Gå til innhold

Hva er det slemmeste du har gjort?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ringte eksen min og lot ham høre at jeg hadde en ons med en greker på Kreta

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Håper du ikke ringte fra Kreta, da, for det er dyrt.

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

litt teit :gjeiper: hadde tenkt at eksdama var et ludder og glatt kommet over henne der&da :skratte:

Skrevet

en fyr jeg hadde drevet med for en stund siden..og likte veldig godt..møtte jeg tilfeldig på byen igjen.det gikk jo som det gikk og han ble med meg hjem og i senga havna vi..den sex`n var så dårlig,så til slutt sa jeg bare..uten og tenke stort før det datt ut av meg..nei.detta gidder jeg ikke lengre.. :fnise: har ikke sett noe mer til han si det sånn.og detta begynner og bli noen år siden nå.

Gjest Betty89
Skrevet
litt teit :gjeiper: hadde tenkt at eksdama var et ludder og glatt kommet over henne der&da :skratte:

Viss en dame har ONS i syden er hun ludder, om en mann har ONS i syden blir han nærmest hyllet! :fnise:

Skrevet

Jeg, kjæresten min og noen venner av meg reiste på Roskilde med bilen til ei venninne. På festivalen gjør han virkelig kongetabben og kliner med to ulike jenter..!

Jeg ble såpass forbanna, at vi den siste dagen pakket og dro mens han var ute på tokt et eller annet sted. Han måtte rett og slett skaffe seg alternativ transport hjem fra Danmark.

Slemt? Ja absolutt, men man høster som man sår!

Skrevet
Jeg, kjæresten min og noen venner av meg reiste på Roskilde med bilen til ei venninne. På festivalen gjør han virkelig kongetabben og kliner med to ulike jenter..!

Jeg ble såpass forbanna, at vi den siste dagen pakket og dro mens han var ute på tokt et eller annet sted. Han måtte rett og slett skaffe seg alternativ transport hjem fra Danmark.

Var han fortsatt kjæresten din da han kom hjem? :fnise:

Skrevet

Rettferdig syns jeg :lur:

Skrevet

Jeg hadde med meg hjem en tidligere elsker fra byen. Han var stupfull og kåt og vi havnet til sengs selv om jeg håpte han bare ville sovne.

Litt senere ringer min daværende elsker og spør hvor jeg er. Han ber meg komme til han med en gang. Så jeg vekket min fremdeles stup fulle og trøtte tidligere elsker og dro han med meg ut i taxi og reiste til min daværende elsker. Sa hadet til han i taxien og han var ikke særlig blid,nei.

Skrevet
Var han fortsatt kjæresten din da han kom hjem? :fnise:

Det er tre/fire år siden, og jeg har ikke snakket med ham siden, så antar at forholdet er over! :)

Skrevet

En gang var jeg med en jente på en one night stand. Jeg våknet før henne, og stjal ipoden hennes før jeg stakk hjem.

Skrevet (endret)

Hmmmm.....jeg har ikke gjort noe sånt. Men det jeg angrer mest på må vel være da jeg var veeeeeldig ung og stakk av hjemmefra og skylde på at det var pga stefaren min :(

Stakkars...han hadde det ikke lett :(

edit: (tenkte ikke over det før nå, men jeg sa bare at jeg ikke trivdes hjemme altså p.g.a han. Ikke at han hadde gjort meg noe) så at det kunne tolkes feil p.g.a hvordan del av forumet det her lå på ;)

Endret av Amalie_85
Skrevet

Hadde en gift elsker en tid. En gang møttes vi på et hotell. Mens jeg sugde ham snakket han med kona i telefonen. Hun trodde han onanerte og at de hadde telefonsex sammen.

Ikke noe jeg tenker tilbake på med stolthet. Verken forholdet til ham eller denne episoden.

Gjest Betty89
Skrevet
Hadde en gift elsker en tid. En gang møttes vi på et hotell. Mens jeg sugde ham snakket han med kona i telefonen. Hun trodde han onanerte og at de hadde telefonsex sammen.

Ikke noe jeg tenker tilbake på med stolthet. Verken forholdet til ham eller denne episoden.

:hakeslepp:

Skrevet
En gang var jeg med en jente på en one night stand. Jeg våknet før henne, og stjal ipoden hennes før jeg stakk hjem.

Var det deg?!?

Skrevet

Jeg hadde en historie med en alenemor som var noen år eldre enn meg. Dessverre klarte jeg ikke å motstå fristelsen i å feie over datteren hennes like etter at hun hadde fylt 16.

Shit happens. Men jeg fikk i hvert fall beroliget moren med at det hadde vært et dårlig knull og at hun selv soleklart var den beste i sengen av de to.

Skrevet
Jeg hadde en historie med en alenemor som var noen år eldre enn meg. Dessverre klarte jeg ikke å motstå fristelsen i å feie over datteren hennes like etter at hun hadde fylt 16.

Shit happens. Men jeg fikk i hvert fall beroliget moren med at det hadde vært et dårlig knull og at hun selv soleklart var den beste i sengen av de to.

Jeg håper du tuller.

Gjest virvelvind
Skrevet

Slemmeste jeg har gjort er vel at jeg (da jeg var yngere og dummere) hadde sex med bestekompisen til kjæresten min opptil flere ganger i sengen vår. Så og si hver gang han stakk på skolen eller noe lignende.

Det var ganske råttent gjort. Ingenting jeg kunne funnet på å gjort den dag i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...