LilleEkorn Skrevet 6. august 2009 Forfatter #621 Del Skrevet 6. august 2009 Det så digg ut!! Ok, nå er jeg ekstremt barnslig, men la du merke til adressen til spa-et eller?? Reval Day Spa Pikk 7 Tallinn Old Town Jeg er lett å glede. På tide å komme seg hjem skjønner jeg... :hoho: Vi skal på PIKK-spa!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 6. august 2009 #622 Del Skrevet 6. august 2009 pikk spa!!!?? :skratte: hvordan går det med søtnosen min? går det greit på jobb?! håper at den dumme sjefen din lar deg være i fred!! du får :slår: han litt fra meg!! legger igjen masse masse og til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 7. august 2009 Forfatter #623 Del Skrevet 7. august 2009 pikk spa!!!?? :skratte: hvordan går det med søtnosen min? går det greit på jobb?! håper at den dumme sjefen din lar deg være i fred!! du får :slår: han litt fra meg!! legger igjen masse masse og til deg! Litt artig humor må til innimellom Ja, det går greit på jobb...kjipt,men greit. Kjenner at jeg ikke helt orker og gidder å gi jernet for å si det sånn.. Koser meg på KG og tryneboka, leter etter ny jobb på finn.no i smug og leser VG på nett. Å sånn går nuh dagan Bare så dritt at jobben min liksom går veldig mye ut på å få resultater salgsmessig, som rapporeres hver mandag.. ikke så lett å komme seg unna det gitt.. Meeeeeen; nå er det straks helg bare noen timer igjen på jobb såååå er det FRIIIII!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 7. august 2009 #624 Del Skrevet 7. august 2009 :bolledeig: GOD HELG :bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. august 2009 #625 Del Skrevet 7. august 2009 Så herlig med papirbryllupsreise! Mon tro hva slags ekstratjenester det spa'et utfører med den adressen? (Dårlig humor kan forekomme ved alle døgnets tider.) Håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. august 2009 #626 Del Skrevet 7. august 2009 Huff, er så kjipt når det blir sånn på jobb skjønner så godt hva du mener!! Håper du finner masse å søke på på finn.no skader ikke å slenge inn en søknad håper du får en kjempefin helg hilse masse til din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 7. august 2009 #627 Del Skrevet 7. august 2009 Kanskje du kan få PIKK massasje der? Huff, dårlig humor så sent på arbeidsdagen Så koselig at dere skal på tur! Jeg kjenner reiselysten selv, og driver for tiden og ser på bryllupsreise nr 2 som vi skal ha i vinter Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 7. august 2009 #628 Del Skrevet 7. august 2009 Bare slenger innom med en vaaarm til deg fordi du er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. august 2009 #629 Del Skrevet 8. august 2009 Her var det mye bra humor, om jeg så skal si det selv Der vi var nå i uka er det en bar som heter Hukken bar, for å si det sånn så er det ikke det vil kalte den Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 10. august 2009 Forfatter #630 Del Skrevet 10. august 2009 To blå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 10. august 2009 #631 Del Skrevet 10. august 2009 Gratulerer så masse!!!!! Åh, nå ble jeg glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. august 2009 #632 Del Skrevet 10. august 2009 Åååh!! Så herlig! Gratulerer masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. august 2009 #633 Del Skrevet 10. august 2009 HVA????????????? Wææææææææææææææææææææææ!!!!!!!Gratulerer så uhorvelig masse!! :klemmer: ÅÅÅÅÅÅ endelig satt den! :bolledeig: Her sitter jeg å griner på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. august 2009 #634 Del Skrevet 10. august 2009 er så glaaaaaaaaaaad :bolledeig: har smilt i hele dag og tårene sitter løst her GLLLLLLLLLLLAAAAAAAAADDDDDDDD!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 10. august 2009 #635 Del Skrevet 10. august 2009 :hoppe: JAAAAAAAAAAAAAA :hoppe: Du skal bli mamma :rødme: Så fantastisk og utrolig magisk :dåne: Jeg må grine litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. august 2009 #636 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hei.. Jeg har ikke egentlig lest noe her inne, bortsett fra siste siden.. Og det ser ut som at PIKK-masasjen hjalp godt Gratulerer så mye. Edit: nå ser jeg jo at dere ikke har vært på spa enda, men det hjalp tydelig på forskudd. Edit2: sorry dårlig humor fra en fremmed dame. Endret 10. august 2009 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 10. august 2009 #637 Del Skrevet 10. august 2009 Hei.. Jeg har ikke egentlig lest noe her inne, bortsett fra siste siden.. Og det ser ut som at PIKK-masasjen hjalp godt Gratulerer så mye. Du kan få sagt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. august 2009 #638 Del Skrevet 10. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. august 2009 #639 Del Skrevet 10. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 10. august 2009 #640 Del Skrevet 10. august 2009 Nå har jeg lest gjennom hele boka di. Og etter å ha lest om alle prøvelsene dere har hatt for å bli gravid må jeg si at jeg nå er kjempeglad på dine vegne for at det endelig klaffet. Selv om jeg ikke kjenner deg synes jeg det var vel fortjent at det endelig lyste to blå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå