Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei vennen min!!

sorry at jeg ikke fikk sendt mail, men tok det igjen her.. håper det går bra :klemmer:

pass på deg selv vennen min, utrolig glad i deg vet du :hug:

Tusen takk for PM :) har ikke rukket å svare deg idag, men skal gjøre det i kveld. Har tenkt mange tanker på deg idag vennen :klemmer:

jeg passer på meg jeg vet du :jepp: Og det skal jeg si det mannen gjør også :fnise:

snakk om å være trøtt da ;) hehe

Tar lille nøtteliten så mye energi altså?

Skjønner den der med jobben, man klarer liksom ikke å ytre max når man har andre ting å tenke på... føle på :)

Når har du planer om å si det til sjefen da?

Skal du på KG treff forresten?

:hug:

Ja, det kan du si...men det er nesten det eneste symptomet jeg har, så da får det gå bra! Plustselig blir jeg bare helt skutt, og må sove...og da sover jeg også for å si det sånn :fnise:

Jeg kommer nok til å si det til sjefen når det har gått 12 uker, den magiske grensen....

Ja, jeg har tenkt meg på treff på torsdag!!! Kommer du?

:klem:

Huff, håper du kom deg gjennom kurset uten alt for mange gjesp.

Håper du får en god natts søvn og føler deg bedre i morgen!!

Skal love deg jeg kvelte NOEN gjesp jeg....så spennede var det *guuuud så kjedelig det er med nytt et salgskurs*

Nå skal jeg snart legge meg i den nye gode senga mi, og sove helt til kl 05.30 i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med time hos jordmor. :hoppe:

Bra at du ikke er i så aller verst form da. :) Litt trøtthet tåler man. Når man sover blir jo ventetiden kortere. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Bra at du ikke er i så aller verst form da. :) Litt trøtthet tåler man. Når man sover blir jo ventetiden kortere. :fnise:

:ler:

Håper det har gått fint hos jordmor i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!! :hoppe:

Gleder meg til å høre hvordan det gikk! :hoppe:

:ler:

Håper det har gått fint hos jordmor i dag :hoppe:

Hei hei!!!

Det gikk så fint så! Og hun var jo bare superkoselig!!! Idag bare skravlet vi og jeg fikk med meg et lass med bøker og blader jeg kunne kose meg med :hoppe:

Veldig lurt tenkt Muffin :jepp: jeg tror jammen jeg skal sove mer... Kunne sikkert sovet hele tiden jeg nå.. Sovnet på toget hjem, sovnet etter middagen, så litt på tv, og sov litt på sofaen..Nå skal jeg prøve å få sett litt på tv før jeg sikkert må gå og legge meg :fnise: Må jo være opplagt til treff i morra :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søteste snuppa som finnes :klemmer:

godt å høre at det gikk bra igår :jepp: viktig at hun er koselig :jepp:

håper du har fått sovet masse og at Nøtteliten er snill mot mammaen sin, ikke sliter henne helt ut!!

takk for koselig mld igår :klemmer:

:hug::klem::klemmer::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jordmoren var koselig, tror det er viktig med en forståelsesfull og flink person i en sånn setting ;)

Ha en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei LilleEkorn! :klemmer:

Tusen takk for i går, det var kjempehyggelig å møte deg! Det må absolutt gjentas! :jepp:

Håper du får en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååå..... hva er det jeg leser?

Gratulerer,gratulerer,gratulerer,gratulerer :) :) :) :) :)

Nå ble jeg såååå glad.

Håper du får en flott graviditet.Du har en veldig spennende tid foran deg i alle fall.

Regner med at det er hemmelig noen uker til,så skal holde tett.

Reiser på ferie i natt,men gleder meg til oppdatering når vi er tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søteste snuppa som finnes :klemmer:

godt å høre at det gikk bra igår :jepp: viktig at hun er koselig :jepp :

håper du har fått sovet masse og at Nøtteliten er snill mot mammaen sin, ikke sliter henne helt ut!!

takk for koselig mld igår :klemmer:

:hug : :klem : :klemmer : :kose :

hei snuppelupp :klem:

Ja, jordmoren var superkoselig, så det blir ikke noe problem å besøke hun flere ganger! Skulker gjerne jobben litt for å besøke henne :fnise:

..og du; er her for deg jeg vet du!!!

Så flott at jordmortimen gikk så bra :jepp:

Håper du koser deg på treff!!

Treff var kjmpekoselig!!! Anbefaler alle som har mulighet til å bli med neste gang vi finner på noe :) Og Dinedama, enten så møtes vi halvveien, eller så har vi kronerulling for å kjøpe flybillett til deg :jepp:

Godt å høre at jordmoren var koselig, tror det er viktig med en forståelsesfull og flink person i en sånn setting ;)

Ha en fin helg :klemmer:

Absolutt, det er kjempeviktig!! Kjente at henne kunne jeg fint lette mitt hjerte til og spørre om alt mulig jeg måtte lure på fremover...tror ikke det blir så rent lite heller!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LilleEkorn! :klemmer:

Tusen takk for i går, det var kjempehyggelig å møte deg! Det må absolutt gjentas! :jepp:

Håper du får en fin helg!

Takk det samme Neferet :klem:

Dere er virkelig en herlig gjeng!! Var det jeg visste; det finnes kun koselige KG-jenter :fnise: Og ja; det må absolutt gjentas!!! Anytime!!

Ååååååååååå..... hva er det jeg leser?

Gratulerer,gratulerer,gratulerer,gratulerer :) :) :) :) :)

Nå ble jeg såååå glad.

Håper du får en flott graviditet.Du har en veldig spennende tid foran deg i alle fall.

Regner med at det er hemmelig noen uker til,så skal holde tett.

Reiser på ferie i natt,men gleder meg til oppdatering når vi er tilbake :)

Ja vennen, du leser riktig!!! Endelig satt spiren her også, så nå må den bare klamre seg fast i denne kritiske perioden.

Tuuusen takk for gratulasjoner!!

Ja, jeg gleder meg til å gå gravid, med alt som følger med.. dette har jeg jo ventet på sååå lenge :rødme:

Ja, vi prøver å holde det hemmelig enn så lenge, men det er neimen ikke lett!! Er jo så glad så har lyst til å si det til alle..men får vel vente en 4-5 uker til..

Kos deg masse masse på ferie MrsSJ :klem: Så snakkes vi når du er tilbake!!

hei søta mi :klemmer:

håper formen din er bra idag og at du får en kjempekoselig lørdagskveld :klemmer:

Snuppa!!!

Formen min er faktisk veldig bra, var det i helgen i alle fall :fnise: For idag har ejg hatt min første morgen med kvalme.. var like før kjære måtte stoppe bilen på vei til jobb, så jeg kunne gå ut å kvitte meg med frokosten, men det gikk faktisk bra!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får håpe de 4-5 ukene går kjempefort, sånn at du kan fortelle hele verden den gode nyheten! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Takk det samme Neferet :klem:

Dere er virkelig en herlig gjeng!! Var det jeg visste; det finnes kun koselige KG-jenter :fnise: Og ja; det må absolutt gjentas!!! Anytime!!

Word!

Koselig å treffe deg :)

Jeg er også for en reprise på det treffet :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...