lillya Skrevet 26. oktober 2008 #21 Skrevet 26. oktober 2008 En kreativ butikk med bilder/ malerier, smykker, ringer, armbånd, lysestaker og andre små og søte pynteting. Hadde vært en drøm, men kanskje ikke å lett å leve av.
Gjest Caya Skrevet 26. oktober 2008 #22 Skrevet 26. oktober 2008 En vegansk café/restaurant! Det hadde vært helt supert. (Det går vel som butikk?)
Gjest Pysepus Skrevet 26. oktober 2008 #23 Skrevet 26. oktober 2008 Garnbutikk! Det er min store drøm!!
Gjest mymlen Skrevet 26. oktober 2008 #24 Skrevet 26. oktober 2008 Garnbutikk! Det er min store drøm!! Da skal jeg handle hos deg
Tristessa Skrevet 26. oktober 2008 #25 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg ville blitt vingrossist. Enn så lenge hadde jeg måttet pushet varene mine til Polet, men dog. Utrolig kult.
Gjest Grafica Skrevet 26. oktober 2008 #26 Skrevet 26. oktober 2008 Høres fantastisk ut. Jeg vil dit. Kan du ikke vurdere det en gang i fremtiden? Fantastisk ide. Som sagt er det noe jeg vil prøve en gang Men nå er jeg tjue, og kan fint lite om å drive en bedrift, så det ligger noen år frem i tiden ^^
Amadea Skrevet 26. oktober 2008 #27 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg ville blitt vingrossist. Enn så lenge hadde jeg måttet pushet varene mine til Polet, men dog. Utrolig kult. Til polet, og / eller til restauranter Hadde vært gøy det også ja. Drømmen hadde vært delikatessebutikk med et godt vinutvalg, men det går jo ikke i Norge i dag...
Gjest Lille Bie Skrevet 26. oktober 2008 #28 Skrevet 26. oktober 2008 Skobutikk! Og ikke en av de utrolig kjedelige kjedene som er rundt om i landet som Skoringen, Eurosko, Økonomisko (urk!!) osv. Men en butikk der pensko ikke kun selges i jula og majoriteten av varebeholdingen ikke er joggesko. Jeg syntes folk her i landet er alt for dårlige til å pynte føttene sine Jeg har en vennine som er hobby-designer, og hun kunne tenkt seg at vi fikk produsert noen av designene hennes! *drømme*
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #29 Skrevet 27. oktober 2008 En skikkelig faghandel innen glass/servise etc, rett og slett et godt gammeldags glassmagasin!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå