Serenity88 Skrevet 26. oktober 2008 #1 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er singel... Singel! Singel i vennekretsen, singel på byen, singel på familiefester, singel med exen, singel på fjesboken... Singel absolutt over alt... Det er som om jeg ikke får luft lenger. Han er en dust, en idiot, en som ikke er verdt det, men jeg er singel. Skikkelig, skikkelig megasingel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #2 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er singel... Singel! Singel i vennekretsen, singel på byen, singel på familiefester, singel med exen, singel på fjesboken... Singel absolutt over alt... Det er som om jeg ikke får luft lenger. Han er en dust, en idiot, en som ikke er verdt det, men jeg er singel. Skikkelig, skikkelig megasingel! Melder meg inn her jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 26. oktober 2008 #3 Del Skrevet 26. oktober 2008 *ditto* Stor stooooor klem til deg kjære serenity! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idapida:) Skrevet 2. november 2008 #4 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg henger meg på her! Stakkars oss... men vi er iallefall ikke alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Emma_* Skrevet 2. november 2008 #5 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg er også megasingel - og ELSKER det! ) Nå kan jeg fokusere 100% av oppmerksomheten min på barna mine og treningen, og slipper å legge opp alt etter en mann med et ekstremt omsorgsbehov. Nå har jeg tre barn istedet for fire, og halvparten så mye arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 2. november 2008 #6 Del Skrevet 2. november 2008 Megasingel her også gitt! Verre nå som ingen av vennene mine er single.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 2. november 2008 #7 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg skjønne ikke helt hva som er forskjellen på å være megasingel og å være singel jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idapida Skrevet 2. november 2008 #8 Del Skrevet 2. november 2008 blææh! Fatter ikke hvordan noen kan syns det er digg å være singel Jeg er DRITTLEI jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. november 2008 #9 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har bare vært singel i 2 dager og jeg hater det allerede. Det suger å være singel, spesielt når man ikke har noen andre venninner som er single. Alle rundt meg blir samboere, får barn, flytter sammen, forlover seg eller gifter seg. Blæ! Jeg vil og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2008 #10 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg er også dritt lei av å være singel!! Gi meg et mannebein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. november 2008 #11 Del Skrevet 5. november 2008 Er megasingel jeg og, og synes det er helt riktig akkurat nå! Men gi meg gjerne ett mannebein likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. november 2008 #12 Del Skrevet 5. november 2008 Er megasingel jeg og, og synes det er helt riktig akkurat nå! Men gi meg gjerne ett mannebein likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. november 2008 #13 Del Skrevet 5. november 2008 må jo ha næringsvett selv om man er singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå