Nelle Skrevet 12. juni 2003 #1 Del Skrevet 12. juni 2003 Satt på kjøkkenet og sydde mens TV stod på i stua. Mener jeg hørte at han der kjendiskokken fra England (Jamie eller noe?) får spørsmål om han har lyst til å lage en spennende rett hvor brunost er ingrendiens -hvorpå han svarer at han ikke lager mat av "shit" :o Det var da jævlig til både ignorans og arroganse lille kjøkkenassistent-idiot-Jamie! For en total TÅPE du viste deg å være! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 12. juni 2003 #2 Del Skrevet 12. juni 2003 Ahhh...finally driter han lesbe-tullingen seg ut! HAHA! Håper han mister en del fans på grunn av brunosten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. juni 2003 #3 Del Skrevet 12. juni 2003 Lesbe? Eller lesPe, anafugia. Tenk å si sånt om vår kjære brunost da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 12. juni 2003 #4 Del Skrevet 12. juni 2003 Lesbe? Eller lesPe, anafugia. Tenk å si sånt om vår kjære brunost da! hehehe...takker for korrektur Starf*! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 12. juni 2003 #5 Del Skrevet 12. juni 2003 Nåja, jeg liker ikke brunost... Men likevel... det går jo an å vise litt respekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 12. juni 2003 #6 Del Skrevet 12. juni 2003 Vi snakker om Jamie Olivier, fyren som alle digger fordi han sier ting om mat rett ut, gjør vi ikke? Tror nok brunost smaker rart for folk som ikke har vokst opp med det. Og brunost på brødskiver har heller aldri vært gourmetmat. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 12. juni 2003 #7 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg liker Jamie Oliver fordi han er ikke jålete. Tviler på at han rakker ned på nork matkultur for å være ekkel... Men jeg var au-pair i Irland og hadde med med brunost, ostehøvel, kalender og røykelaks som gave. De syntes brunost var forferdelig. Mayamor - som liker brunost på ristet skive eller varmt rundstykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. juni 2003 #8 Del Skrevet 12. juni 2003 Hm, jeg syns Jamie Oliver er über jålete jeg. Har en kokebok av ham (fikk i presang..) - der er det fullt av bilder av HAM omkranset av en kuul vennegjeng som gjør noe kult. Alle har det gøy med sitt, og Jamie ser rett inn i kamera og blunker/gliser. Orker ikke ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 12. juni 2003 #9 Del Skrevet 12. juni 2003 Nei, jeg også synes han er en smisker!!! "Suck it to me baby!" :kissfan: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 12. juni 2003 #10 Del Skrevet 12. juni 2003 Er ikke noen stor fan av Jamie jeg heller. Han lager jo så mange rare grimaser hele tiden... (tror han er sånn, men det ser likevel ut som grimaser....) :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 13. juni 2003 #11 Del Skrevet 13. juni 2003 Hehe, har ikke han også fått to stk barn med über merkelige navn? Poppy Honey og Daisy Boo Søte navn, til to stk hunder/katter eller andre dyr, men til to menneskebarn?! De skal leve med navnene resten av livet, jo!! Ellers likte jeg ham litt i begynnelsen, men blir mer og mer blærete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 13. juni 2003 #12 Del Skrevet 13. juni 2003 Heter ungene hans virkelig det?? Ja, ja, hele Jamie kan bare pelle seg hjem for min del.... Tenk å ikke ha respekt for brunosten....Fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. juni 2003 #13 Del Skrevet 13. juni 2003 Hehe, har ikke han også fått to stk barn med über merkelige navn? Poppy Honey og Daisy Boo : Høres ut som noe små barn gjør på do.... På "holger Nilsens metode" hadde de en fantastisk parodi på Jamie Oliver. De tok han heeelt på kornet! Huff, han er pinlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 13. juni 2003 #14 Del Skrevet 13. juni 2003 Synes godt han kunne spart seg for den kommentaren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 13. juni 2003 #15 Del Skrevet 13. juni 2003 Svært så nasjonalistisk vi ble her, da? Han rakker ned på brunost, og plutselig er han både lespe-tulling, respektløs, blærete OG har tullete navn på barna sine? Jaja, jenter. Vi kan det der med å være saklige? salma - som liker brunost veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 13. juni 2003 #16 Del Skrevet 13. juni 2003 Syns også han kunne ha spart seg den kommentaren angående brunosten. (Som jeg gleder meg til og spise ferskt brød med brunost når jeg drar hjem på ferie!!! :D ) Etter og ha sett Jamie i utallige program hvor han er så hipp og kul(for ikke og snakke om de utallige Sainsbury reklamene... :x ), så fikk både jeg og samboeren Mr.Oliver i vrangstrupen. Men så gikk det et program her som het Jamies kitchen, hvor han setter opp sin egen restaurant og trener opp tenåringer som kommer i fra mindre heldig stilte kår og gir disse en mulighet til og bli kokk. Mange av disse ungene har aldri hatt noen som har tro på de og som vil at de skal få en bra fremtid. Statistisk sett ville mange av de tydd til kriminalitet, narkotika osv. Jamie stilte sitt eget hus som sikkerhet for at dette prosjektet skulle få bein og stå på og jeg må si at måten han taklet tenåringene på var veldig bra. I disse programmene fikk jeg et helt annet inntrykk av Jamie og han sier det jo selv også, at i mange av de andre programmene hans spilte han en rolle nærmest. Liker ihvertfall Jamie nå og syns han og fruen har valgt søte navn til barna sine. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 13. juni 2003 #17 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg er ikke så veldig imponert over brunost selv (som norsk), men jeg liker jo ikke Marmite heller (som er yndlingspålegget til mange engelskmenn). Han kunne kanskje spart seg den kommentaren om brunost siden han var i norge, men jeg syns det er litt sært av oss nordmenn at vi forventer at alle utlendinger skal falle over av begeistring for brunosten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snehvit Skrevet 13. juni 2003 #18 Del Skrevet 13. juni 2003 Litt pussig at det ikke er noen andre som har sett dette innslaget. Du stilte jo også spørsmål ved om du virkelig hørte riktig. Jeg så derimot et innslag på TV2 der han fikk smake rakfisk. Jamie var litt skeptisk etter at intervjueren presenterte det som råtten fisk, men etter å ha smakt på det sa han at det faktisk var veldig godt. Han kom til og med med forslag til nye oppskrifter med rakfisk. Han smakte også på "Verdens Beste" som falt i smak, og ba om oppskriften på denne: http://www.nrk.no/programmer/radio/nitimen...en/2831514.html Og han omtalte det norske flatbrødet som fantastisk: http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/06/.../12/371031.html Hvis det nå skulle være slik at han ikke likte brunost, er det så ille da? Han er i så fall bare ærlig, og vi bør da ikke føle at han tråkker på vår norske nasjonalfølelse av den grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. juni 2003 #19 Del Skrevet 13. juni 2003 jeg så programmet.. Han fikk smake på en brøskive med brunost og det smakte "shit". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 13. juni 2003 #20 Del Skrevet 13. juni 2003 Skjønner ikke problemet her. Som sagt så skrøt han av masse norsk mat... So what om han ikke likte brunost? Jeg synes han gjør mye bra for disse 15 ungdommene blandt annet. Og han er like overrasket over denne superkjendis statusen... Synes fremdeles han er ujålete jeg. Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå