Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 26. november 2008 #61 Del Skrevet 26. november 2008 Angelina! Kult... Så moro å høre. *dulter og gir high five* Madli, med fare for å være undervisende tilbake. "jeg vet alt det du sier, jeg har hatt det sånn i nesten tjue år!" Det er mer et hjertesukk. Samtidig har jeg nå kommet dithen at slik er det. Ikke i resignasjon, men man kan ikke forandre på menn. Heldigvis, de er spennende kreasjoner. Så jeg er glad, tar til meg positiv oppmerksomhet, legger fra meg det jeg ikke trenger og jakter ikke, men blir kjent med folk. Koser meg med livet generelt, og irriterer meg ikke over det som er feil. Hvis jeg irriterer meg over at oppmerksomhet kan bli negativ, så ser jeg ikke det som er positivt. Man må snu fokus, tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madli Skrevet 26. november 2008 #62 Del Skrevet 26. november 2008 Angelina! Kult... Så moro å høre. *dulter og gir high five* Madli, med fare for å være undervisende tilbake. "jeg vet alt det du sier, jeg har hatt det sånn i nesten tjue år!" Det er mer et hjertesukk. Samtidig har jeg nå kommet dithen at slik er det. Ikke i resignasjon, men man kan ikke forandre på menn. Heldigvis, de er spennende kreasjoner. Så jeg er glad, tar til meg positiv oppmerksomhet, legger fra meg det jeg ikke trenger og jakter ikke, men blir kjent med folk. Koser meg med livet generelt, og irriterer meg ikke over det som er feil. Hvis jeg irriterer meg over at oppmerksomhet kan bli negativ, så ser jeg ikke det som er positivt. Man må snu fokus, tenker jeg... ikke undervisende i det hele tatt, ganske lærerikt å se ting fra "the other side"..Egentlig en litt surrealistisk virkelighet, så har dessverre ikke så altfor mange tips. Tror det er lurt å gjøre som du sier, ta det positive, kast det negative..Du er den du er, og blant 6 milliarder, er det kun 1 utgave av deg (føler meg som Dr.Phil nå..) Tror kanskje det blir som de som er styrtrike..penger kan ikke gi de lykke, men det kan gi dem frihet. Et vakkert utseende vil ikke nødvendigvis gi deg en god og kjærlig mann, så det er bare å jobbe med de egenskapene du har fått tildelt - sette pris på dem, og ta livet lettere. Vi skal alle dø ensom en dag likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 26. november 2008 #63 Del Skrevet 26. november 2008 Takk folkens! Det har vært uvant, men veldig fint, å dyrke alt annet enn sex i begynnelsen. En dag vil sikkert du og møte noen som stirrer deg dypt og kjærlig i øynene i stedet for på brystpartiet, Kate Jeg tenker forresten også at man må se på det positive ved det, eller iallefall ikke la det gå inn på seg. Har blitt flinkere til å ignorere ting og snu fokus i stedet for å ta alt negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 27. november 2008 #64 Del Skrevet 27. november 2008 Heihei medsøstre! Gratulerer Angelina, det der er herlig å høre! Jeg må si at det samme har skjedd her siden sist - jeg har møtt en som jeg dater på ordentlig tenåringsvis nå. Med det mener jeg ren flørting og filmkvelder osv. Han er skikkelig flott, men her skjer det ingenting av den gale sorten for å si det sånn. Herlig. Og til du nye i tråden her, Kate, så har du min største medfølelse. Jeg skjønner hvordan du har det, og du høres utrolig morsom ut når du forteller. Men jeg vet at det slett ikke er bare morsomt, det er i det lange løp ingenting anna enn trist. Når du er så mye mer, men folk ser ikke lenger enn dit de vil se. Det som også har gjort meg veldig trist mange ganger, er at jeg har fått ufortjente "fordeler" mange ganger. Som da jeg fikk en fordel av en på jobb, i stedet for hun som egentlig skulle hatt den (ei gift kvinne i 50-årene), mens han blunket lurt. Jeg mener, jeg vil ikke ha det sånn, og dette er jo med på å underbygge andre kvinners fordommer: "hey, hun spiller på sex, var det ikke det jeg visste. Vi liker ikke henne". Mens jeg tenker.."Ehh...nei, jeg prøver å la være her, men det hjelper ikke!" Lykke til til dere alle i allefall :-* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 28. november 2008 #65 Del Skrevet 28. november 2008 Så spennende da TS... Jeg tør nesten ikke si det selv, men jeg har nå et lite, men forholdsvis avansert prosjekt på gang. Vanskelig å si, men vi har blitt nett-kjent og har vært brev-venner en stund nå. Jeg er i utgangspunktet skeptisk, og tenker mitt om både nett, og det og ikke treffe hverandre med en gang. Men samtidig så ser jeg at de jeg treffer live, veldig ofte ikke ser det jeg ønsker de skal sa. Fordi de bare ser ytterst Vi prater nå daglig på telefon og mail og sms, og skal treffes i ferien. Føler vi begge er avslappet og gleder oss på en god måte, men er klar over at kjemi og den slags kan man ikke styre, så da får vi bare se hva som skjer. Men jeg har en god ro. Det er deilig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 28. november 2008 #66 Del Skrevet 28. november 2008 Så spennende da TS... Jeg tør nesten ikke si det selv, men jeg har nå et lite, men forholdsvis avansert prosjekt på gang. Vanskelig å si, men vi har blitt nett-kjent og har vært brev-venner en stund nå. Jeg er i utgangspunktet skeptisk, og tenker mitt om både nett, og det og ikke treffe hverandre med en gang. Men samtidig så ser jeg at de jeg treffer live, veldig ofte ikke ser det jeg ønsker de skal sa. Fordi de bare ser ytterst Vi prater nå daglig på telefon og mail og sms, og skal treffes i ferien. Føler vi begge er avslappet og gleder oss på en god måte, men er klar over at kjemi og den slags kan man ikke styre, så da får vi bare se hva som skjer. Men jeg har en god ro. Det er deilig.... Oi, lykke til med det! Kjempemessig opplegg da For mitt vedkommende er denne mannen det "motsatte", altså en jeg har visst av i hele mitt liv. Altså en jeg har sluppet å måtte overbevise om at jeg er ute etter helt andre ting enn jeg visstnok utstråler. ("Nåh nei, du er nok ikke så ordentlig som du ser ut, det ser man på deg", - ....det er faktisk også en kommentar jeg har mottatt i min "karriere" som uforskyldt løstøs.) Denne mannen har fulgt meg i mange år, og vet godt hva jeg står for, det er veldig trygt og fint. Lykke til med prosjektet ditt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 28. november 2008 #67 Del Skrevet 28. november 2008 Takk TS! Jeg tror noe av cluet er to ting... Det ene er å ikke regne med at han tror jeg er løs fordi jeg er yppig og sexy (eller hva du vil kalle det) Og å ikke skulle bevise at man er noe annet, dvs å strebe veldig etter å vise og påpeke andre egenskaper, men å være seg selv, og å regne med at når den rette ser, så ser han helheten. Det han så først hos meg var måten jeg ordlegger meg på at jeg har humor og at jeg bryr meg. Befriende Jeg vet ikke hva kvinner flest foretrekker, men jeg vil altså mye heller få et kompliment som handler om det jeg har inni, enn det jeg har utenpå. Man vil at utseendet skal appellere til hans maskuline sider, men ikke bare til "pikken" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_angelina_* Skrevet 28. november 2008 #68 Del Skrevet 28. november 2008 Takk TS! Jeg tror noe av cluet er to ting... Det ene er å ikke regne med at han tror jeg er løs fordi jeg er yppig og sexy (eller hva du vil kalle det) Og å ikke skulle bevise at man er noe annet, dvs å strebe veldig etter å vise og påpeke andre egenskaper, men å være seg selv, og å regne med at når den rette ser, så ser han helheten. Det han så først hos meg var måten jeg ordlegger meg på at jeg har humor og at jeg bryr meg. Befriende Jeg vet ikke hva kvinner flest foretrekker, men jeg vil altså mye heller få et kompliment som handler om det jeg har inni, enn det jeg har utenpå. Man vil at utseendet skal appellere til hans maskuline sider, men ikke bare til "pikken" Jaaa, enig! Pleier å gi det "sjekketrikset" til kompiser av meg, hvis du skal smigre en skikkelig fin og sexy dame så gi henne komplimenter for hvor smart, morsom, interessant hun er etc. Alt om utseende har hun hørt tusen ganger før, og jeg tror ganske mange er litt slik som oss i mer eller mindre grad - lysten på å møte noen som ser forbi utseendet og liker det han ser der heller. Men nå avsporer jeg litt.. Så hyggelig at du har møtt noen! Prøvde litt nettdating selv fordi jeg tenkte at man da var plent nødt til å velge ut folk hovesakelig basert på personlighet, men hadde ikke noe hell. Håper det ordner seg for deg, følelsen av å være sammen med noen som som elsker alt du er, er helt fantastisk :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. november 2008 #69 Del Skrevet 28. november 2008 Hei der! Leste akkurat gjennom hele tråden her, og må si jeg til tider fikk lyst til å irettesett en del av folkene som har skrevet her, inkludert trådstarter. Men så leste jeg videre og lysten falt bort, rett og slett fordi ting nå er blitt litt anderledes. Mens jeg leste dannet det seg diverse tanker i hodet mitt, som hvor gamle dere er og hvordan dere ser ut. Sistnevt kun fordi det er aktuellt utfra tråden. Som det er blitt nevnt tidligre er det ofte slik at mange menn/gutter kan føle seg truet av damer med et godt utseende, rett og slett av usikkerhet. "Hvorfor vil hun være med en som meg, når hun har så mange og velge mellom?" Om dere har mange å velge mellom eller ikke har dessverre ingenting å si. Mannen sin egen usikkerhet forteller han at han ikke er god nok for å være kjærste med dere, men hvis han er "heldig" får han seg kanskje et ligg. Uff, nei nå ble jeg veldig belærende. Jeg øsnker dere alle lykke til med deres menn og krysser fingrene for at det ordner seg til slutt Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 28. november 2008 #70 Del Skrevet 28. november 2008 ... og ironien i det at jeg for eksempel har vært ukomfortabel med utseendet mitt, og ofte vært ensom, fordi menn tør ikke nærme seg og kvinner misliker meg "by sight". Når jeg selv ser på kvinner jeg syns er pene, ligner jeg ikke, og har da trodd at det var det at jeg var stygg (og feit, selvsagt, kvinnelige former er jo flæsk) som gjorde meg singel. Etterhvert som jeg ble eldre gikk sannheten opp for meg det var motsatt.... Og jeg er ikke innbilsk, men tror ejg er noe realistisk nå når jeg har blitt "stor". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. november 2008 #71 Del Skrevet 28. november 2008 ... og ironien i det at jeg for eksempel har vært ukomfortabel med utseendet mitt, og ofte vært ensom, fordi menn tør ikke nærme seg og kvinner misliker meg "by sight". Når jeg selv ser på kvinner jeg syns er pene, ligner jeg ikke, og har da trodd at det var det at jeg var stygg (og feit, selvsagt, kvinnelige former er jo flæsk) som gjorde meg singel. Etterhvert som jeg ble eldre gikk sannheten opp for meg det var motsatt.... Og jeg er ikke innbilsk, men tror ejg er noe realistisk nå når jeg har blitt "stor". Jeg ser ikke på deg som innbilsk, men det virker som du har god selvinnsikt. Nesten alle kan føle seg truet av et useedvanlig godt useende. En skam egentlig. Selv har jeg opplevd at damer har mislikt noen av mine venninner, uten å gi meg en god grunn. Og venninnene de misliker, vel de ser mildt sagt veldig bra ut. Jeg skulle gjerne sett sånn og sånn ut selv, og gjør det jeg kan for å bevege meg i rettningen av det jeg anser for å være en kjekk mann. Litt svekket innsats her og der, faktisk også i skrivende stund. (Jeg kan ikke huske at julebrus er på listen over ja mat/drikke...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 28. november 2008 #72 Del Skrevet 28. november 2008 Blir du glad av å drikke julebrus? Vel da er det i det minste gladmat, og det rimer på jamat. Sånn er det med den saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. november 2008 #73 Del Skrevet 28. november 2008 Julebrus og kokkosbolle er kos. Kan ikke bare tenke på utseende hele tiden, viktig å unne seg noen goder i ny og ne. Det er jo bare fredag en gang i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 28. november 2008 #74 Del Skrevet 28. november 2008 Da blir du glad, og da er det jamat... Iallefall på en fredag. Jeg har cognac og sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. november 2008 #75 Del Skrevet 28. november 2008 Bytt ut cognac med whiskey så er jeg med. En god 12 års gammel whiskey hadde smakt nå. Og siden jeg er en ekte gentelman skal jeg la deg beholde sjokoladen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 28. november 2008 #76 Del Skrevet 28. november 2008 Så lenge spriten er god og brun, er jeg fornøyd. Men nå er vi noe på sida av tråden, er jeg redd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 28. november 2008 #77 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, skjerpings. Vi får evt starte en egen tråd hvor vi diskutere brunt ildvann. Er så mye rart på det forumet her, så finnes sikkert en tråd om det også. Men nå sporer jeg av igjen. Back to you laides Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 28. november 2008 #78 Del Skrevet 28. november 2008 Back to you laides Freudiansk glipp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 28. november 2008 #79 Del Skrevet 28. november 2008 Til deg "Mann", jeg må bare spørre om det samme gjelder blandt menn/dine kompiser? Er det sånn at veldig kjekke gutter får problemer med å bli likt blandt "gutta"? Eller er dette av underordnet betydning? Blandt jenter har jeg inntrykk av at det hele er veldig "schizofrent", jenter vil veldig gjerne være venninne med/gå ut på byen med andre vakre jenter, for å selv være en av "de", men samtidig virker det som om disse misliker de samme vakre venninnene intenst. Om dere forstår meg rett. Jaja, galt samme hva man gjør i allefall. Det er et par meget vakre jenter her jeg bor, og det viser seg at det er de samme jentene det snakkes om. Samme hva de gjør, så blir det lagt merke til. Alltid. Og om noen av de legger seg ut osv., så er det samtaletema osv. osv. Så, når det kommer til vakre jenter har jeg inntrykk av at andre jenter knapt kan vente på at disse skal forfalle + +, vakre jenter blir rett og slett fulgt med argusøyne. Aaaah, hvorfor må folk være så vanvittig smålige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 28. november 2008 #80 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg var jomfru til jeg var godt "voksen", men du aner ikke hvor mange jeg har pult med for å få jobber, kommet inn på skoler, og ikke minst gå foran køen på populære utesteder....(lenge før jeg hadde sett en tisselur...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå