Gå til innhold

Jernia - meg


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvis prisen var den samme hele tiden, hvorfor i allverden godtok du en tilgodelapp på 100 kroner?

Alternativet var jo å ta en lik termos, der og da følte jeg for å tenke på det. Hvorfor jeg godtok en tilgodelapp på kr 100? Jeg hadde jo ingenting å stille opp med, jeg hadde ingen kvittering og måtte derfor bare godta at ekspeditøren justert ned verdien på termosen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HVorfor er disse to månedene viktig? Ingenting skjedde i mellomtiden prismessig, prisen var den samme både før, under og etter...

Som skrevet tidligere; du tok et valg for to måneder siden. Du valgte tilgodelapp i steden for ny termos. At det nå har gått to måneder taler også i din disfavør. Hadde du tatt kontakt med butikken en av de første dagene etter du fikk tilgodelappen, ville du kanskje ha bli møtt med mer velvilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phoenix
Hvorfor ikke? Hvilken praktisk betydning har dette for butikken?

Du KUNNE ha kjøpt den da den var på salg, og du kan ikke bevis det ettersom du ikke har tatt vare på kvitteringen.

Dersom de alltid godtar det kunden sier og word get's around vil de jo etterhvert måtte slenge fullprisvarer etter enhver kunde som kommer innom da.

Helt enig med Wadjet og de andre her, du fikk et valg, valgte en tilgodelapp, forventer du virkelig at de da skal huske deg og saken din??

Du får kjøpe en annen termos og legge til resten av pengene, helt utrolig å bruke så mye av sin egen og andres tid på egen dumhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alternativet var jo å ta en lik termos, der og da følte jeg for å tenke på det. Hvorfor jeg godtok en tilgodelapp på kr 100? Jeg hadde jo ingenting å stille opp med, jeg hadde ingen kvittering og måtte derfor bare godta at ekspeditøren justert ned verdien på termosen ...
Siden du ikke hadde kvitteringen, hadde du faktisk ikke krav på noen ting heller. Her velger butikken likevel å gi deg et valg; enten tilgodelapp på kr 100,- eller ny termos. Du velger tilgodelappen og dermed er saken ferdig fra butikken sin side.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at du henger deg opp i en termos med så lav verdi, når du ikke engang har noe som helst rett på din side. Dersom du hadde hatt kvitteringen, kunne jeg kanskje forstått din frustrasjon - basert på prinsipp, men ellers virker det som du, ts, er nødt til å bestemme deg for hvor mye energi du velger å bruke på filleting. Så mye bortkastet energi er ikke bra (jeg snakker av erfaring her). Legg hele greia bak deg og begynn å fokusér på ting som virkelig betyr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...