Mazilla Skrevet 10. september 2009 #781 Del Skrevet 10. september 2009 Miso kan få sagt det altså! :rødme: til både ekornmora og nøtteliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. september 2009 #782 Del Skrevet 10. september 2009 må passe på så nøttelille føler seg velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. september 2009 Forfatter #783 Del Skrevet 11. september 2009 Nå har jeg trålet meg gjennom dagboken din for å lese om spotting og allikevel være gravid men du har ikke skrevet så mye om det. Så fantastisk at du endelig ble gravid Det er lett å tenke at det er over når man spotter, men det trenger jo ikke være slik Ubehagelig med symptomer men sikkert litt greit å føle seg litt gravid også, når det er så etterlengtet Hei hei Lupsipure Nei, har ikke srevet så mye om det, rett og slett fordi det var midt i ferien og siden jeg ikke trodde jeg var gravid.. Man gir jo litt opp etterhvert når månedene går og det ikke klaffer, så da tror man heller ikke at det skal skje, og man slutter og lete etter symptomer og finner andre grunner til at man kjenner det ene og det andre. Vi var jo på ferie på Kreta og jeg ble en dag kvalm, dårlig i magen og skikkelig dårlig, og regnet jo med at det var noe jeg hadde spist, men i etterkant har jeg funnet ut at det var den dagen det befruktede egget festet seg, så da var det jo ikke så rart om kroppen reagerte litt.. Nå er det helt greit med symptomer Da kjenner jeg at det skjer noe der nede I det siste har jeg stiftet bekjentskap med forstoppelse i perioder, det anbefales ikke og jeg har inntatt store mengder med Biola for å få ting igang igjen... Synes nesten det er litt gøy å høre om symptomene din jeg Da kan du kan med trygghet vite at det er en liten en der inne Hvordan er formen i dag da? Nå er det helt greit å kjenne at det skjer noe!!! Formen varierer fra dag til dag, men jeg er fortsatt trøtt.. Den er ganske konstant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. september 2009 Forfatter #784 Del Skrevet 11. september 2009 Hei nøtteliten tanteMiso her som sniker innom med en liten hilsen til deg og mamma :rødme: pass på mammaen din, hun er den beste i verden tante sender masse som du skal få når du kommer ut å hilser på oss om ikke såååå mange mnd :rødme: Gojenta du miso NøtteLiten vil gjerne hilse sååå mye tilbake til TanteMiso Og lover å gjengjelde alle klemmene når h*n kommer om noen måneder Miso kan få sagt det altså! :rødme: til både ekornmora og nøtteliten ja, det kan du si!!! :rødme: Masse til deg også Mazzi!!! må passe på så nøttelille føler seg velkommen .....ingen tvil om det nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. september 2009 Forfatter #785 Del Skrevet 11. september 2009 :rødme: 10 uker idag :rødme: ...og vi skal til UL 21.09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. september 2009 #786 Del Skrevet 11. september 2009 for 10 uker! De flyr unna Da er det bare 30 uker igjen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. september 2009 #787 Del Skrevet 11. september 2009 :strix: 10 uker :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. september 2009 Forfatter #788 Del Skrevet 11. september 2009 Dinedama og Miso dere er noen skikkelige søtinger!!!!!!! ..jeg bakte forresten oreokake fra Det søte liv på onsdag, den anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. september 2009 #789 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) 10 UKER! Tenk, bare to småååå uker til nå. :rødme: Nøtteliten blir større og større! Endret 11. september 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. september 2009 #790 Del Skrevet 11. september 2009 Hvis det er mulig å se kjønnet når den til kommer, vil du vite hva det er? Ha en fin helg søte deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. september 2009 Forfatter #791 Del Skrevet 11. september 2009 10 UKER! Tenk, bare to småååå uker til nå. :rødme: Nøtteliten blir større og større! Ja, to små uker og de må gå kjempefort!!!! Nøtteliten er nå et foster og ikke et embryo lengre Alle organer er på plass og armer, ben, fingre og tær er på plass.. Lille Nøtteliten begynner faktisk å få negler... Men veier forsatt bare max 4 gram! det er jo helt fantastisk :rødme: til deg Redbird! Hvis det er mulig å se kjønnet når den til kommer, vil du vite hva det er? Ha en fin helg søte deg!! Ja, vi vil gjerne vite det, får da blir det nok en rosa eller blå vegg på barnerommet Ha en superduper helg skjønne Cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. september 2009 #792 Del Skrevet 11. september 2009 ..jeg bakte forresten oreokake fra Det søte liv på onsdag, den anbefales Og der fikk jeg lyst på kake igjen. Trodde jeg var forsynt for en stund nå, men dengang ei. for ti uker! Helt rart å tenke på at lille Nøtteliten faktisk er et lite menneske allerede. Ønsker deg en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. september 2009 #793 Del Skrevet 11. september 2009 :strix: 10 uker :strix: Slenger meg på den her Tenkt tiden flyr i grunn!!! og JIPPI for 21.09 da blir det bilde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. september 2009 #794 Del Skrevet 11. september 2009 God helg til dere alle tre 10 uker Herlig å tenke på at du faktisk går rundt med et bittelite menneske i magen din :dåne: DET er fascinerende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 12. september 2009 #795 Del Skrevet 12. september 2009 Vi har faktisk bilde av lille I når han var ti uker vi. Du ser helt klart at det er en liten baby,en uvirkelig liten skapning som ser ut som han ligger i en sovepose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 13. september 2009 #796 Del Skrevet 13. september 2009 kjære vennen min :rødme: gratulerer så utrolig masse med 1 års bryllupsdag :rødme: håper dere får en fantastisk dag og en romantisk tur :rødme: sender masse :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. september 2009 Forfatter #797 Del Skrevet 13. september 2009 1 års bryllupsdag idag ...tenk at det har gått et år allerede, jeeg husker dagen som det skulle vært igår, utrlig mange gode minner :rødme: ...og jeg har fått et nydelig sølvkjede med hjerteanheng med 2 diamanter :rødme: Jeg elsker mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. september 2009 Forfatter #798 Del Skrevet 13. september 2009 Muffin, Devilina og Diddles tusen takk for fantastisk 10-ukers feiring mrsSJ: Åååå, jeg gleder meg sånn til UL, så at vi får bilde av vår lille skjønning... :rødme: Lille I har jo blitt så stor, han er utrolig skjønn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. september 2009 #799 Del Skrevet 13. september 2009 GRATULERER MED 1 ÅRS BRYLLUPSDAG!! Du giftet deg uka før meg, neste helg er det oss.. :rødme: Helt enig med deg, dette året har gått FORT! Husker alt som det var i går! :rødme: Håper dere nyter dagen MASSE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. september 2009 Forfatter #800 Del Skrevet 13. september 2009 GRATULERER MED 1 ÅRS BRYLLUPSDAG!! Du giftet deg uka før meg, neste helg er det oss.. :rødme: Helt enig med deg, dette året har gått FORT! Husker alt som det var i går! :rødme: Håper dere nyter dagen MASSE! Ja, det har gått så utrolig fort.. :rødme: og jeg elsker kjære bare mer for hver dag sitter her og mimrer litt og da måtte jeg bare finne den ene sangen vi hadde i kirken ; :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå