enslig_ung_mor_til_2 Skrevet 12. juni 2003 #1 Del Skrevet 12. juni 2003 alene mødre her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 12. juni 2003 #2 Del Skrevet 12. juni 2003 Det kan det godt hende at det er. Håper en moderator flytter denne til personlige meldinger. Da er det sikkert flere som ser den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enslig_ung_mor_til_2 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juni 2003 åy.... :o oki det finnes regler for slikt.. jeg hadde kansje ikke lov til å stille et slikt spørsmål i dette forumet???..... jayja.. begynners feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. juni 2003 #4 Del Skrevet 13. juni 2003 Slike spørsmål får man gjerne stille i forumet. :D Jeg flytter den over til Barn og Familie jeg, så får du kanskje flere svar. Lea (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 13. juni 2003 #5 Del Skrevet 13. juni 2003 Det kan det godt hende at det er. Håper en moderator flytter denne til personlige meldinger. Da er det sikkert flere som ser den ? Jeg f.eks er så godt som aldri inne inne på "personlige meldinger". Har kikket der en eneste gang i løpet av min tid her på KG tror jeg. Ikke alle som har KG som en "venninneklubb" og da blir "personlige meldinger" ganske lite interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupzy Skrevet 13. juni 2003 #6 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg er 22 år og alenemamma til en liten jente på 9 mnd:) selvfølgelig verdens skjønneste :blunke: Hvor gammel er du da? og dine barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 13. juni 2003 #7 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg er 23 år og alenemamma til ei skjønn jente på fire. Du, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enslig_ung_mor_til_2 Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 13. juni 2003 Blir 23 i Juli.. mor til 2 gutter på 2 og 4 år.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå