Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #1 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg skjønner ikke hva er galt med lacoste egentlig. Alle fornnuftige mennesker bruker lacoste. lacoste er best!! Sossete klær er jo strengt tatt klær folk flest ikke har råd til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 24. oktober 2008 #2 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg har ikke hørt et ord om Lacoste siden 90-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2008 #3 Del Skrevet 25. oktober 2008 Lacoste har mye kult! Og egentlig er det teit å kalle klær "sossete" (teit ord...). Hva folk kler seg i får være opp til dem, synes ikke vi skal bry oss om hva andre går med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 25. oktober 2008 #4 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har ikke hørt et ord om Lacoste siden 90-tallet. Ja, jeg og forbinder Lacoste med 90tallet. Tror ikke jeg har sett noen med Lacoste-klær på mange mange år. Joggesko har jeg vel kanskje sett, i butikkene hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 26. oktober 2008 #5 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har 5-6 par Lacoste joggesko, og bryr meg vel midt i ryggen hva andre mener om de. Men ja, jeg synes de er pene, og mere klassisk vestkant enn andre sko om f.eks Adidas, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 26. oktober 2008 #6 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har 5-6 par Lacoste joggesko, og bryr meg vel midt i ryggen hva andre mener om de. Men ja, jeg synes de er pene, og mere klassisk vestkant enn andre sko om f.eks Adidas, hehe.. sorry men for meg er det sossete. alle på sosse skolene i byen bruker det greit hvis du bare har noen sko par da:) men nå snakker jeg her om halve gardroben med lacoste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 26. oktober 2008 #7 Del Skrevet 26. oktober 2008 sorry men for meg er det sossete. alle på sosse skolene i byen bruker det greit hvis du bare har noen sko par da:) men nå snakker jeg her om halve gardroben med lacoste Det er forskjell på byer tydeligvis. Her bruker ingen av "sossene" Lacoste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 26. oktober 2008 #8 Del Skrevet 26. oktober 2008 Det er forskjell på byer tydeligvis. Her bruker ingen av "sossene" Lacoste. hmm... ja tydeligvis vært i oslo og da og sett mange med lacoste der. og de er veldig sossete også bor i stavanger jeg da men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå