Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dersom du hadde midler til det;.

Hvilken butikk ville du startet ? Hvorfor ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,gave og interiør med merker som Nordal,Sia,Bloomingville,House Doctor,House Style,Covent Garden,Borg Ramme,Villa Collection;Lisbeth Dahl,Green Gate,Lama...Ja,det er de jeg kommer på ifarta.Da hadde jeg kost ræva av meg og kunne fått mye av det jeg liker til innkjøpspris ;-))

Gjest Grafica
Skrevet (endret)

Jeg ville startet en kombinert kaffebar, bokhandel,musikkbutikk og "nips"-butikk rettet mot det alternative miljøet. Det er ingen slike egne steder for gotherne og de andre alternative, og jeg tror det hadde blitt stor suksess :) Ville startet det opp i Oslo. Evt. inngått samarbeid med Shadowland(musikk) o Outland(bøker) for å ha varer på utstilling.

Endret av Grafica
Skrevet

Instrument- og notebutikk kombinert med instrumentverksted, med fokus på korpsinstrumenter.

Skrevet

Matbutikk. For da blir man rik:) eller en storkiosk med video utleie:)

Skrevet

graficas ide hørtes storslagen ut, håper denne finnes en gang i fremtiden.

Skrevet

En hvor man kan bytte inn ekser i noe brukbart (kaffetrakter? vinterkåpe? tre kilo sjokolade?)

Skrevet
Jeg ville startet en kombinert kaffebar, bokhandel,musikkbutikk og "nips"-butikk rettet mot det alternative miljøet. Det er ingen slike egne steder for gotherne og de andre alternative, og jeg tror det hadde blitt stor suksess :) Ville startet det opp i Oslo. Evt. inngått samarbeid med Shadowland(musikk) o Outland(bøker) for å ha varer på utstilling.

...det var jo en knallide! :)

Gjest Grafica
Skrevet
graficas ide hørtes storslagen ut, håper denne finnes en gang i fremtiden.

Det er nok isåfall en gang i fremtiden ja, siden jeg nå er midt i utdanning og skal til utlandet og sånt. Men jeg håper på å få det til en gang! Hadde vært så gøy.

Gjest LanaLane
Skrevet

Egen klesbutikk som faktisk solgte fine, klassiske klær uten at de ble kjedelige.

har et styre leven med å finne meg pene klær som er rene i snittet uten at jeg ser ut som en tante.

Skrevet

Det hadde sikkert vært gøy å drive en delikattesseforretning.

Gjest Roxie Hart
Skrevet

Bokafé med en stor samling av de gode gamle.

Skrevet

Høres fantastisk ut. Jeg vil dit. Kan du ikke vurdere det en gang i fremtiden?

Fantastisk ide. :kaffekopp:

Skrevet

Helt klart blomsterbutikk, det har jeg drømt om siden jeg var liten.

Skrevet

Kombinert blomsterbutikk (med tilhørende gartneri), bokhandel og kafé med servering av noen enkle hjemmelagde retter og god kaffe. Er ikke sikker på om Mattilsynet ville likt kmbinasjonen jord og mat, men.

Skrevet

Blomsterbutikk ... har alltid angret at jeg ikke utdannet meg til blomsterdekoratør .. tenk så fantastisk å få jobbe med blomster hele dagene.

Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg noe i retning av bokhandel, og ikke sånn som de nymotens bokhandlerkjedene er, som Notabene. *spy* Det er ikke en bokhandel, men en nipsbutikk!

Nei, jeg ville ha en rendyrket bokhandel med egen bruktdel i, og med tilhørende kafé. Denne ville jeg plassert i midten av butikken. :)

-misa

Gjest LanaLane
Skrevet
Jeg kunne også tenkt meg noe i retning av bokhandel, og ikke sånn som de nymotens bokhandlerkjedene er, som Notabene. *spy* Det er ikke en bokhandel, men en nipsbutikk!

Nei, jeg ville ha en rendyrket bokhandel med egen bruktdel i, og med tilhørende kafé. Denne ville jeg plassert i midten av butikken. :)

-misa

åh, enig! Hvorfor har alle land dette og ikke Norge? I Australia kunne du lese blader og bøker på bokhandelen mens du tok deg en kaffe eller en kake. Ikke no stress, og ingen som så stygt på deg om du bare tittet. Et bibliotek der du kan kjøpe bøkene og bladene om du vil:)

Men her i Norge er vi vel for gniene til sånt :tristbla:

Skrevet
åh, enig! Hvorfor har alle land dette og ikke Norge? I Australia kunne du lese blader og bøker på bokhandelen mens du tok deg en kaffe eller en kake. Ikke no stress, og ingen som så stygt på deg om du bare tittet. Et bibliotek der du kan kjøpe bøkene og bladene om du vil:)

Men her i Norge er vi vel for gniene til sånt :tristbla:

Vi har så dårlig tid her oppe. Tror vi har det for kaldt. :gjeiper:

-misa

Skrevet

Klesbutikk med klær i store størrelser. Det er generelt for lite utvalg av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...