Gå til innhold

Slutt å kline

*M*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt klining er vel helt greit det, men man må jo ikke nødvendigvis spise opp hverandre hele tiden heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at litt små nussing og sånt er greit. Men hvis det blir for heftig, ja da kan man tone ned et par hakk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hvor går grensen?

Hos meg er det NEI til klining om jeg hører sukke-lyder og kysset varer i mer enn 30 sekunder...når slev og tunger detter ut og kryper oppover ryggen på meg.......urk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Det er vel noe fjortisaktig over det å stå på et gatehjørne og kline? Jeg kan ærlig talt ikke huske å ha sett det, jeg! Men jeg inbiller meg at det ville virke litt forstyrrende på meg om noen i min umiddelbare nærhet sto og råklina... Men litt nussing og sussing er vel greit?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gir du meg da for et brudepar, som setter i gang å råkline ved alteret.... det har jeg opplevd under en vielse... :ler::ler:

...må jeg fortelle at det var ganske så pinlig for de tilstedeværende....og presten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser stadig folk som begynner å kline ved disken på cafeer og lignende steder. Ikke særlig gøy å stå bak folk som prøver å sluke hverandres tunge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting imot smånussing, men denne våren har det vært EKSTREMT mye hva jge vil kalle "råklining". Jeg ønsker ikke å se mennesker bytte spytt eller andre kroppsvæsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns faktisk ikke det gjør noen ting jeg, om folk ønsker å kline i all offentlighet så må de gjerne gjøre det for min del, syns det er koselig å se at folk er glad i hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe den eneste, men jeg er ikke helt med deg.

Syns det er koselig å se folk kysse jeg, men innenfor rimelighetens grenser... Klining så det låter som når ei ku drar det ene beinet opp av et gjørmehull og hender på åpenbar ferd rundt på kroppen er no-no.

Takt og tone gjelder vel her som i de fleste forhold :wink:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke koselig å se når folk viser at de er glad i hverandre' date=' da? Syns ikke det gjør noe, jeg[/quote']

Når jeg skal spise og må vente i kø på en cafe fordi kassadamen har problemer med å få kontakt med paret forran meg og disse i tillegg holder på å spise hverandre opp.. da synes jeg nesten at de kan vente litt med å være glad i hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Er det ikke koselig å se når folk viser at de er glad i hverandre' date=' da? Syns ikke det gjør noe, jeg[/quote']

Er det så interessant om noen du aldri har sett før glade i hverandre eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til klining i det offentlige rom! :sjarmor:

(som dere da sikkert skjønner, plager meg ikke

en millimeter. Skulle ønske det ble mere klining

på meg også i det offentlige rom faktisk, sukk. :oops: )

Vi er liksom over det stadiet der nå etter 8 år. Sukk

igjen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda
Er jeg den eneste i denne verden som synes det er unøvendig å kline i full offentlighet?

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kyss::kyss::kyss:

Hihi.. Vel... Det fins grenser.

Smånusser ofte på sambo når vi er ute, men vi står da aldri i veien for folk og kliner så kroppsvæsker spruter hit og dit. Det får være måte på! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Hvor bor dere hen???

Eller er det jeg som vandrer rundt i ammetåke enda? :o Næh, i vaffel ikke!

Det jeg ikke får med meg, plager meg heller lite må jeg si :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og kjæresten synes det er unødvendig å kline i full offentlighet og trives med det :D

Når jeg skal spise og må vente i kø på en cafe fordi kassadamen har problemer med å få kontakt med paret forran meg og disse i tillegg holder på å spise hverandre opp.. da synes jeg nesten at de kan vente litt med å være glad i hverandre.  

Kunne ikke vært mer enig......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme:

*lov å påberope seg en aldri så liten "ingen kommentar"??*

Eller ihvertfall føye til et forsiktig lite "ingen regel uten unntak en sjelden gang iblant"??

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...