Gjest lmari Skrevet 12. juni 2003 #1 Del Skrevet 12. juni 2003 Solen skinner, mykt gress under føttene og jeg spiser is... Og hører på radio. Hva er den ultimate sommer-hiten, synes dere?? Hvilken sang får dere til å tenke på sommer? Tror jeg må si Postgirobyggets "En solskinnsdag"... Men det er jo så mange!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #2 Del Skrevet 12. juni 2003 Garden Party, Mezzoforte Neste sommer, deLillos Sola skinner, Jokke + en haug med andre som jeg har mer eller mindre vage sommerminner til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. juni 2003 #3 Del Skrevet 12. juni 2003 Garden Party, Mezzoforte God, gammel og råbra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 12. juni 2003 #4 Del Skrevet 12. juni 2003 *Moonlight Shadow (Mike Oldfield) *There must be an angel (Eurythmics/Annie Lennox) *....og faktisk...Macarena...og Mambo nr 5... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 12. juni 2003 #5 Del Skrevet 12. juni 2003 Gyllene Tider- Sommartider ("Hey Hey- Sommartider!" :D ) Og så en som heter "Yess" eller noe sånt... Norsk gruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. juni 2003 #6 Del Skrevet 12. juni 2003 Og så en som heter "Yess" eller noe sånt... Norsk gruppe. Du tenker sikkert på "Jess"- med Folk og røvere. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 12. juni 2003 #7 Del Skrevet 12. juni 2003 Det var det ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. juni 2003 #8 Del Skrevet 12. juni 2003 Her ble det noe tull.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. juni 2003 #9 Del Skrevet 12. juni 2003 Summer in the City m/ The Loving Spoonful.... Det er sommer det :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #10 Del Skrevet 12. juni 2003 Summer in the City m/ The Loving Spoonful.... Det er sommer det :D Suz Ja, den glemte jeg! På den annen side har Chipahua en versjon av Summer in the City som er sinnsykt bra. Dog betydelig mørkere, slik at det er høst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 12. juni 2003 #11 Del Skrevet 12. juni 2003 "Hot in the City" med Billy Idol. "Den du veit" med Marius Müller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 12. juni 2003 #12 Del Skrevet 12. juni 2003 Åh, åh, åh! Glemte den ULTIMATE sommerfavoritten min... "Freak Me" m/Another Level..... Ordentlig sensuell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 12. juni 2003 #13 Del Skrevet 12. juni 2003 "Idyll" med Postgirobygget og "Bysommer" med Lillebjørn Nilsen. 8) Sommer...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 12. juni 2003 #14 Del Skrevet 12. juni 2003 mambo no 5 - da tenker jeg på sommer det gjør jeg også når jeg hører "lemon tree" og så er det vel noen flere *tenke tenke* vet det best når jeg hører de...men "74 75" tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 12. juni 2003 #15 Del Skrevet 12. juni 2003 In the summertime med Mungo Jerry. Chh chh-chh, uh Chh chh-chh, uh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 13. juni 2003 #16 Del Skrevet 13. juni 2003 Mine sommerhiter er: Toploader-Dancing in the moonlight Marius Muller-Den du veit Eskobar-Someone New Robbie Williams-Angels Trang Fødsel-Livet er helt ålreit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 13. juni 2003 #17 Del Skrevet 13. juni 2003 Alannah Myles - Black velvet Travis - sing Mungo Jerry - In the summer time Lou Bega - Mambo nr. 5 osv. osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 13. juni 2003 #18 Del Skrevet 13. juni 2003 Mine sommerhiter er: Toploader-Dancing in the moonlight Marius Muller-Den du veit Eskobar-Someone New Robbie Williams-Angels Trang Fødsel-Livet er helt ålreit Jepp!! Helt enig ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 13. juni 2003 #19 Del Skrevet 13. juni 2003 Må jo ikke glemme Holiday Madonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. juni 2003 #20 Del Skrevet 13. juni 2003 'Hon är så söt' med Bo Kaspers Orkester. Det er sommerstemning i den synes jeg. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå