Exhale Skrevet 24. august 2009 #721 Del Skrevet 24. august 2009 Gratulerer, Lille Ekorn! Dette er strålende.. Tenker du er glad nå! Vet jeg er litt sent ute med å gratulere, men har ikke vært så mye på KG i det siste. Og du - forbered deg på en hel del ettermiddager på sofaen fremover.. jeg var temmelig energiløs i første trimester ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. august 2009 Forfatter #722 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Får håpe de 4-5 ukene går kjempefort, sånn at du kan fortelle hele verden den gode nyheten! Ja,de ukene bør gå fort!! Og alt må gå bra, synes det er litt skummelt jeg... Måtte fortelle det til ei venninne idag, klarte ikke holde meg!! Hun vet at vi har prøvd da, og jeg ville ikke lyve da hun spurte Word! Koselig å treffe deg Jeg er også for en reprise på det treffet Da stemmer vi for reprise! Naw...søte du!!!! sender deg akkurat det samme tilbake!!!! Takk Gud for KG så man slipper å bære på hemmeligheten helt alene Ikke sant, vet neimen ikke hva jeg skulle gjort uten dere snuppene mine eg Gratulerer, Lille Ekorn! Dette er strålende.. Tenker du er glad nå! Vet jeg er litt sent ute med å gratulere, men har ikke vært så mye på KG i det siste. Og du - forbered deg på en hel del ettermiddager på sofaen fremover.. jeg var temmelig energiløs i første trimester ihvertfall! Tuuusen takk for hilsen Exhale!! Ja, dette var etterlengtet! Og det med lavt energinivå; takk det har jeg merket Tenker bare på å sove jeg, og klarer omtrent ikke å gjøre noe somhelst på jobben... Klarte faktisk å komme meg på trening idag, det er jeg ganske så stolt av!!!! 1 1/2 time aerobic og styrke...sinnsykt slitsomt.. Men jeg tok det med ro, hoppet ikke så mye og tok ikke så tunge vekter. Nå skal jeg en tur i dusjen før jeg kryper under dyna...gleder meg til å sove.... Endret 24. august 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 25. august 2009 Forfatter #723 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg er sulten og kvalm, det er en merkelig kombinasjon :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 25. august 2009 Forfatter #724 Del Skrevet 25. august 2009 Og hvorfor skal naboene pusse opp terrassen og borre noe helt forferdelig i betongen når jeg er så sykt trøtt.... Tror nesten jeg begynner å grine her Bare for å skape et bilde et bilde av situasjonen: Jeg har et vannglass på bordet og det er nesten bølger i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. august 2009 #725 Del Skrevet 25. august 2009 Ååååhh, det er så typisk :dåne: Sånn er det alltid når jeg er på mitt mest slitne, enten bråker naboene med plenklipper, borring, snekring eller annet tull - eller så har alle skjærene i hele verden fest utenfor soveromsvinduet vårt :slåss: Stakkar Jeg tror jeg hadde kjøpt meg sov-i-ro og krølla meg sammen under teppet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. august 2009 #726 Del Skrevet 26. august 2009 Hei søta håper virkelig at du fikk sove og at de dumme naboene ga seg med bråke!! kan gjerne :slår: dem for deg!! legger igjen masse til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 27. august 2009 Forfatter #727 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Diddles: Ja, det er så sinnsykt typisk ... Men jeg gravde meg ned under dyna og da sovnet jeg gitt...har vel noe med at jeg er sinnsykt trøtt om dagen Ha en fiiiin dag vennen!!! Miso: Flott om du :slår: de litt for meg Setter stor pris på støtten fra deg vet du!! ................................ Idag var jeg bare så sykt trøtt og uggen da jeg våknet at jeg ikke orket tanken på å dra på jobb, så da ble det hjemmekontor idag..... greit nok Sove litt lengre, jobbe litt, se litt på tv, jobbe litt, vaske litt klær og jobbe litt Endret 27. august 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. august 2009 #728 Del Skrevet 27. august 2009 Hjemmekontor, så koselig! Er det helst om morgenen at formen er litt så som så, eller er du uggen hele dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 27. august 2009 Forfatter #729 Del Skrevet 27. august 2009 Hjemmekontor, så koselig! Er det helst om morgenen at formen er litt så som så, eller er du uggen hele dagen? Ja, digg å ha mulighet ti å ta hjemmekontor. Nja, formen varierer litt.. Noen dager merker jeg absolutt ikke noe, da er jeg bare trøtt. Og trøtt er jeg hele dagen Ellers så har jeg blitt kvalm et par ganger bare, men idag tidlig så følte jeg meg bare skikkelig uggen, litt strekk i magen, småkvalm og trøtt..så da var det deilig å krype under dyna igjen Også kom jeg meg faktisk på aerobic idag Slitsomt, men godt etterpå!!! Får ikke opp pulsen så høyt lenger heller..merker at ting skjer med kroppen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. august 2009 #730 Del Skrevet 27. august 2009 Hopper innom med en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 27. august 2009 Forfatter #731 Del Skrevet 27. august 2009 Hopper innom med en klem Tuuusen takk for goood klem sender en stooooor til deg også!!! ...nå må jeg snart komme meg i seng..Må bare innom noen dagbøker først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. august 2009 Forfatter #732 Del Skrevet 28. august 2009 :rødme: 8 uker idag :rødme: Håper de neste 4 går fort!!! Da er vi over den mest kritiske perioden og kan slappe av litt mer Og da kan vi også begynne å dele nyheten med verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. august 2009 #733 Del Skrevet 28. august 2009 åtte potte! :strix: 4 uker går knallfort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. august 2009 #734 Del Skrevet 28. august 2009 :rødme: 8 uker :rødme: de neste fire går fort skal du se, vips så er det høygravid å venter på termindagen masse fredags til deg vennen!! håper formen er bra og at du får sovet og hvilt masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 28. august 2009 #735 Del Skrevet 28. august 2009 Søtingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. august 2009 #736 Del Skrevet 29. august 2009 8 uker allerede! De neste 4 går nok fort skal du se. Lørdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 30. august 2009 Forfatter #737 Del Skrevet 30. august 2009 Dinedama: Jaaaa, 4 uker må gå kjempefort også en til deg! Miso: Jepp, det er vel det som skjer Har endel jeg må rekke før den dagen kommer!!! Masse til deg også!! Diddles :du din lille søtnos Muffin: Ja, krysser (og fletter) for 4 raske uker!!! ......................................... Helgen har vært superkoselig!!! Lørdag var vi på Momarkedet en tur sammen med et vennepar, ruslet og så på bodene der, det er liksom tradisjon hvert år Min venninne er også gravid så vi ble svært interessert i en bod fra Vidunderbarn Og jeg fattet interesse for tøybleier!! Det tror jeg jammen vi skal prøve ut Ta en titt på www.vidunderbarn.no Idag har vi gått laaaang tur i skogen. 3 timer!!! Og vi hadde med niste, og plukket 6 liter med kantareller!! Skogen bugnet av kantareller!!! ...og idag her jeg vært kvalm et par ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. august 2009 #738 Del Skrevet 30. august 2009 Kantareller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 30. august 2009 #739 Del Skrevet 30. august 2009 Har aldri smakt kantareller.. :klø: Hva kan man bruke dem til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. august 2009 #740 Del Skrevet 30. august 2009 Kantareller er kjempegodt Har spist det i dag jeg også, i soppstuing Men man kan bruke det i alt man bruker sopp til, på pizza, som pålegg, i pai - mulighetene er uendelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå