Gå til innhold

Jeg er blitt sykepleier


Cilla

Anbefalte innlegg

I dag hadde jeg min siste eksamen i sykepleierutdanningen, og jeg vet det gikk bra, i morgen får jeg vite resultat på hovedoppgaven min, men jeg vet den også var bra, så nå er jeg sykepleier!!!!!!!!!!

Så det var en annen tråd om å avslutte sin utdanning men det ble så mye snakk om doktorgrad meg her og der, så turte ikke å skryte av meg selv der. :oops:

jeg er oppspilt og lykkelig nå blir det fest tre dager til endes før jeg skal begynne i jobb på mandag (ja studielånet må nok betales ned) Er fornøyd med å være ferdig utdannet som 23 åring synes jeg.

Gratulerer til Madden også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til deg :P

Jeg er også sykepleier, utdannet for 9 år siden... Puhh som tiden går...

En allsidig utdanning, da. Jobbmuligheter alle steder. Men man skal nok være ála Florence, for lønnen... det er en annen side av saken...

Men gratulerer så mye Cilla :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! :heiajente:

Tenker du er lettet, stolt og ikke minst kjempeglad for å være ferdig! Om to år er det min tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Máire

Gratulerer så mye Cilla!

Det må føler fantastisk :D

Har en venninne selv som er ferdig nå og hun fryder seg :) Med rette!

Flott at det blir flere flinke sykepleiere rundt omkring!

Lykke til med jobb og alt videre :D Håper du vil trives :)

Máire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig::enig::enig:

Wuhuuuu........slik er jeg etter en god del smmirnoff ice, et par tyrker shot og et spesialkomponert drink for kvelden kallt sykepleieren.

Nå er jeg hjemme og er klar for avslutning i bunad i morgen tidlig og partytur til geiranger i morgen kveld.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!! Her skulle vi hatt en smiley som vifter med noe flagg eller noe! Men det har vi ikke,smile smiley instead!

:D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madden

JUHUUUUU!!!! VI ER FERDIGE CILLA!!!!

:hoppe: hoppe: hoppe: hoppe: hoppe: hoppe: hoppe: hoppe:

Vi må gratulere oss selv så mye med en solid utført kamp! feiringen på fredag tok helt av...håper du kom deg avgårde som planlagt!! :ler:

Gleder meg over at vi klarte oss så godt og at vi nå kan begynne å tjene til livets opphold igjen!!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden
:ler::ler::ler: ....hoppe hoppe du liksom....tjihi...ikke helt vellykka den der!! men hva spiller vel det for rolle da? vi er da sykepleiere!!!! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...