Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sitter her igjen og tenker på HAN! Han ville bare ha meg for sex, men når han er full sier han alt jeg lengter etter å høre.. Jeg nyter det og svever på en rosa sky, for så å falle hardt og brutalt ned på jorden igjen. Sier til meg selv at han ikke er bra for meg, at nå skal jeg ikke ta noe mer kontakt, nå skal jeg virkelig klare det.. Men da tikker det selvfølgelig inn en god natt eller god morgen melding, og all forsvarsmekanisme er borte.. Vet at vi kan få det så godt sammen, mageføelsen sier meg at han er DEN. Har aldri følt det sånn før.. Det er en alderforskjell her, litt stor også. Noen sier til meg at det er den han er redd for, ikke bekreftet fra han altså. Men da hadde han vel sagt det...? Vil bare ligge i armene hans igjen og vite at det er oss nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 24. oktober 2008 #2 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sitter her igjen og tenker på HAN! Han ville bare ha meg for sex, men når han er full sier han alt jeg lengter etter å høre.. Jeg nyter det og svever på en rosa sky, for så å falle hardt og brutalt ned på jorden igjen. Sier til meg selv at han ikke er bra for meg, at nå skal jeg ikke ta noe mer kontakt, nå skal jeg virkelig klare det.. Men da tikker det selvfølgelig inn en god natt eller god morgen melding, og all forsvarsmekanisme er borte.. Vet at vi kan få det så godt sammen, mageføelsen sier meg at han er DEN. Har aldri følt det sånn før.. Det er en alderforskjell her, litt stor også. Noen sier til meg at det er den han er redd for, ikke bekreftet fra han altså. Men da hadde han vel sagt det...? Vil bare ligge i armene hans igjen og vite at det er oss nå... Det eneste jeg vil si er at jeg vet hvordan du har det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 24. oktober 2008 #3 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det eneste jeg vil si er at jeg vet hvordan du har det.... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 24. oktober 2008 #4 Del Skrevet 24. oktober 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silli Skrevet 24. oktober 2008 #5 Del Skrevet 24. oktober 2008 Huff, høres fælt ut, må bare si at jeg også bare ønsker å ligge i armene til gutten min igjen..<3 Du nevner en aldersforskjell her, kan jeg spør hvor stor den er ? håper alt ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #6 Del Skrevet 24. oktober 2008 Huff, høres fælt ut, må bare si at jeg også bare ønsker å ligge i armene til gutten min igjen..<3 Du nevner en aldersforskjell her, kan jeg spør hvor stor den er ? håper alt ordner seg for deg Det er 18 år mellom oss... Han er kanskje litt umoden for alderen, og jeg er nok litt moden for alderen så føler egentlig at vi møtes sånn nesten midt på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_lena_* Skrevet 26. oktober 2008 #7 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg vet også hvordan du har det.. Da jeg var pur ung 18åring falt jeg pladask for en på 25. Han behandlet meg som en prinsesse og var flink til å få meg til å føle meg veldig spesiell og som den eneste ene når vi var sammen - samtidig som jeg visste at han bare ville ha meg for sex. Jeg hadde også lyst til å glemme ham, men var så ekstremt forelsket at jeg tok det lille jeg fikk i stedet for å holde meg unna. Nå, noen år senere, er rollene snudd. Jeg er ikke interessert i ham, imens han angrer som en bikkje på at han ikke gjorde noe mer ut av det når han hadde sjansen og har til og med sagt at han elsker meg. Merkelig hvordan ting kan endre seg over tid. I ettertid ser jeg at forholdet var veldig usunt, så jeg vil egentlig råde deg til å forsøke å gå videre. Det tok årevis før følelsene mine for ham var helt over, hadde jeg ikke hatt sex eller flørtet med ham så hadde det nok gått fortere. Jeg tror også det at man vil ha det man ikke kan få spiller inn.. Når han lurer deg frem og tilbake slik så blir du bare enda mer desperat etter å få en endelig bekreftelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #8 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ts, neste gang han kommer bort til deg og sier alle de pene tingene, så skal du si med et lite smil: "Du er søt, du", mens du stryker han lett over kinnet. Så går du videre, med hevet hode. Ferdig med han. Tror du vil synes det er deilig. Da vil du føle at det er du som har kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #9 Del Skrevet 26. oktober 2008 Ts, neste gang han kommer bort til deg og sier alle de pene tingene, så skal du si med et lite smil: "Du er søt, du", mens du stryker han lett over kinnet. Så går du videre, med hevet hode. Ferdig med han. Tror du vil synes det er deilig. Da vil du føle at det er du som har kontrollen. Det skal jeg gjøre, prøve i hvertfall.. Ser for meg han da.. Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå