Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

En kreativ butikk med bilder/ malerier, smykker, ringer, armbånd, lysestaker og andre små og søte pynteting. Hadde vært en drøm, men kanskje ikke å lett å leve av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En vegansk café/restaurant! Det hadde vært helt supert. (Det går vel som butikk?)

Skrevet
Garnbutikk! :) Det er min store drøm!!

Da skal jeg handle hos deg :hoppe:

Skrevet

Jeg ville blitt vingrossist. Enn så lenge hadde jeg måttet pushet varene mine til Polet, men dog. Utrolig kult.

Gjest Grafica
Skrevet
Høres fantastisk ut. Jeg vil dit. Kan du ikke vurdere det en gang i fremtiden?

Fantastisk ide. :kaffekopp:

Som sagt er det noe jeg vil prøve en gang :) Men nå er jeg tjue, og kan fint lite om å drive en bedrift, så det ligger noen år frem i tiden ^^

Skrevet
Jeg ville blitt vingrossist. Enn så lenge hadde jeg måttet pushet varene mine til Polet, men dog. Utrolig kult.

Til polet, og / eller til restauranter :)

Hadde vært gøy det også ja. Drømmen hadde vært delikatessebutikk med et godt vinutvalg, men det går jo ikke i Norge i dag...

Gjest Lille Bie
Skrevet

Skobutikk! Og ikke en av de utrolig kjedelige kjedene som er rundt om i landet som Skoringen, Eurosko, Økonomisko (urk!!) osv. Men en butikk der pensko ikke kun selges i jula og majoriteten av varebeholdingen ikke er joggesko.

Jeg syntes folk her i landet er alt for dårlige til å pynte føttene sine :fnise:

Jeg har en vennine som er hobby-designer, og hun kunne tenkt seg at vi fikk produsert noen av designene hennes! *drømme* :biggrin:

Skrevet

En skikkelig faghandel innen glass/servise etc, rett og slett et godt gammeldags glassmagasin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...