Diddles Skrevet 30. august 2009 #741 Del Skrevet 30. august 2009 Mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. august 2009 #742 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Hoi, treg med å oppdatere meg her inne jeg! Hørtes ut som om du hadde en flott time hos jordmor da! Og litt for 8 uker! Dette går veien vettu. Endret 30. august 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 31. august 2009 #743 Del Skrevet 31. august 2009 Hei søteste søte høres ut som dere har hatt en bra helg beklager at jeg ikke har fått vært her så mye den siste tiden, men skal bli flinkere håper du får en kjempefin dag vennen, og at formen din er bra pass på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 31. august 2009 Forfatter #744 Del Skrevet 31. august 2009 Diddles: ja, kantareller er fantastisk godt.. Og mat generellt så igår kveld ble det fløtesurrede kantareller, det var nammenam!!!! Dinedama: Det burde du smake, hvis du ellers liker sopp da? jeg liker det best når de er stekt med smør, slat og pepper og deretter har i fløte. Og så kan man ha det på brød..det er nammenam!! Ansjoni: jepp, vært på skogstur du også Mye godt i skogen altså!!!! Redbird: Ja, jordmor var superhyggelig!!! Ja, synes dette virkelig må gå veien, Krysser og fletter Miso: Kjære vennen min, det går så fint!!! Skjønner jo at i perioder så strekker tiden bare ikke til.. Og sånn er det for oss alle!! Masse til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 31. august 2009 #745 Del Skrevet 31. august 2009 Er ikke kjempeglad i sopp, men det går bra i små biter på pizza.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 31. august 2009 #746 Del Skrevet 31. august 2009 vi bare må spise middag sammen!! Sopp er kjempegodt!!! og en skikkelig god biff til... eller indre file.... steike... blir sulten av det her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. september 2009 Forfatter #747 Del Skrevet 1. september 2009 Er ikke kjempeglad i sopp, men det går bra i små biter på pizza.. Sopp på pizza er godt vi bare må spise middag sammen!! Sopp er kjempegodt!!! og en skikkelig god biff til... eller indre file.... steike... blir sulten av det her vi kunne hatt en gourmet-klubb!!! .............. Igår var jeg helt slått ut av trøtthet og kvalme...Kom meg ikke på planlagt trening..Litt irritert på meg selv..Men hadde ikke sjangs til å komme meg ut av sofaen Men jeg fikk med meg Greys da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. september 2009 #748 Del Skrevet 1. september 2009 Synes ikke du skal være irritert på deg selv (og kroppen din) for å droppe trening nå. Synes heller du skal se det som en bonus og klappe deg litt ekstra på skuldera de dagene du faktisk kommer deg avgårde enn å irritere deg over de gangene du lar vær! Ha en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. september 2009 Forfatter #749 Del Skrevet 1. september 2009 Synes ikke du skal være irritert på deg selv (og kroppen din) for å droppe trening nå. Synes heller du skal se det som en bonus og klappe deg litt ekstra på skuldera de dagene du faktisk kommer deg avgårde enn å irritere deg over de gangene du lar vær! Ha en fin tirsdag! Tusen takk Mazzi Det er nok sant det ja, Igår hadde jeg rett og slett ikke krefter til å gjøre noe som helst..Og det er akkurat det samme idag.. Kommer nok bare til å idag også! Driver å lurer på å sjekke at alt står bra til inni der, bestille tidlig UL. Har jo hatt et par dager da det har vært litt rosa på papiret.. Synes det er så skummelt, men vet jo at det er veldig vanlig at man blør litt innimellom i begynnelsen. Er så redd det ikke er et bankende hjerte der inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 1. september 2009 #750 Del Skrevet 1. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. september 2009 #751 Del Skrevet 1. september 2009 hei jenta mi du er verdens beste, bare så du vet det sånn at det ikke er noen tvil!! Syns ikke du skal være irritert på deg selv vennen, ta det heller rolig å pass på deg selv!! hvil deg mens du kan, og har sjansen!! du fortjener det!! trening kan man gjøre senere!! Det går så bra med nøtteliten vet du, den har ikke noe annet valg heller!! men hvis du bekymrer deg kan du bestille tidlig UL, søsteren min gjorde det fordi hun var så bekymret! å det er ikke bra å gå å være der, så hvis du føler for det så syns jeg at du skal gjøre det!! for din egen skyld, så slapper du mer av når du ser at alt er bra med lille nurket :rødme: åh jeg gleder meg til å bli tante utrolig glad i deg søta mi, masse nusser på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. september 2009 #752 Del Skrevet 1. september 2009 hvordan går det med den vordende mor? Det er så gøy å tenke på at det blir noen KG snart, jeg sier snart jeg - for det er bare i underkant av 7 mnd igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. september 2009 #753 Del Skrevet 1. september 2009 Greit å bestille en tidlig UL, om så bare for å bli litt roligere i hjertet Alt er helt sikkert bare bra med den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 2. september 2009 Forfatter #754 Del Skrevet 2. september 2009 til deg!! hei jenta mi du er verdens beste, bare så du vet det sånn at det ikke er noen tvil!! Syns ikke du skal være irritert på deg selv vennen, ta det heller rolig å pass på deg selv!! hvil deg mens du kan, og har sjansen!! du fortjener det!! trening kan man gjøre senere!! Det går så bra med nøtteliten vet du, den har ikke noe annet valg heller!! men hvis du bekymrer deg kan du bestille tidlig UL, søsteren min gjorde det fordi hun var så bekymret! å det er ikke bra å gå å være der, så hvis du føler for det så syns jeg at du skal gjøre det!! for din egen skyld, så slapper du mer av når du ser at alt er bra med lille nurket :rødme: åh jeg gleder meg til å bli tante utrolig glad i deg søta mi, masse nusser på deg Åååååå tusen takk for masse gode klemmer!!! Sender akkurat det samme tilbake til deg!!! Ja, jeg tar til meg det dere sier, jeg får bare ta tiden til hjelp og ikke føle at jeg må trene.. Idag har jeg iallefall fått gått 40 min tur Bedre enn ingenting!! Ja, tror jeg bestiller UL i uke 12 Må sjekke hvordan det står til med mageboeren!!! Du kommer til å bli en superduper tante!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 2. september 2009 Forfatter #755 Del Skrevet 2. september 2009 hvordan går det med den vordende mor? Det er så gøy å tenke på at det blir noen KG snart, jeg sier snart jeg - for det er bare i underkant av 7 mnd igjen Alt bra med EkornMor Tar imot alle symptomer på rekke og rad, og idag har jeg stiftet bekjentskap med ømt tannkjøtt og halsbrann...... Idag har jeg vært mindre trøtt og ikke kvalm.. Fortsatt pubertetskviser og lettere fett hår Ja, tenk det...faktisk bare 7 mnd.. Jeg satt og tenkte at vi planla faktisk bryllupet på 8 mnd, og en tiden gikk jo sinnsykt fort, så det gjør den vel nå fremover også Greit å bestille en tidlig UL, om så bare for å bli litt roligere i hjertet Alt er helt sikkert bare bra med den lille Jepp, det blir nok UL i uke 12..Så får denne engstelige moren slappet av litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 2. september 2009 Forfatter #756 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Inspirert av andre positive lister her inne, så kommer min her 1: En av mine venninner avslørte idag at hun er superforelska, og jeg ble såååå glad på hennes vegne 2: Jeg fikk inn 3 store salg på jobben idag 3: Min kjære spurte om det var noe han kunne gjøre for meg for å lette dagene mine :rødme: Snille mannen min 4: Jeg har ikke vært kvalm 5: Jeg har gått 40 min tur i nydelig solskinn!!! Endret 2. september 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. september 2009 #757 Del Skrevet 3. september 2009 Det er så koselig med all positiviteten her inne for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 3. september 2009 Forfatter #758 Del Skrevet 3. september 2009 Ja, det er så koselig å lese de positive listene her inne hjemmekontor idag, trengte å sove litt lengre en dag Så nå skal jeg lage litt frokost til meg og kjære, for han har også hjemmekontor idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. september 2009 #759 Del Skrevet 3. september 2009 Hei jenta mi håper du har hatt en bra dag og at du har fått slappet av hjemme Håper at alt står bra til og at formen er bra hils masse til din kjære og ta vare på deg selv!! hils litt til nøtteliten fra tante *jeg skal bli tante og jeg gleder meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. september 2009 #760 Del Skrevet 3. september 2009 Så koselig at begge hadde hjemmekontor i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå