LilleEkorn Skrevet 21. september 2009 Forfatter #821 Del Skrevet 21. september 2009 Hei alle mine søte snupper Jeg er nå tilbake fra det o`store utland, også kjent som Estland, og referat kommer, men ikke akkurat nå...er såååå trøtt men så mye kan jeg si; det anbefales!!!!!! Ellers så har jeg vært på UL idag, og det var helt fantastisk Lille NøtteLiten slo salto og beveget så mye på seg at det nesten ikke nyttet å få tatt noen fine bilder av h*n...lille skjønningen vår :rødme: Men hjertet slo og h*n vinket til oss :rødme: Lover å legge ut bilder etter neste UL, for de vi fikk nå være ikke de letteste å tyde...Også hadde h*n lagt seg så langt nede, at det var vanskelig å få lurt lille nurket til å være fotogen Ellers så har jeg vært på superkoselig kafètur med tante Miso idag, dt var sååååå koselig søta!!! Også tok vi en tur og tittet litt på barnevogner...en liten jungel å finne den man vil ha altså!!! Også har jeg vært hos legen, og alle prøver var bra Så da kan jeg bare nyte svangerskapet videre ...også har jeg kommet meg på aerobic igjen!! Litt stolt ....nå tror jeg at jeg og nøtteliten skal gå også legge oss, også blir det full oppdatering rundt i bøkene deres i morgen...er litt å se gjennom etter en helg uten KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. september 2009 #822 Del Skrevet 22. september 2009 Hei søta kjapt innom med en før jeg drar på jobb!! takk for utrolig koselig tid sammen igår, du er den beste gleder meg til å se deg igjen!! å så må jeg bare for søteste nøtteliten!!!! nydelig er h*n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. september 2009 #823 Del Skrevet 22. september 2009 Så bra at turen var så fin. Og så koselig med UL og få sett lille Nøtteliten. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. september 2009 #824 Del Skrevet 22. september 2009 Nåh.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. september 2009 #825 Del Skrevet 22. september 2009 (endret) Nå er det bare noen dager igjen til 12 uker og du kan rope det ut til hele verden :bolledeig: Endret 22. september 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. september 2009 #826 Del Skrevet 22. september 2009 ikke mange dagene nå nei nøtteliten er kjempesøt :rødme: :rødme: *stolt tante* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 22. september 2009 #827 Del Skrevet 22. september 2009 Gratulerer med overstått bryllupsdag Høres ut som dere hadde det kjempe fint - alle tre :rødme: Tallin var flott kan jeg tenke meg! Er så deilig å reise bort med kjærst'n syns jeg Så moro med UL! Moro at nøtteliten er så aktiv da, får håpe h*n blir litt mindre aktiv når h*n komer ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. september 2009 Forfatter #828 Del Skrevet 24. september 2009 Jeg er så treeeeeg altså....tar sin tid å få gjort unna alt mulig etter en helgetur..vaske klær, så ryddet ut av kofferten og komme seg ajour på jobben..kjedelig. men; nå virker det som ting roer seg litt igjen, deilig OG; tusen takk til dere alle for koselige mld etter Ul, det var stort å få sett lille NøtteLiten! masse til dere alle!! Igår var jeg og kjære på kino og så Jenta som lekte med ilden. Synes den var utrolig bra!!! Nå må jeg bare få lest den siste boka, før den filmen kommer på kino. Skulle ønske Stig Larsson hadde rukket å skrive flere bøker..... I morgen skal vi på Raske Menn, show 2 & 3. Det kan bli morsomt!! Ler emg ihjel av de gutta Først skal vi ut og spise med et vennepar før showet. Hmmm, lurer på hvor eller hva vi skal spise jeg :klø: Ja; også var det litt om Tallinnturen. Først av alt, utolig koselig å rusle i gamlebyen der..masse trange gater, små butikker og gamle hus og kirker. veldig middelalderpreg over byen, og det hadde de også utnyttet! Vi var på en middelalderrestaurant, det var veldig spesielt. Kun opplyst av stearinlys, servitører i middelalderklær og passende musikk. Jeg ba om brus til maten, men nei det hadde de ikke, vi var da tross alt i middelalderen... så da ble det eplejuice her kan dere ta en titt : http://www.oldehansa.ee/?id=10693 Også var vi jo på spa, det var helt herlig!!!!!! deilig altså, og utrolig bra! 3 timer, bare ren nytelse!!!!! Ellers var det utrolig billig med mat, middag for 2 personer med drikke og dessert ca 300 norske kroner. Og da snakker vi verrrrry niiiice restaurant!!! Kan jo sette opp et lite regnestykke for å se hva vi betalte for ting og tang på hotellet: Fra minibaren: 3 stk øl, 3 stk brus, 2 vann Gourmetrestauranten: dag 1:2 biffmiddager med trøffelmarinerte gratinerte poteter, 2 desserter, drikke til. Dag 2: en risotto med andebryst, en kyllingfilet med pasta, drikke til Også leide vi saunaen 1 time på fredag kveld..fantastisk deilig Alt dette betalte vi ca 800 kr for... Neeei, nå må jeg jobbe litt..kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. september 2009 #829 Del Skrevet 24. september 2009 Høres ut som dere har hatt en fin tur Og så billig :dåne: Fikk du shoppet noe da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. september 2009 Forfatter #830 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Høres ut som dere har hatt en fin tur Og så billig :dåne: Fikk du shoppet noe da? til deg snuppa!!! Jepp, superbillig!! Klær og stæsj var ikke så billig da, bortsett fra håndarbeid. Men litt shopping ble det jo Kjøpte en jakke, en nice topp, tovede pulsvanter også ble det et par pynteengler til jul, en liten julegave til mammaen min og en munnblåst telysestake, fiiine tingene .......og selvfølgelig masse stæsj på taxfree Endret 24. september 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. september 2009 #831 Del Skrevet 24. september 2009 Å, det hørtes ut som en fin tur!! Nå fikk jeg lyst til å herme!!! Så gøy med det middelalderstedet! Hvordan hørte dere om det? Veldig kult med noe som er så annerledes!! Kjenner jeg er litt misunnelig på Raske menn-billettene deres også! Jeg så faktisk The Fast Show ikke mindre enn tre ganger.. Litt tilfeldig da, for han jeg var sammen med på den tiden kjente to av de raske mennene, så han ordnet litt gratis. De var jo ikke så kjente i starten, så da var de takknemlige bare for å ha publikum. Ha en fin dag søte det!! Og du - nå er du veldig nære 12 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. september 2009 #832 Del Skrevet 24. september 2009 Forresten, denne 12-ukers grensen... teller man da babyens faktiske alder, eller antall uker fra siste mens? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. september 2009 Forfatter #833 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Å, det hørtes ut som en fin tur!! Nå fikk jeg lyst til å herme!!! Så gøy med det middelalderstedet! Hvordan hørte dere om det? Veldig kult med noe som er så annerledes!! Kjenner jeg er litt misunnelig på Raske menn-billettene deres også! Jeg så faktisk The Fast Show ikke mindre enn tre ganger.. Litt tilfeldig da, for han jeg var sammen med på den tiden kjente to av de raske mennene, så han ordnet litt gratis. De var jo ikke så kjente i starten, så da var de takknemlige bare for å ha publikum. Ha en fin dag søte det!! Og du - nå er du veldig nære 12 uker!! Herm i vei Anbefaler deg å herme på spa-delen også Det middelalderstedet fant jeg anbefalt på en eller annen nettside hvor folk hadde lagt inn reisetips, så det fant jeg ut at det måtte vi prøve. Lønner seg å være litt tidlig ute, for det ble ganske fort fullt der. Og veldig god mat Raske menn er bare helt fantastisk morsomme!!!! Vi var også og så The fast show, og jeg lo så jeg gråt!! var også og så på en av tv-innspillingene deres, ganske så artig også, for da måtte de ta en av skjetsjene flere ganger for de selv holdt på å le seg ihjel, tror det var hår-nytt...hoho, tror jeg må inn og se den på youtube... Forresten, denne 12-ukers grensen... teller man da babyens faktiske alder, eller antall uker fra siste mens? :klø: Nei, babyen er 10 uker, når det er 12 uker. Så det er uker fra siste mens tenk i morra er lille NøtteLiten 12 uker :rødme: Endret 24. september 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 24. september 2009 #834 Del Skrevet 24. september 2009 Hørtes ut som en deilig ferie Og så bra at det er billig, da er det stas å være nordmann på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. september 2009 #835 Del Skrevet 24. september 2009 12 uker i morra!! Da har du plutselig kommet dit likevel, selv om det virket langt fram!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 25. september 2009 Forfatter #836 Del Skrevet 25. september 2009 :rødme: 12 uker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. september 2009 #837 Del Skrevet 25. september 2009 12 uker!!! ENDELIG kan du rope det ut til hele verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. september 2009 #838 Del Skrevet 25. september 2009 Åååååå! 12 uker alt jo! Nå skal verden få de beste nyheten noensinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. september 2009 #839 Del Skrevet 25. september 2009 Gratulerer! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 25. september 2009 #840 Del Skrevet 25. september 2009 12 UKER!! Det hørtes ut som om dere hadde en koselig tur, og at maten var så billig er ihvertfall ikke å forakte Ha en strålende helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå