Gå til innhold

Gutter med dame

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Snakk om å være 'innbilsk'; dere holdt på for noen MÅNEDER siden, og NÅ holdt han ei annen dame i hånda?

Endret av Kihn
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Snakk om å være 'innbilsk'; dere holdt på for noen MÅNEDER siden, og NÅ holdt han ei annen dame i hånda?

Nja, det var jo egentlig ikke meg denne tråden handlet om, men om gutter som roter med jenter når de har dame. Han hadde samme dama den gangen, det er jeg overbevist om (fikk det bekreftet når jeg googlet fyren)..Jeg skrev dette for at vi skulle lære oss å gjenkjenne signalene før vi blir såret. Svarene i denne tråden bekrefter nettopp at det er en ganske reell innstilling.

Skrevet
Nja, det var jo egentlig ikke meg denne tråden handlet om, men om gutter som roter med jenter når de har dame. Han hadde samme dama den gangen, det er jeg overbevist om (fikk det bekreftet når jeg googlet fyren)..Jeg skrev dette for at vi skulle lære oss å gjenkjenne signalene før vi blir såret. Svarene i denne tråden bekrefter nettopp at det er en ganske reell innstilling.

I dagens teknologi-verden så har jeg kommet over et nytt signal!

Sendte en "friend request" på Facebook til en fyr jeg holdt på med. Ukene gikk, og ingen svar..

Nevnte det for han, og han mumlet noe om at han aldri var på Facebook. Jeg gadd ikke mase, men forsto ikke helt hvorfor han ikke bare kunne logge seg på en dag og akseptere mitt interaktive vennskap.

Vel, forstår det nå.. han hadde jo dame!

Skrevet
I dagens teknologi-verden så har jeg kommet over et nytt signal!

Sendte en "friend request" på Facebook til en fyr jeg holdt på med. Ukene gikk, og ingen svar..

Nevnte det for han, og han mumlet noe om at han aldri var på Facebook. Jeg gadd ikke mase, men forsto ikke helt hvorfor han ikke bare kunne logge seg på en dag og akseptere mitt interaktive vennskap.

Vel, forstår det nå.. han hadde jo dame!

Klarer du ikke ta et hint, han vil ikke være "din venn".. det skjønte vel ikke du som er norsk

Du vet, det går andre veien også, er ikke bare jenter som kan kreve

Dette var morsomt. Flere slike innlegg...

Skrevet
Klarer du ikke ta et hint, han vil ikke være "din venn".. det skjønte vel ikke du som er norsk

og flere bitre mennesker på KG...

PS, i dagens teknologi kunne han fint ha addet deg som venn, men brukt privacy settings til å skjule informasjonen han ikke ville du skulle se..

Skrevet

Hva har min etniske opprinnelse med dette å gjøre?

Jeg var bra nok til å reise på ferie til og ha sex med, så jeg følte et vennskap på Facebook var på sin plass.

Han ringte jo eller sendte sms omtrent daglig, tenkte kanskje verdensveven også kunne brukes til å holde kontakt.

Privacy settings eller ei.. kunne vel fort blitt lurveleven om jeg eller hun (eller hans andre venner for den saks skyld) hadde skrevet noe inkriminerende på wallen for eksempel :ler:

Skrevet
Eller kanskje moralen er at man bør i det minste bli bittelitt kjent med hverandre før man hopper i høyet?

:vetikke:

sikkert veldig lurt hvis man likevel er av typen som føler seg lurt hvis det blir med en ONS.

Synes det er litt dobbeltmoralsk å klage over useriøsitet, dersom man selv ikke tar seg bedre tid til kvalitetskontroll.

Skrevet

Betty, hadde du blitt glad og lykkelig dersom en anonym person sa at typen din er utro?

- Eller ville du kanskje blitt littegranne mer forvirret og ikke helt visst hva du skulle tro?

Skrevet
Er det virkelig noe å lure på???

Hva hadde du foretrukket selv? Å leve intetanende med en person som egentlig er en utro drittsekk, eller få vite om det, slik at du kan komme deg videre i livet og finne en som er verdt å bruke tiden på?

Selvsagt skal man si slikt. Alltid!

Absolutt ikke enig!!! :nei:

Hva hvis det var en venninne av deg som betrodde deg at hun hadde vært utro? Ville du da gått til typen hennes og fortalt om det??

Jeg tror ikke ALLE ville satt pris på å få vite at mannen/dama er utro. Noen ganger er det bedre å leve i uvitenheten. Det er ikke alltid det er et alternativ å gjøre det slutt, (hensyn til barn etc..). Da er det jo mye værre å leve i et forhold uten tillitt enn lykkelig uvitende!

Det mener nå jeg... :jepp:

Gjest Stjernedryss
Skrevet
sikkert veldig lurt hvis man likevel er av typen som føler seg lurt hvis det blir med en ONS.

Synes det er litt dobbeltmoralsk å klage over useriøsitet, dersom man selv ikke tar seg bedre tid til kvalitetskontroll.

Det er vel ikke det dette handler om, spiller ingen rolle om man har hatt sex eller ikke, det er vel heller intensjonene til guttene som er problemet. Siden man ikke kan stole på gutter man ikke kjenner er man nødt til å bruke teknologiske hjelpemidler for å finne ut om han har gode intensjoner.

Skrevet

har sjedd med meg og, bare rota med ham på kvelden, han ringte meg dagen etter å lurte på om jeg kunne holde det for meg selv:P kjente ikke fyren en gang, hvordan kunne jeg vite hvem dama hans var:P

Skrevet

Altså Miss Jones, med andre ord, - du holdt det altså ikke for deg selv...!

Skrevet
Min erfaring er at det heller ikke hjelper. Jeg har hatt noe på gang med en fyr i over et år jeg. For ikke så lenge siden fikk jeg vite at han har hatt dame hele tiden. Makan til utspekulert fyr skal du lete lenge etter, og dama må være litt over gjenomsnittet naiv.

Men men, man lærer så lenge man lever!

stemmer dette ja. nytter ofte ikke om du har kjent dem et år eller to. min hadde to damer på samme tid og meg så han er utrolig god til å lyve. og jeg pleier somregel å finne ut om noe ikke stemmer. menn er utrolig uspekulerte. Etter han her gjorde dette, kommer det til å ta evig lang tid før jeg kan stole på en fyr igjen. mannfolk :snurt:

Skrevet (endret)

Ser ikke helt problemet her jeg. Du rota med en fyr for mange måneder siden, han sa fra at han ikke var interessert i noe mer, og et par måneder senere så du ham hånd i hånd med ei dame?

Hva har egentlig denne fyren gjort galt? Du har vel ingen indikasjoner på at han var sammen med henne allerede da.

Endret av mrs_bond
Skrevet
Altså Miss Jones, med andre ord, - du holdt det altså ikke for deg selv...!

jo, var bare han så hadde nr mitt å han ringte meg på hemmelig nummer, kunne ikke få tak i ham. mn han var svensk og dama bodde i sverige

Skrevet (endret)
Ser ikke helt problemet her jeg. Du rota med en fyr for mange måneder siden, han sa fra at han ikke var interessert i noe mer, og et par måneder senere så du ham hånd i hånd med ei dame?

Hva har egentlig denne fyren gjort galt? Du har vel ingen indikasjoner på at han var sammen med henne allerede da.

Jeg hadde klare indikasjoner på at han hadde dame, som tidligere skrevet. Det var bare en klar bekreftelse når jeg såg dem sammen.

Men, som det kommer fram i denne tråden, er det et veldig vanelig phenomen at gutter lyger om damene sine. Sikkert noen damer som også gjør det.. Så vi får være varsomme før vi føler oss trygge på gutter som er "players"..

Endret av mrs_bond
Gjest Betty89
Skrevet
Betty, hadde du blitt glad og lykkelig dersom en anonym person sa at typen din er utro?

- Eller ville du kanskje blitt littegranne mer forvirret og ikke helt visst hva du skulle tro?

Om jeg bare fikk et lite hint, hadde jeg nok blitt litt forvirret. Men om det var et litt mer detaljert brev der det stod når, med hvem osv... hadde jeg blitt "glad".

Ikke akuratt glad for hendelsen hans, men for jeg fikk vite det.

Skrevet

Det er bare slike historier jeg hører om dagen.

Venninna mi opplevde det samme. Hun hadde noe på gang med en gutt i 3-4 måneder. Han begynte veldig rolig, ville bli kjent. Han passet på å fortelle henne at det er mange gutter der ute som er sånn og sånn, han brøt med kamerater som behandler jenter på den ene og andre måten. Advarte henne mot spesielle typer gutter, fordi han har søstre han passer på og vil redde verden fra de råtne guttene som ødelegger for de gode osv. Møtte henne uten å prøve seg på henne fordi han "respekterte" henne for mye. Sa søte ord og passet på å legge til at "ikke tro at jeg prøver å smiske til deg". Venninna mi hadde opplevd et par drittsekker før han, og tenkte at denne gangen var det annerledes. Det virket hvertfall sånn. Hun møtte hans nærmeste kamerater som var like kule.

Så går det ei uke uten at hun hører noe særlig fra han. Sikkert mye jobb, mye skole, problemer i familien.

En dag går jeg og en annen venninne av oss og ser han med dama si. De hadde vært sammen i 1,5 år og så lykkeligere ut enn noen gang. Den uka han var fraværende fra venninna mi, var han på romantisk tur med kjæresten sin til Frankrike ;)

Skrevet
Om jeg bare fikk et lite hint, hadde jeg nok blitt litt forvirret. Men om det var et litt mer detaljert brev der det stod når, med hvem osv... hadde jeg blitt "glad".

Ikke akuratt glad for hendelsen hans, men for jeg fikk vite det.

Det kjipeste Betty, den som virkelig svir og gjør deg uttafor, er hvis du konfronterer typen din, men så blånekter han! Hva gjør man da? I norge er tortur dessverre ikke tillatt og da må man svelge en kameler for å akseptere seg selv. Men så lenge han blånekter så er det jo alltids en sjans for at det kun er falske ryktespredninger av mennesker som finner glede av å ødelegge forholdet, og et forhold basert på mistillit fra den ene parten går jo heller ikke?

Da må man jo ta et valg, skal man stole på seg selv, eller skal man stole på ham? Over tid viser det seg jo alltid at man ikke stole på andre enn seg sjæl her i verden og da finner man jo løsningen selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...