Gå til innhold

Å bli tent av å lese innlegg.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Andreas(z)

Jeg har ikke skrevet noen innlegg i den hensikt av å bli kåt, men det jeg sier er at en del kansje gjør det. Jeg kan ikke se noe forferdelig galt i det. Husker hvor full av hormoner jeg var rundt 15 års alderen, og det er klart når man er så unge og leser hvordan jenter onanerer, så er dette opphissende. Visst noen føler seg utnyttet av at andre finner seksuell glede av å lese hva de skriver, så må de ha en skrue løs. Når jeg skrev innlegget satt jeg selvfølgelig ting litt på spissen, men erfaringen tilsier at de gangene man ikke provoserer litt blir det heller ingen god diskusjon. Dette er det 40 innlegg under denne tråden!!! PS Jeg er hverken pedofil, latent voldtekstmann, gammel gris eller fjortis, bare en normal fyr som liker jente som er trygge på sin egen seksualitet, og det er det desverre få av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil herved henvise de som er ute etter erotikk til å prøve eros chat (eller hva de nå heter alle sammen).

Jeg tror du nå har forstått andreaz, at dette er et informativt forum som vi hegner om fordi vi liker å ha ett slikt også. Derfor er det galt med erotikk her, ikke fordi det er så mange pripne frigide religiøse kjeftete rødstrømper her som er utrygge på sin egen seksualitet. OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har misforstått litt bråka, jeg er ikke av den oppfatning av at dette forum skal være et runkeforum, selv om det er det for noen. Du utrykker deg veldig klønete når du sier det er galt med erotikk i et forum hvor det skal diskuteres seksualitet. menn og kvinner tenner ulikt, og jeg og sikkert mange andre menn tenner på at jenter diskuterer bla annet sine onani vaner. Det er greit at du stiller deg totalt uforståene til det, men å fordømme det er helt idiotisk. Du får hilse Valgerd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skrive "vi" er et dårlig retorisk virkemiddel. Jeg forstår at du føler en eietrang til dette fora, men det er nå slik at ikke alle jentene her inne er enige med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Å skrive "vi" er et dårlig retorisk virkemiddel. Jeg forstår at du føler en eietrang til dette fora, men det er nå slik at ikke alle jentene her inne er enige med deg.

Med vi tror jeg hun representerte de som har svart negativt til andreaz. Ser ikke noe galt i det.

Ok med menn på KG, men hvorfor må dere kødde med seksualitetssiden. Kan dere ikke bare lese uten å blande dere, hvis det er så digg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

"Å bli tent av å lese innlegg."

Nei det er bare kjedelig og ikke kinky nok, jeg vet ikke om det er andre jenter som sitter og tar på seg mens de leser her, men jeg føler ikke noe behov for det. Skriv om gassmasker så skal jeg vurdere saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser dette forumet og deltar her så er det først og fremst

fordi jeg ønsker å lære om andres tanker og erfaringer. Jeg tror

også at jeg kan bidra noe selv med mine erfaringer. Det bidrar til

å rive ned noen av mine fordommer og gjør meg mere opplyst.

Noen ganger får jeg også noen ideer jeg kan forsøke å praktisere

med min kjære. Noen ganger leser jeg noe jeg synes det var lærerikt

å lese om men som jeg ikke vil praktisere selv.

Jeg tror det er flere av oss som er litt usikre av og til

på hva som er normalt og unormalt (og om vi er unormale selv) og som

vi ikke snakker med så mange andre om. Det er en

stor variert forsamling med kvinner og (litt for få) menn her med mange

forskjellige erfaringer. Og mangfoldet er med og bidrar til at det er

nyttig/interessant og gir "bakgrunn for egne meninger".

Det er viktig for meg at dette ikke blir et runkeforum. Selv om det

er ganske mange av damene og herrene her inne som jeg har blitt

glad i så er "forholdet" forholdvis platonisk fra min side. Jeg føler

ingen trang til å tilfredstille meg selv om jeg hører andre fortelle

f.eks. om hvordan de onanerer. Men jeg forventer ikke at dette ikke

skal være noen fjortisgutter som tenner på det. Men det må ikke bli

dominerende!

Gabriel

(i ærbædig takknemlighet til alle de flotte damene og herrene

som lever her inne og som viser litt av seg selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være ærlig, og dere må bare le..... Hovedgrunnen til at jeg i d hele tatt begynte å være på KG var nettopp forumet Seksualitet, og i begynnelsen leste jeg kun innleggene her...og jeg leste og leste til øyet ble stort og vått, og jeg skal ikke legge skjul på at jeg kanskje ble kåt av en del .... Hadde jo ikke vært borti no lignende før, så jeg syns d var spennende... Men som sagt, dette var helt i begynnelsen, og lenge før jeg registrerte meg, og d tok ikke lang tid før dette forumet for meg ble like hverdagslig som de øvrige....Nå har jeg mye mer moro av å være på Snikk-snakk.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Fikk vibs av chimps innlegg over her!

Nå har vi derimot blitt ordentlig garvede og innarbeidet, så snikksnakk er mer spennende enn sex og sånt'no! :o

Tror jeg ramlet innpå KG første gang gjennom en eller annen link som hadde med seksualitet å gjøre. Husker ikke helt.

I goooode gamle dager (hehe...1,5 år siden) så var det på en måte en annen schvung over dette. Sex/samliv var ett tema, og egentlig mye mer seriøst enn det som er nå. Synes nå jeg da. Ikke desto mindre så var det mange gode temaer og innlegg som var på banen.

Om jeg ikke ble akkurat kåt av innleggene, så var det mye interressant.

Masse interressant.

Veldig mye interressant...hehe...

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...