Gjest Gjest_klokka_* Skrevet 26. oktober 2008 #1 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hei ! Jeg er på utkikk etter nettsider for mote. Alt innen det hotteste til det mer "må ha i skapet"-plagg. Noen som vet om noen geniale nettsteder? ROP UT ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 2. november 2008 #2 Del Skrevet 2. november 2008 Du kan jo skjekke ut asos.com da. masse fint å velge mellom holder til i england da, men de har nettbutikk. har selv handlet der masse, og jeg føler meg veldig trygg på de. kan gi ett eksempel da bestilte en gang noen kjoler og ett par sko. da de ikke hadde størrelsen, fikk jeg umiddelbart mail av de hvor de forklarte dette og at de hadde satt inn beløpet for skoene på kontoen min. litt dyrt med frakt, men jeg synes det er verdt det lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #3 Del Skrevet 3. november 2008 Du kan jo skjekke ut asos.com da. masse fint å velge mellom holder til i england da, men de har nettbutikk. har selv handlet der masse, og jeg føler meg veldig trygg på de. kan gi ett eksempel da bestilte en gang noen kjoler og ett par sko. da de ikke hadde størrelsen, fikk jeg umiddelbart mail av de hvor de forklarte dette og at de hadde satt inn beløpet for skoene på kontoen min. litt dyrt med frakt, men jeg synes det er verdt det lykke til Er det dyrt med frakt der fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2008 #4 Del Skrevet 3. november 2008 Du kan jo skjekke ut asos.com da. masse fint å velge mellom holder til i england da, men de har nettbutikk. har selv handlet der masse, og jeg føler meg veldig trygg på de. kan gi ett eksempel da bestilte en gang noen kjoler og ett par sko. da de ikke hadde størrelsen, fikk jeg umiddelbart mail av de hvor de forklarte dette og at de hadde satt inn beløpet for skoene på kontoen min. litt dyrt med frakt, men jeg synes det er verdt det lykke til Er det dyrt med frakt og toll der fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lea Skrevet 3. november 2008 #5 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg lurer på det samme! Har kun handlet på asos, og h&m på nett.. prøver å inne andre sider men ingen sender til Norge:( Jeg bruker å kjøpe for over 1000 lappen når jeg handler hos asos, og da kommer frakten på 400 ,- når du betaler også blir det toll i tillegg.. som ca er på 1/3 av det du betalte for DYRT ja, men syns det er verdt det om du finner noe du bare MÅ HA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amyrlinn Skrevet 3. november 2008 #6 Del Skrevet 3. november 2008 pleier å handle for samme som deg lille lea og blir rundt 400 kr på frakt. synes absolutt det er verdt det siden jeg alltid er strålende fornøyd med bestillingene :D har dessverre ikke så mange nettsteder jeg pleier å bestille fra, men har hørt om nelly.com og gojane.com går jo an å skjekke ut ellers er jo hellokitty.com litt artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beebee11 Skrevet 4. november 2008 #7 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg handler often www.agusta.dk (maje, Manoush, Hale Bob, Ed Hardy, Modström, Whiite, By Groth, Simone ( :-) ) mm.) Hurtig og 200-250 frakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå