Gå til innhold

Myggen liker meg ikke! ::Buhu::


Fat Sally Lee

Anbefalte innlegg

Hvordan kan det ha seg at jeg aldri får myggstikk? <Myggen holder seg unna, selv om jeg ikke bruker myggolje eller andre anti-mygg midler. Andre folk i nærheten blir nesten spist opp, men jeg slipper unna! Ikke stinker jeg så ille heller, tror jeg, så det er ikke grunnen...

Det er jo bare en fordel, men jeg blir nå litt såret jeg, da... :cry: Hva er galt med mitt blod, da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

man har forsket på mygg og feromoner, og har funnet noe der... Dvs at mygg blir tritrukket av en viss type feromoner.... Det blir jo vi mennesker også... så en skulle tro at de med lite tiltrekning på det andre kjønn også får lite myggstikk?... :wink::ler:

Men alvorlig, så var det faktisk en sammenheng der. Og som tidligere nevnt, så må jo det være en stor fordel å slippe myggstikk!?!.... Man kan da ikke ta seg nær av ALT heller da... ? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid invitert på sommerfester dersom det er mye mygg i lufta. Da slipper nemlig alle de andre å få myggstikk!

Jeg får alle :evil: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp kjøpt sånt mygglys stearinlys - til å ha på sene sommerkvelden på terrassen... funker de??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også veldig sjelden stukket av mygg, men tar meg overhode ikke nær av det!! :ler:

Synes bare det er deilig jeg, å slippe.

Men dersom du savner det innmari, så kan du prøve å gå i åpne sandaler ute i sump/myr landet en kveld midt i myggsesongen..... til og med jeg hadde supermasse myggstikk etter det!!! (glemte å smøre beina med myggroll....) Jeg hadde ett meget tydelig skille mellom der jeg hadde hatt reim på sandalen og ned til tærne, og fra øverst på sandalen og opp til der buksa tok av litt for overfloden..... og det klødde noe så innigrønnhelvete at jeg er overlykkelig over at de ellers holder seg unna meg!!! :lol:

Og du Lasse, det er IKKE sånn at dersom man ikke tiltrekker seg mygg tiltrekker man seg heller ikke menn (...selv om jeg er singel... :oops: ) !! Nemlig!! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så en skulle tro at de med lite tiltrekning på det andre kjønn også får lite myggstikk?... :wink::ler:

Hååneidu Lasse! Jeg er nemlig SVÆRT tiltrekkende! :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke plaget av mygg..

Stadig vekk ser jeg at myggen stikker meg, men jeg klør aldri og det synes ikke noe særlig heller.

Jeg tror at vi reagerer forskjellig på disse insektene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjest1
Har nettopp kjøpt sånt mygglys stearinlys - til å ha på sene sommerkvelden på terrassen... funker de??

De stinker noe helt forferdelig, i alle fall hvis det er sånne med "appelsinduft". Noe som er en sannhet med modifikasjoner....

Blir heller nesten aldri stukket av mygg mens min kjære nesten blir oppspist. Jeg tror det er fordi han er så søt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hååneidu Lasse! Jeg er nemlig SVÆRT tiltrekkende! :ler::ler:

Forskjell på å bli oppfattet som tiltrekkende og lett å få over ende vet du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Gjest ; hvorfor få over ende når det finnes masse andre deilige stilinger ?

Over til tema ; jeg blir heller ikke stukket av myggen og er akkurat like trist som deg Madame !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

røyker du? for myggen skyr sigarettrøyk. Også mener jeg og ha hørt et sted at myggen ikke liker veldig søtt blod, altså de som spiser masse søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...