Gå til innhold

Gutter med dame

Anbefalte innlegg

Gjest Jenta si!
Skrevet

Tjihi, bare et utklipp fra min "sex in the city" tilværelse.

For noen mnd siden var jeg på tur og rotet heftig og hadde sex men en kjekk kar. Vi utvekslet nummer og greier, også skulle vi fortsette der vi slapp når vi kom hjem..

Jeg var keen, men hørte ikke fra fyren. Ikke så uvanlig det, og helt ok. Sendte han en melding der jeg fikk det vanlige svaret "ikke int i noe mere" blablabla..

I dag når jeg gikk på jobb traff jeg han på gata hånd i hånd med dama si..

Not much of a shock og jeg måtte le litt også!

Så primitive vi er innimellom!

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Jeg var keen, men hørte ikke fra fyren. Ikke så uvanlig det, og helt ok. Sendte han en melding der jeg fikk det vanlige svaret "ikke int i noe mere" blablabla..

Jøss, ikke verst at han ga beskjed at han ikke var interessert i noe mer...

Skrevet

Har også vært borti noen sånne.. Får vite mnd. etterpå at de har hatt dame i flere år osv. Helt sykt!

Skrevet

Hvorfor sender dere ikke dama en anonym melding???

Hadde jeg gjort med engang.

Hadde jeg vært sammen med en sånn type så hadde jeg satt pris på at noen fortalte for en drittsekk han er, slik at jeg kunne kommet meg videre med livet mitt.

Du som traff han hånd i hånd på gata med dama, hvordan regerte han da han så deg? Du skulle laget en sene der og da, da hadde jeg virkelig sett opp til deg:)

Gjest donna julianna
Skrevet

Hehe, det samme har faktisk skjedd meg.

Ble sjekka opp av en sabla flott fyr på byen, litt eldre og distingvert. Vi rota litt i et smug, og prøvde med list og lempe og bli invitert hjem til hverandre (dog begge skyldte på et horehus av en kåk, så det endte opp med at vi utvekslet nummer)

Dagen etter sendte jeg en melding hvor jeg inviterte meg selv hjem for å hilse på barna og kona (basert på en stående spøk fra natten), og jaggu hadde han ikke begge deler!?!?!

Moralen på visa, tja, man bør dra hjem før midnatt?

Skrevet
Moralen på visa, tja, man bør dra hjem før midnatt?

Eller kanskje moralen er at man bør i det minste bli bittelitt kjent med hverandre før man hopper i høyet?

:vetikke:

Skrevet

Lærdommen er at menn jeg har møtt gjennom jobb i offentlig og privat sektor, alle er interessert og pågående - og alle er gift og har barn.

Mine ideal og forhåpninger om mannen har brast.

Gjest Wolfmoon
Skrevet
Eller kanskje moralen er at man bør i det minste bli bittelitt kjent med hverandre før man hopper i høyet?

:vetikke:

Min erfaring er at det heller ikke hjelper. Jeg har hatt noe på gang med en fyr i over et år jeg. For ikke så lenge siden fikk jeg vite at han har hatt dame hele tiden. Makan til utspekulert fyr skal du lete lenge etter, og dama må være litt over gjenomsnittet naiv.

Men men, man lærer så lenge man lever!

Skrevet

Har også vært borti det samme.. Fikk vite etter et halvt år med "noe på gang" at han hadde dame som han hadde vært sammen med i 4 år. Men han ville ikke bryte kontakten med meg av den grunn.. IDIOT!

Skrevet

TS her!

Jeg er usikker på om han kjente meg igjen, så jeg gadd ikke gjøre noe nummer ut av det. Det var først når vi passerte jeg såg han. Men jeg klarte å kaste et "stakkars deg blikk" på dama i siste øyeblikk!!

Jeg humret litt på veien til jobb, og i går kveld når jeg delte ei flaske vin med han jeg håper snart blir min kjæreste, lo vi litt av hele greia!

Poenget med å legge det ut på kvinneguiden, er fordi jeg tror det er mange av oss som er offer for akkurat dette. Min forrige samboer hadde dame når jeg traff han, men han gjorde det slutt med henne og alt var fantastisk! Etter bruddet med han har jeg på de rareste måter og tilfeldig kommet over et par av hans ekser, og det viser seg at det var samme historien over and over again. Dame når han ble sammen med dem og dame når han gjorde det slutt..

Men, man må knekke noen egg for å få en godt omelett jenter..

Stå på!!!

Gjest Gjest_kate_*
Skrevet

Det samme har skjedd med meg... flere ganger!

Noen ganger har jeg møtt en fyr og rota, flørta, utvekslet nr, hatt sex eller lignende og har ikke kommet på å spørre om han har kjæreste en gang - han har jo vært enda ivrigere enn meg på å sjekke opp! Så kommer det frem etterpå, enten innrømmer han det eller så får jeg vite det av andre.. Heldigvis har dette bare vært useriøse greier, så jeg har ledd av det i ettertid og ikke endt opp som såret. Og jeg gidder ikke sende anonyme mld til kjæresten hans, akkurat det er noe jeg ikke føler plikt eller behov for å legge meg opp i.

Noen få ganger har jeg blitt løyet til direkte, det var litt verre. Da har jeg trodd at de har kjæreste og spurt dem, og de har sagt enten at det er slutt eller at det ikke er et seriøst forhold. Han ene hadde samboer og påsto at hun hadde flyttet ut og hele pakken.. ga til og med en levende beskrivelse av hvordan de hadde slått opp. Viste seg at hun bare var på storbyferie med venninner den helgen.

Menn kan gå langt for å få litt sex gitt.

Det må også nevnes at de noen ganger innrømmer at de har kjæreste først - men det stopper dem likevel ikke i å legge an på meg. Her kommer jo spørsmålet om vi single har et moralsk ansvar for å si nei inn, men det er en annen diskusjon..

Gjest helvettes mannfolk
Skrevet

Fy faen, blir helt skremt her jeg!!! For noen mannfolk!!!

Jeg synes ABSOLUTT at kvinner som havner i seng med menn som har dame, bør si det til dama hans etterpå! Må få slutt på de idiot mennene som tror de kan rote med hvem som helst når de er i forhold.

Ville ikke du visst det da, om din kjære var utro?

:kjempesinna:

Skrevet
Fy faen, blir helt skremt her jeg!!! For noen mannfolk!!!

Jeg synes ABSOLUTT at kvinner som havner i seng med menn som har dame, bør si det til dama hans etterpå! Må få slutt på de idiot mennene som tror de kan rote med hvem som helst når de er i forhold.

Ville ikke du visst det da, om din kjære var utro?

:kjempesinna:

Har rotet med eksen min i årevis..han har hatt dame i disse årene, men skyldt på hvor turbulent forholdet er osv. Har skjønt at dette er bare møl, det virker mer "stabilt" enn noengang.

Gidder ikke mer.. men bør denne dama få vite noe?

Han har jo bedratt henne i 4 år jo.

Skrevet

Ja du bør si det... Anonymt eller ikke!

De som blir bedratt har rett til å vite det. Å de helvettes folka som bedrar bør brenne i ja u know ;)

Vær voksen å si det, ikke la denne jenten leve med en bedrager:) Du gjør det rette!

Gjest Betty89
Skrevet
Ja du bør si det... Anonymt eller ikke!

De som blir bedratt har rett til å vite det. Å de helvettes folka som bedrar bør brenne i ja u know ;)

Vær voksen å si det, ikke la denne jenten leve med en bedrager:) Du gjør det rette!

I agree!

Gjest -Maggie-
Skrevet

For alt dere vet KAN det jo ha vært ei dame han akkurat hadde møtt ... ;)

Skrevet
Har rotet med eksen min i årevis..han har hatt dame i disse årene, men skyldt på hvor turbulent forholdet er osv. Har skjønt at dette er bare møl, det virker mer "stabilt" enn noengang.

Gidder ikke mer.. men bør denne dama få vite noe?

Han har jo bedratt henne i 4 år jo.

Er det virkelig noe å lure på???

Hva hadde du foretrukket selv? Å leve intetanende med en person som egentlig er en utro drittsekk, eller få vite om det, slik at du kan komme deg videre i livet og finne en som er verdt å bruke tiden på?

Selvsagt skal man si slikt. Alltid!

Gjest Gjest_kate_*
Skrevet
Er det virkelig noe å lure på???

Hva hadde du foretrukket selv? Å leve intetanende med en person som egentlig er en utro drittsekk, eller få vite om det, slik at du kan komme deg videre i livet og finne en som er verdt å bruke tiden på?

Selvsagt skal man si slikt. Alltid!

Tror jeg hadde foretrukket å vite det selv, men samtidig føler jeg ikke det er min plass å legge seg opp i andres forhold. Hvis jeg hadde satt meg ned nå og sendt anonyme mailer til alle jeg vet har blitt bedratt, så hadde jeg følt meg skikkelig ussel etterpå. Hvem vet hvilke konsekvenser det vil ha. Det vil medføre mye smerte, det er sikkert.

Gjest Betty89
Skrevet
Tror jeg hadde foretrukket å vite det selv, men samtidig føler jeg ikke det er min plass å legge seg opp i andres forhold. Hvis jeg hadde satt meg ned nå og sendt anonyme mailer til alle jeg vet har blitt bedratt, så hadde jeg følt meg skikkelig ussel etterpå. Hvem vet hvilke konsekvenser det vil ha. Det vil medføre mye smerte, det er sikkert.

En del smerte ja, men de blir nok glad for å få vite om det!

Skrevet
For alt dere vet KAN det jo ha vært ei dame han akkurat hadde møtt ... ;)

Det tenkte jeg også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...