Gå til innhold

Myggen liker meg ikke! ::Buhu::

Fat Sally Lee

Anbefalte innlegg

Søtt blod ja...Jeg liker jo godis, jeg som alle andre, men jeg tror da ikke at jeg spiser så mye mer enn andre for det...

Gjest: Hva er det du mener? At jeg er lett på tråden fordi myggen ikke stikker meg? ja det er et hett tips til de som har lett for å bli stukket - bli litt mer horete! :ler:

Over til tema ; jeg blir heller ikke stukket av myggen og er akkurat like trist som deg Madame !

Du også?? Ja vi er virkelig noen utskudd! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er også en sånn som myggen ikke liker. og sånn har det alltid vært, fra tidligste barndom. du kunne plassere min søster og meg ved siden av hverandre, hun ville få femti stikk mens jeg fikk ingen. vet ikke hvorfor det er sånn.

men jeg spiser mye sukker, lite hvitløk, og røyker ikke.

og tar det overhodet ikke ille opp at ikke myggen vil ha meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av dem med veldig søtt blod, myggen regelrett spiser meg opp. Skal visstnok ikke være mulig å være allergisk mot mygg i følge legen min, men jeg får sinnsyke eggeplomme-størrelse myggestikk :(. Og så er jeg så fæl til å klø. Jeg har masse dårlige barndomsminner med Radar spiraler og Eurax, den gangen den bare fantes som flytende væske og ikke som krem. Heldigvis fungerer MyggA Jaico melk noe. SÅ: vær du bare glad for at du slipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du Lasse, det er IKKE sånn at dersom man ikke tiltrekker seg mygg tiltrekker man seg heller ikke menn (...selv om jeg er singel... :oops: ) !! Nemlig!!  :fy:

Kanskje bare noe jeg håper på da Aline, siden jeg er alt for singel og får mye myggstikk.... :wink:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bare noe jeg håper på da Aline, siden jeg er alt for singel og får mye myggstikk.... :wink:

:sjarmor:

men at du får mye myggestikk ville jo etter din teori medført at du hadde masse damer... ah.. er det det du vil frem til!! :roll::ler:

Vel, jeg er også singel, får sjeldent myggestikk, men er absolutt ikke lite tiltrekkende!!! så!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: så.... her sitter vi to single, en med og en uten myggstikk.... hvor var det du bodde sa du..... :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...he-he.. :sjarmor: Det skulle du visst å like det tenker jeg, din myggestikkbefengte singelmann du er!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...he-he.. :sjarmor: Det skulle du visst å like det tenker jeg' date=' din myggestikkbefengte singelmann du er!! :sjarmor:[/quote']

eh... likt å vite skulle jeg vel egentlig skrive her vel... :oops: :oops: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: ... :wink:

Men akkurat der sitter du på trumfkortet da.. som vet hva jeg heter... :oops:

jaja... Får kose meg med myggstikkene og drømme heller da... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: ... :wink:

Men akkurat der sitter du på trumfkortet da.. som vet hva jeg heter... :oops:

jaja... Får kose meg med myggstikkene og drømme heller da... 8)

:sjarmor: ...ikke bare vet jeg hva du heter, jeg vet jaggu hvor du jobber også gitt!!! :sjarmor: 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og LIKEVEL tar du ikke hintet??? :roll: Damer asså.... :sjarmor:

Og det var jo en fin måte å ta ei blemme på... hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hint??? .... ååh.. heiheihei!! :sjarmor:

Men jeg synes jo det er litt langt til deg altså!!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fly hit sammen med myggen bare du... tar bare noen øyeblikk det.... så

:wink::sjarmor:

Og skal vi skrive bøker, så må vi jo treffes en plass for å ha redaksjonsmøter.... :kissfan:

Men nå er kanskje denne tråden tatt av myggen på en måte...?... hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

redaksjonsmøter ja!! Det må til!! :enig:

Men myggen liker meg så dårlig, det er jo nettopp det som er problemet... og da vil de nok ikke la meg sitte på heller!! :cry:

Og ja, tråden har vel blitt litt tatt av myggen..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...