Gjest farhe Skrevet 25. oktober 2008 #1 Del Skrevet 25. oktober 2008 værdamene på spesielt for storm er som regel alltid veldig pene, fine i klærne, glimt i øyet og de flørter nesten litt på kamera. hvilken mann har vel ikke siklet på siri kalvig & co? nye damer kommer inn i studio, år etter år. velykkede damer. været får man også med seg (litt av været i allfall, det kommer ann på dama). så kom jeg til å tenke. hvorfor er det bare deilige og schmekre damer som presenterer været? Først konluderte jeg med at de ikke kunne ha med lubbne eller rett og slett feite damer, siden det kunne ta konsentrasjonen vekk i fra selve været, men det gjør jo de fine damene, så hvorfor ansettes det bare fine damer der da?? tror dere det har noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #2 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg synes ikke Siri er noe pen jeg, men etter sine egene uttalelser for noen år siden, så synes hun visst at hun er meget pen selv. Hun har rare øyne, småe pupper, å en guttete kropp, kunne tenke meg å dytte litt mat i hun, da har ho blitt finere i kroppen 5-8 pluss i kg, tror jeg kunne ha gjort underverker på ho. Elin Tvedt, som var værdame synes jeg heller ikke er noe pen, men hun har en fin kropp. Jeg har aldrig forstått at noen synes ho med det merkelige fjeset er pen? De andre er helt ok synes jeg. Isabella er jo pen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 28. oktober 2008 #3 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har du sett Været på NRK? TV2 mener vel at pene værdamer trekker flere seere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 28. oktober 2008 #4 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Hehe, jeg vet bare at når Kristen Gislefoss kommer på skjermen, da blir det dårlig vær! Når det gjelder værdamene, legger jeg merke til klær og frisyre. Og jeg glemmer ikke en kommentar fra pappan min....han sa -nå ser du ut som en av de der værdamene på håret, børster du deg ikke på morran? Tok det som en kompliment jeg:) Endret 28. oktober 2008 av Nabodama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2008 #5 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg synes ikke Siri er noe pen jeg, men etter sine egene uttalelser for noen år siden, så synes hun visst at hun er meget pen selv. Hun har rare øyne, småe pupper, å en guttete kropp, kunne tenke meg å dytte litt mat i hun, da har ho blitt finere i kroppen 5-8 pluss i kg, tror jeg kunne ha gjort underverker på ho. Elin Tvedt, som var værdame synes jeg heller ikke er noe pen, men hun har en fin kropp. Jeg har aldrig forstått at noen synes ho med det merkelige fjeset er pen? De andre er helt ok synes jeg. Isabella er jo pen. Må du slutte og tulle, Siri er jo kjempepen! Vi får være uenig der. Men jeg kan godt skjønne det hvis hun synes hun er flott selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hein_* Skrevet 5. november 2008 #6 Del Skrevet 5. november 2008 Siri Kalvig er ikke mye pen. Sminke og jåledame uten like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #7 Del Skrevet 5. november 2008 Gislefoss ble kåret til seernes favorittanmelder. Det forstår jeg godt. Han er kjempestilig! (Det finnes en dame i Norge som lager ting og tang av bilder av han. F eks julepynt. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2008 #8 Del Skrevet 5. november 2008 Noe av strategien til TV2 når de startet opp var jo å tilby noe annet enn NRK og det da å få været presentert av unge spreke damer ble jo noe helt annet enn de trøtte gamle gubbene NRK hadde. Siden det har jo værdamene vært ett varemerke for kanalen. Ellers er de peneste snuppene i sporten. TV2s Julie Strømsvåg og NRKs Ingerid Stenvold er langt over værdamene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 6. november 2008 #9 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Siri Kalvig synes jeg er kjempesøt, og Gislefoss'ern er også søt på sin måte. Ane Nyrerød synes jeg er rett og slett lite pen, men hvem som melder været av dem har egentlig ikke så mye å si for meg. Ingerid Stenvold er en programleder jeg dessverre ikke kan like, hun virker for selvopptatt. Har sluttet å se på lydverket etter at hun overtok. Endret 6. november 2008 av *Mim* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå