Sofia Skrevet 12. juni 2003 #1 Del Skrevet 12. juni 2003 Så kom jeg dit da, jeg også, til slutt. Grattis (eller noe slikt), til meg selv!! Er det forresten noen som savner Robbies ansikt, så kan jeg trylle det frem igjen, så erter vi jo Trøffelhelten i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 12. juni 2003 #2 Del Skrevet 12. juni 2003 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 12. juni 2003 #3 Del Skrevet 12. juni 2003 Grattis,og velkommen etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. juni 2003 #4 Del Skrevet 12. juni 2003 Grattis, grattis. Ja, må hon skriva Ja, må hon skriva ut i hundrade år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2003 #5 Del Skrevet 12. juni 2003 Gratulerer, og velkommen (litt) etter! Hadde det ikke vært for tatoveringene og et par andre små detaljer kunne det nesten ha vært meg (se ellers signaturen min...) på bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 12. juni 2003 #6 Del Skrevet 12. juni 2003 Gratulerer og velkommen etter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 12. juni 2003 #7 Del Skrevet 12. juni 2003 Gratulerer! :D Må innrømme at jeg savner suge-på-fingeren-kinky-Robbie... Jeg lagret til og med avataren din da, så jeg har den på pc`n.. :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 13. juni 2003 Vinga. Savnet ble for stort for meg også. Så her er han igjen...uuuuhhhhmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 13. juni 2003 #9 Del Skrevet 13. juni 2003 Grrrrrrahh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 13. juni 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 13. juni 2003 Et lite tips til deg Vinga. http://robbie.thru-a-lens.com/main.htm Her finner du masse snacks om Rob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå