Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Gratulerer, Lille Ekorn! Dette er strålende.. Tenker du er glad nå! Vet jeg er litt sent ute med å gratulere, men har ikke vært så mye på KG i det siste.

Og du - forbered deg på en hel del ettermiddager på sofaen fremover.. jeg var temmelig energiløs i første trimester ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe de 4-5 ukene går kjempefort, sånn at du kan fortelle hele verden den gode nyheten! :strix:

Ja,de ukene bør gå fort!! Og alt må gå bra, synes det er litt skummelt jeg...

Måtte fortelle det til ei venninne idag, klarte ikke holde meg!! Hun vet at vi har prøvd da, og jeg ville ikke lyve da hun spurte :fnise:

Word!

Koselig å treffe deg :)

Jeg er også for en reprise på det treffet :strix:

:klemmer:

:opplyser: Da stemmer vi for reprise!

:klemmer::kose::klem::kline::kyss2::klem1:

Naw...søte du!!!! sender deg akkurat det samme tilbake!!!!

Takk Gud for KG så man slipper å bære på hemmeligheten helt alene :strix:

Ikke sant, vet neimen ikke hva jeg skulle gjort uten dere snuppene mine eg :klem:

Gratulerer, Lille Ekorn! Dette er strålende.. Tenker du er glad nå! Vet jeg er litt sent ute med å gratulere, men har ikke vært så mye på KG i det siste.

Og du - forbered deg på en hel del ettermiddager på sofaen fremover.. jeg var temmelig energiløs i første trimester ihvertfall!

Tuuusen takk for hilsen Exhale!! Ja, dette var etterlengtet!

Og det med lavt energinivå; takk det har jeg merket :fnise: Tenker bare på å sove jeg, og klarer omtrent ikke å gjøre noe somhelst på jobben... Klarte faktisk å komme meg på trening idag, det er jeg ganske så stolt av!!!! 1 1/2 time aerobic og styrke...sinnsykt slitsomt.. Men jeg tok det med ro, hoppet ikke så mye og tok ikke så tunge vekter.

Nå skal jeg en tur i dusjen før jeg kryper under dyna...gleder meg til å sove....

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor skal naboene pusse opp terrassen og borre noe helt forferdelig i betongen når jeg er så sykt trøtt.... Tror nesten jeg begynner å grine her

Bare for å skape et bilde et bilde av situasjonen: Jeg har et vannglass på bordet og det er nesten bølger i det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhh, det er så typisk :dåne: Sånn er det alltid når jeg er på mitt mest slitne, enten bråker naboene med plenklipper, borring, snekring eller annet tull - eller så har alle skjærene i hele verden fest utenfor soveromsvinduet vårt :slåss:

Stakkar :klemmer:

Jeg tror jeg hadde kjøpt meg sov-i-ro og krølla meg sammen under teppet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta :klemmer:

håper virkelig at du fikk sove og at de dumme naboene ga seg med bråke!! kan gjerne :slår: dem for deg!! :jepp:

legger igjen masse :klemmer::klem::kose::kline::kyss2::klem1: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diddles: Ja, det er så sinnsykt typisk :sinna: ... Men jeg gravde meg ned under dyna og da sovnet jeg gitt...har vel noe med at jeg er sinnsykt trøtt om dagen :fnise:

Ha en fiiiin dag vennen!!! :klem:

Miso: Flott om du :slår: de litt for meg :fnise: Setter stor pris på støtten fra deg vet du!!

................................

Idag var jeg bare så sykt trøtt og uggen da jeg våknet at jeg ikke orket tanken på å dra på jobb, så da ble det hjemmekontor idag..... greit nok :) Sove litt lengre, jobbe litt, se litt på tv, jobbe litt, vaske litt klær og jobbe litt :)

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekontor, så koselig! :Nikke: Er det helst om morgenen at formen er litt så som så, eller er du uggen hele dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekontor, så koselig! :Nikke: Er det helst om morgenen at formen er litt så som så, eller er du uggen hele dagen?

Ja, digg å ha mulighet ti å ta hjemmekontor. Nja, formen varierer litt.. Noen dager merker jeg absolutt ikke noe, da er jeg bare trøtt. Og trøtt er jeg hele dagen :sove: Ellers så har jeg blitt kvalm et par ganger bare, men idag tidlig så følte jeg meg bare skikkelig uggen, litt strekk i magen, småkvalm og trøtt..så da var det deilig å krype under dyna igjen :nigo:

Også kom jeg meg faktisk på aerobic idag :hoppe: Slitsomt, men godt etterpå!!!

Får ikke opp pulsen så høyt lenger heller..merker at ting skjer med kroppen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper innom med en klem :):hug:

Tuuusen takk for goood klem :hug: sender en stooooor :klem: til deg også!!!

...nå må jeg snart komme meg i seng..Må bare innom noen dagbøker først :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: 8 uker idag :rødme:

Håper de neste 4 går fort!!! Da er vi over den mest kritiske perioden og kan slappe av litt mer :jepp: Og da kan vi også begynne å dele nyheten med verden :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme: 8 uker :rødme:

de neste fire går fort skal du se, vips så er det høygravid å venter på termindagen :Nikke:

masse fredags :hug: til deg vennen!! håper formen er bra og at du får sovet og hvilt masse!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dinedama: Jaaaa, 4 uker må gå kjempefort :jepp: også en :klem: til deg!

Miso: Jepp, det er vel det som skjer :fnise: Har endel jeg må rekke før den dagen kommer!!! Masse :klemmer: til deg også!!

Diddles :du din lille søtnos :klemmer:

Muffin: :klem: Ja, krysser (og fletter) for 4 raske uker!!!

.........................................

Helgen har vært superkoselig!!! Lørdag var vi på Momarkedet en tur sammen med et vennepar, ruslet og så på bodene der, det er liksom tradisjon hvert år :fnise: Min venninne er også gravid så vi ble svært interessert i en bod fra Vidunderbarn :) Og jeg fattet interesse for tøybleier!! Det tror jeg jammen vi skal prøve ut :jepp: Ta en titt på www.vidunderbarn.no

Idag har vi gått laaaang tur i skogen. 3 timer!!! Og vi hadde med niste, og plukket 6 liter med kantareller!! Skogen bugnet av kantareller!!!

...og idag her jeg vært kvalm et par ganger... :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Kantareller er kjempegodt :sikle: Har spist det i dag jeg også, i soppstuing :) Men man kan bruke det i alt man bruker sopp til, på pizza, som pålegg, i pai - mulighetene er uendelige :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...