enslig_ung_mor_til_2 Skrevet 12. juni 2003 #1 Del Skrevet 12. juni 2003 :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D etter to barne fødsler og vekt som til slutt sa 84 og en str. 48 i klær kan jeg enselig si at på 4,5 mnd. har jeg klart å komme ned i 72 kilo og str. 40/42 og jeg "synker" nedover enda..... såååå glad..... måtte bare si det........men det er jo bra..ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 12. juni 2003 #2 Del Skrevet 12. juni 2003 Du har jammen vært flink! på hvilken måte har du gått ned? har du noen gode tips å dele med oss faste kg bruker? velkommen hit forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enslig_ung_mor_til_2 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juni 2003 Jo takk! vel jeg spiser 2 vasa knekkebrød (navn favoritt) med luksus skinke og et glass iste om morgen. en banan på ettermiddagen... til middag spiser jeg hva jeg vil, men ikke noe junk food... til kvelds er det samme som frokosten... jeg drakk 2 flasker med coca cola hver dag nå er jeg godt over til funn light uten sukker og blander det med vatten som har tilsatt kullsyre ... smaker jo nett som brus jo !! så bare der var det jo en suksess for meg som har vært coca coliker i åres vis *ler* nå har jeg ikke drukket cola på 1,5 uke og gått ned 2 kilo bare på det.... så det fungerte fint å erstatte cola med funn light og vatten med kullsyre snop har jeg kuttet ut, og er i dag ikke sugen på det, tvert imot det myr meg i mot. av å til koser jeg meg med ungene og da lager jeg hjemmelaget pizza. man må skjeive ut av å til ellers detter man av. . vil ikke se på dette som slanging. for det har blidt en del av min tilværelse og kosthold. at det kommer naturlig for meg per. i dag.... og det er jeg kjempe glad for.. vel. det fungerer ivertfall for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 12. juni 2003 #4 Del Skrevet 12. juni 2003 Du har vært kjempe flink :D Klapper i hendene for deg Det må jeg si, er imponert. Ja er det ikke rart at man kan gå ned bare ved å kutte ut sukker som godis og brus og junk. Skulle ønske jeg også kunne slutte med det. Men jeg har ikke lyst egentlig. Hva skal jeg da kose meg med? Gir meg trøst og da føler jeg meg bedre. Men jeg skal skjerpe meg, det skal jeg love meg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enslig_ung_mor_til_2 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 12. juni 2003 ja det er ikke enkelt i begynnelsen det er det ikke. men man kommer til slutt til et pungt hvor man sier. Nei nok er nok. så kutter man tvert av på dagen....... tror at det ikke vil fungere før man kommer til det steget, men alle kommer vel dit før eller senere?? ønsker alle som strever med vekten i hverdagen ..LYKKE TIL... dere klarer det.. vi kvinner er meget bestemt og sta(vel noen som meg selv for eks.*) hehehe så da går det såååå greit* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 13. juni 2003 #6 Del Skrevet 13. juni 2003 Så flott! :D Gratulerer! Jeg gleder meg med deg! *hopper rundt i glede over at du har klart det* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 13. juni 2003 #7 Del Skrevet 13. juni 2003 Kjempebra!! Gratulerer til deg! Du er en flott motivasjon for andre! :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 13. juni 2003 #8 Del Skrevet 13. juni 2003 *Applauderer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 13. juni 2003 #9 Del Skrevet 13. juni 2003 Så bra... *klapp, klapp, klapp, klapp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 13. juni 2003 #10 Del Skrevet 13. juni 2003 Gratulerer!!! Du er kjempeflink, stå på :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #11 Del Skrevet 13. juni 2003 Gratulerer!! Dette var jo inspirerende! Må klare å kutte ut snopet... Vanskelig det! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 13. juni 2003 #12 Del Skrevet 13. juni 2003 Kjempeflott! Så flink du har vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 13. juni 2003 #13 Del Skrevet 13. juni 2003 Du har vært kjempeflink!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 13. juni 2003 #14 Del Skrevet 13. juni 2003 Slutter meg til rekken av gratulanter! Flott gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 13. juni 2003 #15 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg synes og så du har vært kjempeflink! Det er ikke lett å motivere seg selv til å være så streng med seg selv - og greie å holde seg ! Jeg får det iallefall ikke til *rødme*.......*klappe masse for deg* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 13. juni 2003 #16 Del Skrevet 13. juni 2003 Hurra for deg! Skulle ønske jeg var like flink *sukker* Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enslig_ung_mor_til_2 Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 13. juni 2003 Tusen takk alle sammen...... jeg danser av gldede *ler* :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå