murray Skrevet 9. november 2008 #41 Skrevet 9. november 2008 OMG, jeg blir helt sjokkert over historiene i tråden her
Gjest Betty89 Skrevet 12. november 2008 #42 Skrevet 12. november 2008 Det kjipeste Betty, den som virkelig svir og gjør deg uttafor, er hvis du konfronterer typen din, men så blånekter han! Hva gjør man da? I norge er tortur dessverre ikke tillatt og da må man svelge en kameler for å akseptere seg selv. Men så lenge han blånekter så er det jo alltids en sjans for at det kun er falske ryktespredninger av mennesker som finner glede av å ødelegge forholdet, og et forhold basert på mistillit fra den ene parten går jo heller ikke? Da må man jo ta et valg, skal man stole på seg selv, eller skal man stole på ham? Over tid viser det seg jo alltid at man ikke stole på andre enn seg sjæl her i verden og da finner man jo løsningen selv... Ja det hadde svidd! Men jeg hadde tatt saken i egne hender å snakket med vedkommede. Både den som sendte brevet og den som det stod han hadde hatt sex med. Jeg hadde merket om hun løy! Hadde lekt en liten dektektiv tror jeg
lucy_in_the_sky Skrevet 13. november 2008 #43 Skrevet 13. november 2008 Jeg har faktisk opplevd å få mail fra en fremmed jente, med beskjed om å ligge unna typen hennes.. Typen din? Det er jo typen min! Hehe.. Konfronterte typen med det, han blånektet for at han hadde vært utro, og påstod at det var eksen som var forbanna fordi han hadde gjort det slutt (før han møtte meg), og at hun ville ha han tilbake. Vi hadde bare vært sammen i under et halvt år, og han hadde sagt tidligere at han hadde gjort det slutt med henne ikke så lenge før han traff meg. Så hva skulle jeg tro? Er jo selvfølgelig lett for å tro på typen, er jo ikke en helt urimelig forklaring at eksen er sjalu. Men etterhvert sendte hun meg mailer han hadde skrevet til henne etter han traff meg osv, typen blånektet fremdeles, og selv om jeg egentlig var sikker på at han løy, så var det en veldig vrien situasjon.. Han kom jo selvfølgelig med 'stoler du ikke på meg, beskylder du meg for å lyge??' osv.. Det hele endte med at jeg faktisk møtte 'eksen', og fant ut at det riktignok hadde blitt slutt mellom de rett før han møtte meg, men så hadde de blitt sammen igjen en stund etter han hadde blitt sammen med meg.. Og vi var begge uvitende om den andre, til hun begynte å mistenke noe, og snek seg inn på mailen og msn'en hans.. Hehe. Jeg er glad for at hun tok kontakt med meg jeg, så slapp jeg å kaste bort mer enn et halvt år på den fyren. Han gikk fra to damer til ingen, og meg og eksen hans ble faktisk litt halvveis venninner, og hjalp hverandre med å dumpe han i fellesskap, og gikk ut på fylla og slengte drit om han etterpå. Men nå var jo dette en situasjon der han hadde to parallelle forhold, om det hadde vært snakk om et ONS så synes jeg situasjonen kan være en litt annen.. Da har man gjerne ikke 'bevis' heller, og ikke minst så har man vel kanskje ikke tlf.nr eller mailen til damen..
Gjest adriana27 Skrevet 14. november 2008 #44 Skrevet 14. november 2008 Ja det hadde svidd! Men jeg hadde tatt saken i egne hender å snakket med vedkommede. Både den som sendte brevet og den som det stod han hadde hatt sex med. Jeg hadde merket om hun løy! Hadde lekt en liten dektektiv tror jeg Hvor mange får brev? De fleste får jo bare et tips "man ikke vet om man kan tro på", eller har bare en dårlig magefølelse og mannen bare nekter og nekter. I går leste jeg noe statistikk om hvor mange amerikanske damer som tar livet av seg per time, og hovedgrunnen var at mannen hadde vært utro. Enn det?
Gjest lillemor22 Skrevet 2. desember 2008 #45 Skrevet 2. desember 2008 Jeg skriver under her, fant akkurat ut at min forelskelse hadde dame, etter ukesvis med sms flørting og litt roting. Har prøvd og finne ut om han hadde dame lenge da jeg har vært noe usikker, men han spøker det alltid bort, og oppførselen hans gjorde desverre ikke at det lyste store røde varselslamper til meg. Har vært i tvil såklart, men han virket så skikkelig at jeg ikke trodde han var typen til og two playe meg, hvertfall siden vi jobber sammen, og unøvendig og lage et dårlig arbeidsmiljø. Så her isted så jeg dem sammen, ikke noe klining eller noe slikt på de, men jeg bare kjente det på meg. Han oppførte seg som om jeg ikke eksisterte engang, og kjørte forbi meg opptil flere ganger selv uten å gjøre en notis engang. Her er det ei som alikevel ikke skal la seg knekke, og skal møte han på jobb i morgen, med hodet høyt hevet. Ikke pokker om han får se eller fortjener mine tårer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå