Gjest DEPPA Skrevet 28. oktober 2008 #1 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg mista nylig jobben min og aner ikke hvordan jeg skal få meg ny jobb da jeg har veldig lite imponerende CV... Hva skal jeg egentlig gjøre? Får ikke svar på noen av søknadene jeg har sendt... Jeg bor i Oslo, så det er mange om beinet når det er noen interessante jobber som er utlyst... Siden jeg har psykiske problemer (i form av angst, sosialangst og depresjon) så er det ganske begrensa hva jeg kan jobbe med og... Hvor kan jeg få hjelp?
Rosalie Skrevet 28. oktober 2008 #2 Skrevet 28. oktober 2008 Ta kontakt med bemanningsbyrå som Top Temp og Adecco. De har fortsatt mange oppdrag ledige.
Gjest DEPPA Skrevet 28. oktober 2008 #3 Skrevet 28. oktober 2008 Ta kontakt med bemanningsbyrå som Top Temp og Adecco. De har fortsatt mange oppdrag ledige. Jeg tok kontakt med Top Temp for noen måneder siden, før jeg begynte i jobben jeg nylig mistet. Og de hørte jeg aldri fra.
Rosalie Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg tok kontakt med Top Temp for noen måneder siden, før jeg begynte i jobben jeg nylig mistet. Og de hørte jeg aldri fra. Måten du får kontakt med bemanningsbyråer er enten å ringe de ller aller helst møte opp hos de og avtale et intervju. Jeg skjønner at det kanskje ikke er så enkelt for deg, men det er faktisk det du må gjøre uansett når du skal få deg jobb. Og bemanningsbyråene har mange oppdrag som ikke bedriftene legger ut for selv. Får du forresten noe hjelp med angstproblemene dine?
Gjest TittTitt Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Du kan også levere søknaden personlig der du søker. Det gir gooodt inntrykk Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå