Gjest tynn? Skrevet 31. oktober 2008 #21 Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har spekulert på det samme. Jeg er 162 og veier 49 kg.. har en bmi på 18.. Tidligere var jeg 63 kg men har gått ned alt dette på et år..mye stress på jobb og uhell i kjærligheten. Selv ser jeg ikke at jeg har gått ned de 14 kiloene.. men finner ingen klær i vanlige kjedebutikker som h&m, carlings osv lengre.. Selv ser jeg ikke på meg selv som undervektig, men som kanskje kunne ha gått av å tatt av litt her og der. Jeg har en veldig kvinnelig kropp, med pupper og rumpe. så synes ikke jeg ser pipestilkete ut. Men får kommentarer på at jeg er så mager og at jeg må legge på meg. Tror denne diskusjonen er litt som baken..
Nabodama Skrevet 31. oktober 2008 #22 Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jeg har spekulert på det samme. Jeg er 162 og veier 49 kg.. har en bmi på 18.. Tidligere var jeg 63 kg men har gått ned alt dette på et år..mye stress på jobb og uhell i kjærligheten. Selv ser jeg ikke at jeg har gått ned de 14 kiloene.. men finner ingen klær i vanlige kjedebutikker som h&m, carlings osv lengre.. Selv ser jeg ikke på meg selv som undervektig, men som kanskje kunne ha gått av å tatt av litt her og der. Jeg har en veldig kvinnelig kropp, med pupper og rumpe. så synes ikke jeg ser pipestilkete ut. Men får kommentarer på at jeg er så mager og at jeg må legge på meg. Tror denne diskusjonen er litt som baken.. Det er ikke alltid en ser det selv at en trenger å legge på seg litt. Men når du ikke finner klær i kjedebutikkene er det vel et signal om det. Da jeg møtte mannen min var jeg 10 kilo mindre enn nå, altså 65 kilo og 171 høy. Jeg syntes jo jeg var fin da, men mannen har i ettertid sagt at jeg var mager. Og det var jeg nok. Hadde ikke rumpe, lårene var 46 cm på det tykkeste, og det er lite for min høyde og beinbygning. Selv så jeg at jeg kunne ta av litt både her og der da også, men når jeg ser bilder i ettertid ser jeg jo at jeg var mager. Nå, 10 kilo tyngre, har jeg en finere kropp, selv om jeg fortsatt ikke har mye fett på kroppen. (Har trent mye styrke.) Endret 31. oktober 2008 av Nabodama
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå