Gjest Stjernedryss Skrevet 3. desember 2008 #121 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg skjønner egentlig ikke helt hva dere mener med "sexy" jeg. Jeg har flere single venninner på alle grader i skjønnhetsskalaen, og det samme går igjen hos alle. Gutter er ute etter sex, men ikke forhold. Samtidig ser jeg jo kjempepene damer som er i forhold stadig vekk, så tror neppe et pent utseende er et hinder for å bli tatt seriøst av en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 3. desember 2008 #122 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg må le litt, beklager. Det er hvertfall helt klart at det ikke skal være lett for deg. Men, som du sikkert blir lei av å høre, det er bare å gjøre det beste ut av det Og det er jo det jeg mener at jeg gjør... I det minste prøver å gjøre. Men i går, for eksempel, var jeg ute med noen venninner. Plutselig kom det en fyr bort til meg, grep tak i ansiktet mitt og kysset meg. Han er en rimelig kjent person. Han gjorde det samme i 1993 i et bryllup vi var i begge to. Det må være min overjordiske sensuelle tiltrekning. Stjernedryss, jeg ser du skriver det samme i mange tråder. Og jeg snakker ikke om alle menn, mange menn er selvsagt ikke slik. Jeg har mange flotte mannlige kompiser og kolleger. Men det er allikevel menn som er sånn, og kanskje ikke du har kommet ut for dem. Men jeg farer da ikke med dikt og løgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 3. desember 2008 #123 Del Skrevet 3. desember 2008 Humor er viktig, og ikke minst selvironi. Ser ut som du har begge i god behold Og du har også veldig god hukommelse Men det er jo vansklig å endre disse mennene som gjør disse tingene, rettere sagt er det umulig. Så at du gjør det beste ut av det er vel strengt tatt alt du kan gjøre, dessverre. Synes det er synd at slike folk skal få deg til å endre deg, når det er de som faktisk burde endre seg. Ond ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 3. desember 2008 #124 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg tror at livet er en evig forandringsprosess. Man får tilbakemeldinger og velger om det er noe man bør endre, eller om det er den andre det er noe "galt" med. Når det gjelder mitt utseende, så er det ikke mye å gjøre med det. Oppførsel, ja den kan forandres, alle kan forandre oppførsel, men trenger man og bør man? (I en gitt situasjon) Man kan ikke forandre andre, men man kan forandre seg selv. Man kan velge å ikke ta alt seriøst, man kan sile ut det som ikke gjør en noe godt, osv. Man kan fokusere på å være et godt menneske, og fokusere på dem som ser det, og ikke bare deet ytre. Det handler om valg, og det handler om å ha respekt for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 3. desember 2008 #125 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg legger stor vekt på å være meg selv, uansett situasjon. Noe som ofte går bra, noen ganger ikke fullt så bra. Man kan ikke klikke med alle mennesker der ute... Og ja, man lærer ofte noe nytt om seg selv eller sine medmennesker som gjør livet til en forandringsprosses. Så nå var jeg veldig enig i alt du sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. desember 2008 #126 Del Skrevet 3. desember 2008 Stjernedryss, jeg ser du skriver det samme i mange tråder. Og jeg snakker ikke om alle menn, mange menn er selvsagt ikke slik. Jeg har mange flotte mannlige kompiser og kolleger. Men det er allikevel menn som er sånn, og kanskje ikke du har kommet ut for dem. Men jeg farer da ikke med dikt og løgn. Hva har det med saken å gjøre at jeg skriver det samme i flere tråder, burde jeg heller forandre mening fra tråd til tråd? Jeg har aldri beskyldt deg for at dikt eller løgn, jeg bare lurer på hva dere mener med "sexy" og hva som er greia med å kalle alle dere betrakter som mindre atraktive enn dere selv som "grå mus". Hvis sexy betyr mørk lipliner, syltynne øyenbryn og og kløft med skikkelig push-up BH så skjønner jeg jo selvsagt guttenes oppførsel, men er jo ikke sikkert det er det du mener da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 3. desember 2008 #127 Del Skrevet 3. desember 2008 Grå mus omtaler jeg da ingen kvinner som. I denne tråden (hvis jeg har gjort det) så er det ment i anførselstegn. Jeg omtaler heller ikke meg selv, det er der jeg mener du misforstår, som vakrere eller mer sexy enn andre. Det jeg lurer på, og det jeg har forstått det som at TS og Angelina lurer på, er hvorfor har noen kvinner noe menn tror gjør at de kan behandle dem som tøser, når de IKKE er det. Jeg kan oppleve dette selv i treningstøy. Jeg ønsker ikke dette, jeg framhever ikke dette, jeg har lyst på en kjæreste. Ikke at folk skal tenke sex bare de ser på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #128 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har aldri beskyldt deg for at dikt eller løgn, jeg bare lurer på hva dere mener med "sexy" og hva som er greia med å kalle alle dere betrakter som mindre atraktive enn dere selv som "grå mus". Du skjønner, noen damer har fått utdelt et utseende de ikke har mentale evner til å matche. Derfor sutrer de og kaller andre damer grå mus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 3. desember 2008 #129 Del Skrevet 3. desember 2008 Du skjønner, noen damer har fått utdelt et utseende de ikke har mentale evner til å matche. Derfor sutrer de og kaller andre damer grå mus. Har du lest tråden? Det er vel neppe det det handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. desember 2008 #130 Del Skrevet 3. desember 2008 Sånn, da er jeg registrert. Ble flere Kate-gjester, og det kan vi ikke ha noe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 3. desember 2008 #131 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg skjønner egentlig ikke helt hva dere mener med "sexy" jeg. Jeg har flere single venninner på alle grader i skjønnhetsskalaen, og det samme går igjen hos alle. Gutter er ute etter sex, men ikke forhold. Samtidig ser jeg jo kjempepene damer som er i forhold stadig vekk, så tror neppe et pent utseende er et hinder for å bli tatt seriøst av en mann. Jeg mener ikke at jeg er penere enn andre kvinner, langt i fra. Jeg føler bare jeg blir utsatt for mer seksuell oppmerksomhet og mindre oppmerksomhet av den mer romantiske eller vennskapelige typen (at menn vil bli kjent med meg fordi jeg virker som en bra person f eks) enn andre. Jeg har venninner som jeg mener er penere enn meg, men om vi står sammen på en bar så henger alltid den type gutter som er ute etter sex seg på meg. Og omvendt, hvis vi kommer i snakk med en rolig fyr som virker som han er ute etter en snill og seriøs jente så faller han pladask for min søte venninne og jeg er uaktuell. Men denne rolige typen, som kanskje er opptatt med venninna mi eller en annen godjente han elsker, kan godt finne på å hviske meg i øret en fyllekveld at jeg gjør ham kåt. Og jeg vil gjerne ha det på det rene at jeg kler meg anstendig. Jeg har til og med ikke store pupper :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. desember 2008 #132 Del Skrevet 3. desember 2008 Angelina, der følte jeg du sa det veldig bra. Takk. Vanskelig å finne ordene av og til. Og nei, jeg mener ikke at noen er grå mus og at det i så tilfelle er negativt, eller at jeg er bedre eller pener enn andre, langt der i fra! Det vil jeg presisere nok en gang, og nok en gang. Men som du sier, menn vil ha sex med meg... jeg er den eneste av mine venninner som har fått tilbud om penger for sex av en bekjent: "Du kona og jeg vil så gjerne ha trekant...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 3. desember 2008 #133 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg er unektelig nysgjerrig... Kan dere komme med et detaljert eksempel på hva dere tror skiller dere som "jenta-menn-bare-vil-ha-sex-med"? Klesstil, holdning, valg av ord osv osv. Hvis ikke det er for mye å be om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #134 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg mener ikke at jeg er penere enn andre kvinner, langt i fra. Jeg føler bare jeg blir utsatt for mer seksuell oppmerksomhet og mindre oppmerksomhet av den mer romantiske eller vennskapelige typen (at menn vil bli kjent med meg fordi jeg virker som en bra person f eks) enn andre. Dette tror jeg har med utstråling å gjøre. For å ta et eks.. Jeg er en pen dame og får noen ganger høre via andre komplimenter som går på utseendet mitt. Jeg har blitt stoppet på gaten og invitert på date flere ganger men bortsett fra akkurat det så får jeg gå "i fred" for menn og blikk. I alla fall opplever jeg det slik. Jeg søker sjelden øyenkontakt med folk og går litt i min egen verden. Jeg er heller ikke den som smiler mest. Ser vel litt alvorlig ut selv om jeg har det helt fint. Jeg flørter aldri. Det skje heller ikke at jeg søker blikket til en mann og smiler. Det ligger bare ikke for meg. Jeg har fått høre at jeg blir oppfattet som utilnærmelig og kjølig,forståelig nok. Mn det er bare slik jeg er. Jeg skjønner godt at det å nærme seg /flørte med en kvinne som hverken ser i din retning eller er med på "leken" er vanskelig. Om en mann hadde flørtet med meg så er jeg tilbøyelig til å tro at han tuller/ikke vet hva han driver med. Siden jeg ikke legge merke til menn så legger jeg heller ikke merke til om jeg får oppmerksomhet. Dette er det heller andre som legger merke til og forteller meg det.Jeg avviser menn før de får sjansen,bare ved å gjøre de "usynlig." Jeg tenker at en jente som utstråler vennlighet,nyskjerrighet,åpenhet og som har et "mykt" vesen og samtidig er søt vil motta endel oppmerksomhet fra andre. tror du andre kan oppfatte deg som usikker og dermed et lett mål? Kanskje det å være obs på hvilke signaler du sender ut kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haris Pilton Skrevet 3. desember 2008 #135 Del Skrevet 3. desember 2008 Vet ikke hva det er som gjør at jeg er singel på n'te året, og ikke får til noenting. Jeg er ei snill jente, sunn og frisk, med solide verdier, en flott familie, osv. Har hatt noen lange forhold bak meg, men de siste årene har jeg vært singel. Og alle menn jeg nå "kommer borti" behandler meg som at jeg har èn ting på hjernen, eller så er det bare det at de selv har det. Møtte en hyggelig mann, og vi skulle se film en kveld. Før filmen var begynt, så han på meg med et slesk smil, og lurte på "om jeg ville overnatte". En annen møtte jeg til en drink ute, og han lurte på om ikke vi skulle han "en sexdate". En annen datet jeg i flere mnd., han disket opp med middager osv. Og etter lang tid havnet vi i seng. Og siden har jeg ikke sett han. Har opplevd å gå forbi vilt fremmede menn på gata/ i butikken, som smiler sleskt, og blunker. Sånn fortsetter det. Synes dette er bare trist, for ingenting vil jeg heller enn å treffe en snill og god mann som jeg kan få til et ordentlig forhold med. Men det er akkurat som at menn ikke ser på meg som ei ordentlig jente. Hva er dette her for noe? Tar det ikke akkurat som et kompliment. For jeg har et inntrykk av at "ordentlige jenter" ikke blir behandlet på denne måten. Jeg er alminnelig søt, ren og pen i klærne osv., og gidder slett ikke noe slikt "tull". Det er jo sånn datingverdenen funker, har jeg fått inntrykk av, enten man er en blomst eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. desember 2008 #136 Del Skrevet 3. desember 2008 Hadde jeg vist det, Seth, så hadde jeg jo forandret på det... For meg går det på hvordan jeg ser ut, det er jeg ganske sikker på. Jeg kler meg ikke utfordrende, snakker ikke utfordrene, er trygg på meg selv og gir ikke noen slike jeg er så usikker pul meg for å få meg til å føle meg trygg, signaler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 3. desember 2008 #137 Del Skrevet 3. desember 2008 Allright, skjønner. (Og du forklarte veldig godt på hvordan signaler du ikke sender ut, flott setning. Hehe) Gjør du deg selv følelse messig tilgjennelig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 3. desember 2008 #138 Del Skrevet 3. desember 2008 Allright, skjønner. (Og du forklarte veldig godt på hvordan signaler du ikke sender ut, flott setning. Hehe) Gjør du deg selv følelse messig tilgjennelig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 3. desember 2008 #139 Del Skrevet 3. desember 2008 Hm, det aner jeg ikke.... Jeg er åpen, vennlig, blid, sjarmerende, inkluderende og oppmerksom. Mot alle, menn og kvinner... Men man kommer ikke inn til følelsenen mine med det første, alvorlig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 3. desember 2008 #140 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Det var ikke det jeg mente heller, litt beskyttelse er jo alltid bra. En ting er å være seksuelt tilgjennelig, men det er en helt annen ting å være følelsemessig tilgjennelig. Det er ikke en og samme tingen. Og du kan gjerne være imotkommende, hyggelig, blid og snill men fremdeles ikke tilgjennlige følelsesmessig. For å bli enda mer analytisk: Kan det være at du kanskje føler at alle menn ser på deg som et sex objekt, og at da din underbevissthet gjør det til din virkelighet? Har du da "dømt" alle menn til å være en kåtgris (her vet jeg at du vil svare nei, men kjenn litt etter). Folk ser alltid ting fra sin egen virkelighet, noe som ligger i underbevistheten. Så hvis du er følelsesmessig uttilgjennelig kan det jo hende mennene oppdager dette og derfor "kun" vil ha sex med deg. Endret 3. desember 2008 av Seth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå