Gå til innhold

Hårmodell?

chimp

Anbefalte innlegg

Igår, på toget hjem fra jobb, ble jeg forespurt av en jente/ung dame om jeg kunne tenke meg å være hårmodell. Kunne jeg tenke meg å farge håret? Måtte jo svare som sant er at jeg faktisk går m planer om lage noen lyse striper evt lyse tupper....Supert! sier hun da og gir meg navnet sitt og adressen til den aktuelle salongen......Lurer litt på om jeg skal slå til! Noen andre her som har erfaring m å sitte hårmodell? Isåfall, fortell litt om d da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært hårmodell flere ganger (Frisørvenninne)

Det har både vært ok og irriterende. Du må først og fremst høre med frisøren hva hun skal gjøre på deg. Som oftest har frisørene fått en oppgave som de må forholde seg til. Kortklipp, farging av håret etc.

Jeg var så heldig at venninnen min klipte og farget alltid som jeg selv ville :D

Anbefaler at du ringer henne og spør hva hun skal gjøre.

Hvis det hun trenger modell til er noe du kan tenke deg syns jeg du bør slå til :P ingenting er som en frisørtime, med hårvask, balsammassasje etc. Du får sikkert masse gode tips til håret ditt.

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå til :D

Det verste som kan skje er at du ikke liker resultatet. Har du likevel planer om å farge håret taper du jo ingenting økonomisk hvis det skulle slå ut feil.

Jeg har god erfaring fra å sitte hårmodell - det var for L'oreal og de tok i bruk farger som passet til den enkeltes hus og ansikt, de gjorde heller ikke noe vi ikke ville.

Synes alltid det er gøy med forandringer på håret. Mitt hårmotto er at det vokser jo alltid ut igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...