Gå til innhold

Menn behandler meg som jeg er løs

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

TS, Angelina og S!

Må si at jeg blir litt styrket av å lese denne tråden. Jeg trodde faktisk bare det var "Jeg" som hadde det slik...

Og jeg er "voksen" og har lært å leve med dette, men allikevel godt å se at man ikke er alene...

Når jeg prøver å fortelle om dette så forstår ikke folk som ikke har kjent det på kroppen, men kommer med råd som noen av gjestene i tråden her.

Og som Angelina sier det så bra, det er jo ikke oppmerksomhet på byen eller pikk man vil ha.

Vi vil blir behandlet med respekt og medmennesklighet. Jeg ser ikke på meg selv som spesielt pen. Jeg ser på meg selv som smart og oppegående, velutdannet og omsorgsfull, kreativ og morsom. Men sier jeg det, som nevnt før, så er det "Hva er det du prøver å bevise?" Eller, som S sa det, så får man beskjed om at når man ser ut som man gjør, så kan man ikke forvente å bli behandlet som andre.

Hva er det for bullshit? Jeg fortjener like mye respekt som de kvinnene som visstnok ikke har sex appeal eller it eller hva pokker man skal kalle det. Jeg aner ikke hva det er, for jeg ser det ikke.

Fattig trøst, men det er mange av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en gjeng med taperjenter...

"Jeg er pen, jeg er smart, jeg er empatisk bla bla bla." :kvalm:

Smarte jenter trenger ikke si at de er smarte. Man forstår det. Men det er smarte jenter på forumet her. De klynker ikke over hvor fælt de har det. De skriver intelligente innlegg om aktuell emner enn seg selv. Ingen av dere er blant dem.

Som det ble sagt over her, det er nok ikke så mye å "se" i dere utenom utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smarte jenter trenger ikke si at de er smarte. Man forstår det. Men det er smarte jenter på forumet her. De klynker ikke over hvor fælt de har det. De skriver intelligente innlegg om aktuell emner enn seg selv. Ingen av dere er blant dem.

Som det ble sagt over her, det er nok ikke så mye å "se" i dere utenom utseendet.

det vet du ikke, du har nemlig ikke sett noen av oss :)

ja, jeg er sinnsykt pen, hva så??? skal jeg si at jeg ser ut som ett tak ras for å bevise deg at jeg har evner???

tøøøysebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vet du ikke, du har nemlig ikke sett noen av oss :)

ja, jeg er sinnsykt pen, hva så??? skal jeg si at jeg ser ut som ett tak ras for å bevise deg at jeg har evner???

tøøøysebook!

Siden jeg ikke har kommentert ditt eller andres utseende, så har du vel allerede bevist at du ikke er spesielt oppegående...

Nei, få dere en kar mens dere er unge og pene. Senere må dere vise fram andre evner og da blir det nok smått på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke har kommentert ditt eller andres utseende, så har du vel allerede bevist at du ikke er spesielt oppegående...

Nei, få dere en kar mens dere er unge og pene. Senere må dere vise fram andre evner og da blir det nok smått på dere.

pft, du hadde smeltet på flekken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pft, du hadde smeltet på flekken....

Ja, du virker sjarmerende... :roll:

Slike som dere er til for to ting: pules og kastes. Så får dere finne dere et mannemehe av typen over her som dere kan tråkke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du virker sjarmerende... :roll:

Slike som dere er til for to ting: pules og kastes. Så får dere finne dere et mannemehe av typen over her som dere kan tråkke på.

hm... aner jeg en bitter undertone der... en som virkelig har

sviktet deg hva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... aner jeg en bitter undertone der... en som virkelig har

sviktet deg hva...

Så noen dårlige jentehersketeknikker var alt du klarte å vri ut av hodet ditt? Ikke rart du synes det er vanskelig å treffe noen som liker deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen dårlige jentehersketeknikker var alt du klarte å vri ut av hodet ditt? Ikke rart du synes det er vanskelig å treffe noen som liker deg.

men det har jeg da ikke.. dumper dem som regel.. er for mange å velge mellom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det har jeg da ikke.. dumper dem som regel.. er for mange å velge mellom..

Og likevel sutrer du? Det var jo sympatisk.

Du vet vel at menn simpelthen elsker selvoptatte kroniske sutrere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan hende jeg uten å vite det sender ut signaler om at jeg er desperat.. :P uten at jeg er det.

Det går ikke AN at dette er signaler jeg selv sender ut.

:'(

Det er ikke sikkert det er "desperat" kroppen din sender ut, men kanskje den sender ut andre signaler, at du er usikker, et "lett bytte", osv. Jeg har vært i din situasjon i mange mange år, og det tok sin tid før jeg forstod hva jeg utstrålte som gjorde at menn behandlet meg slik. Hadde ingenting med desperat å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og likevel sutrer du? Det var jo sympatisk.

Du vet vel at menn simpelthen elsker selvoptatte kroniske sutrere?

vet, de liker å redde oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og ovenfor her sporer visst mye av..

Etter over 170 meldinger i denne tråden kaster jeg inn håndkleet her, og takker for "praten". Ønsker dere andre jenter alt vel..

Livet er vel for kort til å tenke for mye på dette, men det har vært interessant å diskutere litt med dere.

Lykke til!

Klem, TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trigget dine egne fordommer og fikk svar deretter, du kan faktisk lære noe av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde at menn som henger her på KVINNEguiden kanskje var litt mer opptatt av og få et innblikk i hvordan kvinner tenker og føler. Men ser at det er noen tråder her og der som sterkt motbeviser dette.

Men det er visstnok noen personer som oppsøker slike forum bare for å tråkke ned på personer. Jeg begynner å miste telling på hvor mange ganger jeg har sagt det, men det er synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS!

Lykke lykke til med ditt. Om han/de gjestene som skriver ting de ikke aner noe om provoserer deg, gå la det passere. Livet er ikke verdt det.

Funderte litt på dette i går, skulle likt å plassert oss som har det sånn ved siden av hverandre og sett hvordan vi egentlig ser ut.

Skal vedde på at vi er helt forskjellige, og hadde skjønt like lite hvis vi så hverandre. :fnise:

Og til de som tror vi skryter av uteeendet vårt, Piss it! Jeg sier at jeg IKKE er spesielt pen.

Men jeg tror hva menn og kvinner oppfatter som attraktivt skiller betraktelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_angelina_*

Jeg er registrert bruker, men logget meg ut for å støtte ts i akkurat denne tråden, nettopp på grunn av at innleggene kan bli oppfattet slik du velger å se på det.

Synes det er utrolig frekt av deg å trekke konklusjoner om at det ikke er noe å "se" i oss, men jeg vet jo selv at du tar feil så burde ikke la meg provosere. Men siden du ikke klarer å relatere til problemet så kan du vel la oss syte litt i fred heller. Og det er jo det denne tråden er for, det betyr ikke at vi ikke har andre interesser enn å snakke om oss selv ellers.

Men jeg trekker meg også ut av tråden siden den har blitt litt usaklig. Og så har jeg jo fått meg en seriøs kjæreste nå, så jeg enser ingen annen mannlig oppmerksomhet lengre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er registrert bruker, men logget meg ut for å støtte ts i akkurat denne tråden

Kunne vært interessant å se hva du skrev ellers. Eller kanskje ikke, tusenvis av innlegg på velvære-forumet er neppe interessant.....

De smarte brukerne som har skrevet i denne tråden (som elfrida, stjernedryss, pjukset og sikkert flere) har ikke vært spesielt enige i sutringen deres. De vet man jo har vettuge argumenter å slå i bordet med.

Sutrejenter som dere derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ei som har fulgt med på tråden
Kunne vært interessant å se hva du skrev ellers. Eller kanskje ikke, tusenvis av innlegg på velvære-forumet er neppe interessant.....

De smarte brukerne som har skrevet i denne tråden (som elfrida, stjernedryss, pjukset og sikkert flere) har ikke vært spesielt enige i sutringen deres. De vet man jo har vettuge argumenter å slå i bordet med.

Sutrejenter som dere derimot...

Et det noen som sutrer her er det deg da din f'''' idiot. Hva i helvete har du med dette å gjøre? om du ikke har noe positivt å bidra med men bare dritt som du tror kan få deg til å føle deg bedre så pigg av! du har fått folk til å stikke fra tråden med drittpreiket ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...