Muffin! Skrevet 15. august 2009 #681 Del Skrevet 15. august 2009 Åh, det må være kjempevanskelig å ikke si noe! Så fin ny tittel på dagboka, forresten. :rødme: Håper du har en koselig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. august 2009 #682 Del Skrevet 15. august 2009 Fine tittelen! :rødme: Håper dere har en fantastisk helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. august 2009 #683 Del Skrevet 16. august 2009 Ååh, fine tittelen :rødme: Åssen gikk det med å ikke spre det glade budskap? Jeg er helt umulig til å holde på sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. august 2009 Forfatter #684 Del Skrevet 16. august 2009 Ny tittel Åååå det er så koselig :rødme: Ja, fiiiiiine nye tittelen Synes den var litt koselig da :rødme: Så koselig ny tittel!!! Kjenner et lite stikk av misunnelse her nå, men feier det bort og ruller meg heller i litt babystøv her inne God helg LilleEkorn - kos deg med magen og den vordende far! Bare rull i vei mjau-mjau *drysser babystøv* Og ja, jeg kjenner til den følelsen av misunnelse..men krysser fingrene for dere. Vi måtte prøve 11 mnd før det klaffet for oss, og da lover jeg deg; det har vært seriøs prøving fra pp1. Og etterhvert med temping og El-tester. Det skal visst ikke være så enkelt for oss alle, men når dagen først kommer da du står der med positiv test, da er det verdt alt sammen Hei vennen!! håper du og din kjære får en flott helg kose dere masse med vennepar, både med å kunne nevne nøtteliten og uten!! kan tenke meg at det ikke blir så lett, men bare vent til uke 10 da kan du juble det ut grattis med nytt navn på dagboka også er så utrolig glad for dere åh ja, vi må snart ha en date du får si fra når du orker besøk så kan vi komme en tur Snuppa mi Vi hadde det kjempekoselig både på fredag og igår! Uheldigvis, så måtte jeg si det til de vi ikke skulle si det til.... Ble nemlig servert både rødvin og sushi....det vil jo ikke Nøtteliten ha, så da ble jeg pent nødt til å forlklare litt. men det gjør ikke noe, de syntes det bare var superkoselig!!! ja, er klar for date!! Formen min er jo enn så lenge helt på topp, skjønner det ikke jeg.. Håper alt er ok selvom jeg ikke er kvalm og ikke har superømme pupper... Vi får meldes litt frem og tilbake å finne en helg det passer! til deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. august 2009 Forfatter #685 Del Skrevet 16. august 2009 Så på Mine innlegg at boka di hadde fått ny tittel, og da måtte jeg selvfølgelig pile innom for å se om antakelsene mine stemte..! Gratulerer så mye!!! Endelig!! Vet at jeg er litt sent ute med gratulasjonene her, men jeg har på en måte vært bortreist, så jeg håper jeg er tilgitt.. Gratulerer igjen!!! Ja, endelig har det skjedd et lite mirakel her Og selvfølgelig er du tilgitt, du har jo giftet deg og vært på bryllupsreise!!!!!! Da skal man ikke gjøre noe annet enn å nyte hverandre da :rødme: til deg snuppa!!!!! Naw, ny dagboktittel Deilig!!! :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. august 2009 Forfatter #686 Del Skrevet 16. august 2009 Åh, det må være kjempevanskelig å ikke si noe! Så fin ny tittel på dagboka, forresten. :rødme: Håper du har en koselig helg. Det er suuuupervanskelig...nesten umulig.... til deg!!! Håper du har en topp helg du også!!!! Fine tittelen! :rødme: Håper dere har en fantastisk helg! :rødme: lille nøtteliten min :rødme: til deg!!! Ååh, fine tittelen :rødme: Åssen gikk det med å ikke spre det glade budskap? Jeg er helt umulig til å holde på sånne ting hehe, det gikk dårlig....Blir man bedt på rødvin og sushi...da er men nesten nødt til å spre det glade budskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 16. august 2009 #687 Del Skrevet 16. august 2009 En snikleser melder seg og vil bare ønske deg til lykke med en liten nøtteliten!! Så utrolig velfortjent og koselig!!! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 16. august 2009 #688 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg har jo ikke vært i dagboka di før jeg! Trodde det jeg... :klø: Og..og..GRATULERER!!! Nøtteliten :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. august 2009 #689 Del Skrevet 16. august 2009 Snuppa mi Vi hadde det kjempekoselig både på fredag og igår! Uheldigvis, så måtte jeg si det til de vi ikke skulle si det til.... Ble nemlig servert både rødvin og sushi....det vil jo ikke Nøtteliten ha, så da ble jeg pent nødt til å forlklare litt. men det gjør ikke noe, de syntes det bare var superkoselig!!! ja, er klar for date!! Formen min er jo enn så lenge helt på topp, skjønner det ikke jeg.. Håper alt er ok selvom jeg ikke er kvalm og ikke har superømme pupper... Vi får meldes litt frem og tilbake å finne en helg det passer! til deg!!! Godt å høre at dere hadde det koselig i helgen, selv om dere måtte fortelle det begge dagene :rødme: må jo si fra så ikke nøtteliten for noe h*n vil ha!! jepps, date høres bra ut vi meldes ang helger som passer, så kommer vi vi!! men bare hvis du orker, ikke ellers!! husk det! vil ikke at du skal slite deg ut på noe vis!! hils din kjære masse fra oss da! go`jenta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 16. august 2009 #690 Del Skrevet 16. august 2009 Sushi og rødvin ja, da skjønner jeg du måtte si det. Men de tok vel den gledelige nyheten bra tenker jeg Ha en fin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 17. august 2009 Forfatter #691 Del Skrevet 17. august 2009 Dårlig form idag ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 17. august 2009 #692 Del Skrevet 17. august 2009 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. august 2009 #693 Del Skrevet 17. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. august 2009 #694 Del Skrevet 17. august 2009 Formen min er jo enn så lenge helt på topp, skjønner det ikke jeg.. Håper alt er ok selvom jeg ikke er kvalm og ikke har superømme pupper... Dårlig form idag ja... Så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. august 2009 #695 Del Skrevet 17. august 2009 Det må vel til det også... Jeg glemmer aldri tida da en av kollegene mine var gravid. Hun var dårlig mye av de første 6 månedene, men jeg har aldri sett noen som var så lykkelig til tross for kvalmen. Hun strålte likevel, og syntes det var helt utrolig fantastisk å skulle bli mor. Jeg skjønte ikke hvordan hun fikk det til, men har skjønt etterhvert at et mirakel er det uansett! Håper formen er bedre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 17. august 2009 #696 Del Skrevet 17. august 2009 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 18. august 2009 Forfatter #697 Del Skrevet 18. august 2009 Tusen takk for gode klememr alle sammen de hjelp veldig Nå har jeg knasket salte kjeks, for det skal visst være bra når man er litt uggen form, og samtidig er sulten Ellers er jeg i super form!! Ganske så trøtt da, sovnet på sofaen kl 19.00 igår, mens vi hadde elektriker som borret i veggen i naborommet..trøtt ja Idag blir det laaaaaang dag på jobb.... Så utrolig kjedelig!! Kurs fra kl 15-19 dag, gud så kjedelig. Alt med jobben er kjedelig nå om dagen, klarer/orker ikke gi 100% Gleder meg til jeg kan si det til sjefen jeg Da blir han nok blid, eller kanskje ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 18. august 2009 #698 Del Skrevet 18. august 2009 hei vennen min!! sorry at jeg ikke fikk sendt mail, men tok det igjen her.. håper det går bra pass på deg selv vennen min, utrolig glad i deg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. august 2009 #699 Del Skrevet 18. august 2009 Tusen takk for gode klememr alle sammen de hjelp veldig Nå har jeg knasket salte kjeks, for det skal visst være bra når man er litt uggen form, og samtidig er sulten Ellers er jeg i super form!! Ganske så trøtt da, sovnet på sofaen kl 19.00 igår, mens vi hadde elektriker som borret i veggen i naborommet..trøtt ja Idag blir det laaaaaang dag på jobb.... Så utrolig kjedelig!! Kurs fra kl 15-19 dag, gud så kjedelig. Alt med jobben er kjedelig nå om dagen, klarer/orker ikke gi 100% Gleder meg til jeg kan si det til sjefen jeg Da blir han nok blid, eller kanskje ikke snakk om å være trøtt da hehe Tar lille nøtteliten så mye energi altså? Skjønner den der med jobben, man klarer liksom ikke å ytre max når man har andre ting å tenke på... føle på Når har du planer om å si det til sjefen da? Skal du på KG treff forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 18. august 2009 #700 Del Skrevet 18. august 2009 Huff, håper du kom deg gjennom kurset uten alt for mange gjesp. Håper du får en god natts søvn og føler deg bedre i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå