Gjest care Skrevet 13. juni 2003 #21 Del Skrevet 13. juni 2003 Min sambis liker å kysse meg offentlig, men jeg synes det er harry. Og da mener jeg sånn ordentlig kyss :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 16. juni 2003 #22 Del Skrevet 16. juni 2003 Kikker opp i lufta, plystrer påtatt liksom-uinteressert... Lurer på om jeg skal ta en tur innom børsen, jeg... :o Dere... ærlig talt.... dersom det likevel er rimelig mørkt og man ikke er "påtrengende" på et altfor folksomt sted, kan dere vel bare se en annen vei, ikke sant...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 16. juni 2003 #23 Del Skrevet 16. juni 2003 :o Yepp! Snu dere bort å la folk få kline i fred Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 16. juni 2003 #24 Del Skrevet 16. juni 2003 Helt enig med Maiken! Dersom man bare er noenlude diskret, f.eks: - i en stille krok på en koselig pub... - i en stille bakgate en sen kveldstime... ...er det vel ingen grunn til å bry seg - er det vel?? La folk få kline i fred!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 16. juni 2003 #25 Del Skrevet 16. juni 2003 Helt enig med Maiken! Dersom man bare er noenlude diskret, f.eks: - i en stille krok på en koselig pub... - i en stille bakgate en sen kveldstime... ...er det vel ingen grunn til å bry seg - er det vel?? La folk få kline i fred!! Helt enig. Når man er forelska, så er det jo umulig å la være. Vi bruker å si til hverandre: "Nå er vi kvalme nå!", og så kysser vi videre... Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 16. juni 2003 #26 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg har overhodet ikke noe problem med at mennesker viser at de er glad i hverandre offentlig. (Innen visse grenser selvsagt!) Man trenger jo ikke å se på dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miew Skrevet 16. juni 2003 #27 Del Skrevet 16. juni 2003 Vi bor i et fritt land... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 17. juni 2003 #28 Del Skrevet 17. juni 2003 Nja, i kø synes jeg man kan være oppmerksom på kassadama, men ellers.... jeg ser ingen grunn til å klage over dette. Jeg har levd i et avstandsforhold. Vi så hverandre ikke akkurat hver uke. Når vi da møttes (og det var jo nesten alltid midt i et bysentrum, eller i alle fall "i offentlig rom").... ja, vi venta da til vi var for oss selv med "hender som vandret", men aktiv kyssing og klining.... Se en annen vei om det plager dere. Forøvrig, nå har jeg samboer, og det er ikke noe "klining i offentig som" i det hele tatt, men jeg har ikke problemer med at andre gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå