Fat Sally Lee Skrevet 12. juni 2003 #1 Del Skrevet 12. juni 2003 Hvordan kan det ha seg at jeg aldri får myggstikk? <Myggen holder seg unna, selv om jeg ikke bruker myggolje eller andre anti-mygg midler. Andre folk i nærheten blir nesten spist opp, men jeg slipper unna! Ikke stinker jeg så ille heller, tror jeg, så det er ikke grunnen... Det er jo bare en fordel, men jeg blir nå litt såret jeg, da... :cry: Hva er galt med mitt blod, da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 12. juni 2003 #2 Del Skrevet 12. juni 2003 You lucky bastard!!!! Missunnelig!!!! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. juni 2003 #3 Del Skrevet 12. juni 2003 Bør du ikke bare være glad for at du slipper da.. :o Myggestikk er no' herk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. juni 2003 #4 Del Skrevet 12. juni 2003 man har forsket på mygg og feromoner, og har funnet noe der... Dvs at mygg blir tritrukket av en viss type feromoner.... Det blir jo vi mennesker også... så en skulle tro at de med lite tiltrekning på det andre kjønn også får lite myggstikk?... Men alvorlig, så var det faktisk en sammenheng der. Og som tidligere nevnt, så må jo det være en stor fordel å slippe myggstikk!?!.... Man kan da ikke ta seg nær av ALT heller da... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. juni 2003 #5 Del Skrevet 12. juni 2003 Andre folk i nærheten blir nesten spist opp! That's me!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 12. juni 2003 #6 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg blir alltid invitert på sommerfester dersom det er mye mygg i lufta. Da slipper nemlig alle de andre å få myggstikk! Jeg får alle :evil: !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 12. juni 2003 #7 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg leste for nylig at dersom man nettop har spist bananer tiltrekker det mygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 12. juni 2003 #8 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg leste for nylig at dersom man nettop har spist bananer tiltrekker det mygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 12. juni 2003 #9 Del Skrevet 12. juni 2003 Har nettopp kjøpt sånt mygglys stearinlys - til å ha på sene sommerkvelden på terrassen... funker de?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. juni 2003 #10 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg blir også veldig sjelden stukket av mygg, men tar meg overhode ikke nær av det!! Synes bare det er deilig jeg, å slippe. Men dersom du savner det innmari, så kan du prøve å gå i åpne sandaler ute i sump/myr landet en kveld midt i myggsesongen..... til og med jeg hadde supermasse myggstikk etter det!!! (glemte å smøre beina med myggroll....) Jeg hadde ett meget tydelig skille mellom der jeg hadde hatt reim på sandalen og ned til tærne, og fra øverst på sandalen og opp til der buksa tok av litt for overfloden..... og det klødde noe så innigrønnhelvete at jeg er overlykkelig over at de ellers holder seg unna meg!!! Og du Lasse, det er IKKE sånn at dersom man ikke tiltrekker seg mygg tiltrekker man seg heller ikke menn (...selv om jeg er singel... :oops: ) !! Nemlig!! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 13. juni 2003 så en skulle tro at de med lite tiltrekning på det andre kjønn også får lite myggstikk?... Hååneidu Lasse! Jeg er nemlig SVÆRT tiltrekkende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 13. juni 2003 #12 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg er ikke plaget av mygg.. Stadig vekk ser jeg at myggen stikker meg, men jeg klør aldri og det synes ikke noe særlig heller. Jeg tror at vi reagerer forskjellig på disse insektene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. juni 2003 #13 Del Skrevet 13. juni 2003 Spiser du mye mat med hvitløk? Dette holder myggen unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg skyr hvitløk som pesten! Så det er ikke grunnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 13. juni 2003 #15 Del Skrevet 13. juni 2003 Anyway.. her er en link til deg, som du sikker vil like: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=63509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 13. juni 2003 #16 Del Skrevet 13. juni 2003 Anyway.. her er en link til deg, som du sikker vil like:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=63509 Hadde vært overlykkelig om jeg slapp myggstikk, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2003 #17 Del Skrevet 13. juni 2003 Har nettopp kjøpt sånt mygglys stearinlys - til å ha på sene sommerkvelden på terrassen... funker de?? De stinker noe helt forferdelig, i alle fall hvis det er sånne med "appelsinduft". Noe som er en sannhet med modifikasjoner.... Blir heller nesten aldri stukket av mygg mens min kjære nesten blir oppspist. Jeg tror det er fordi han er så søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #18 Del Skrevet 13. juni 2003 Hååneidu Lasse! Jeg er nemlig SVÆRT tiltrekkende! Forskjell på å bli oppfattet som tiltrekkende og lett å få over ende vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 13. juni 2003 #19 Del Skrevet 13. juni 2003 Gjest ; hvorfor få over ende når det finnes masse andre deilige stilinger ? Over til tema ; jeg blir heller ikke stukket av myggen og er akkurat like trist som deg Madame ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 14. juni 2003 #20 Del Skrevet 14. juni 2003 røyker du? for myggen skyr sigarettrøyk. Også mener jeg og ha hørt et sted at myggen ikke liker veldig søtt blod, altså de som spiser masse søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå