, hva er det med menn som faktisk tror dem har draget på jenter for seksuelle aktiviteter? Skjønner ikke vi menn at disse hemmeligheter, - hvem jenter egentlig brunster på er et mysterium, og han som satt hele nachspielet og var drittrøtt, men allikevel skikkelig hyggelig og bruker masse anstrengelse og energi på være hyggelig, og forbruker masse penger og drikkevarer på jenta, og var i god form, - og trodde at nå var det i boks med jenta han hadde brukt hele natta på, - opplever jo til stadighet at jenta som ga dem oppmerksomhet hele natta bare gjorde det for å få tia til å gå, - for å heller pule han karen i hjørnet som ikke har sagt no hele natta men møtte henne med et blikk mens hun satt med tullingen.

Det er så vanskelig å vite hvem damer legger sin elsk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser poengene dine her Waco, men uansett. Poenget mitt var at det faktisk var et veldig hyggelig julebord, og at jeg koste meg og at det overskygget han ene bengelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en sånn...liten blond friskus med roser i kinnene som ikke ser ut som om hun har brukt 5 timer foran speilet... Jeg har truffet mine kjærester gjennom felles venner, på fest og lignende (privatfest).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en sånn...liten blond friskus med roser i kinnene som ikke ser ut som om hun har brukt 5 timer foran speilet... Jeg har truffet mine kjærester gjennom felles venner, på fest og lignende (privatfest).

:roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Vil anbefale dere jentene her å se filmen Malèna. Viser (i dog overdimensjonerte trekk) hvor kyniske både menn og kvinner kan være når det gjelder temaet dere har tatt opp her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...