Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #1 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hei. Jeg er bedt med som følge til min bedre halvdel. Han har en venninne skal ha barnedåp på lørdag. Jeg kjenner henne ikke supergodt, men litt. Uansett, så er det koselig. Er det en kleskode jeg bør følge? Hva som er lov og hva som ikke er lov? Jeg tenker kanskje klassisk pent. Er både høye hæler og støvletter aktuelt? Kanskje sistnevnte nå som det er høst? Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 23. oktober 2008 #2 Del Skrevet 23. oktober 2008 Høye hæler funker, men syns kanskje støvletter blir upassende. Har vært i barnedåp hvor en av gjestene hadde miniskjørt på seg, det burde si seg selv at det ikke er aktuelt. Ikke dyp utringning heller. Spørs kanskje litt om man skal i kirken eller ei, men man bør kle seg pent, ikke sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #3 Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg skal i kirken. Bare usikker på hva og hvordan jeg skal sette sammen antrekket. Jeg stresser alltid med det. Jeg har en dressbukse som er 3/4 lang. Kan jeg bruke den? Isåfall, hva skal jeg ha til den? Takk for tips, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #4 Del Skrevet 23. oktober 2008 Noe ala denne: http://shop.hm.com/media/products/675/ML67..._012R_66880.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 23. oktober 2008 #5 Del Skrevet 23. oktober 2008 Sånn som på bildet var jo pent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #6 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja, kanskje jeg skal gå for noe slikt. Jeg har sko som ligner på disse: http://shop.hm.com/media/products/655/ML65..._096R_64590.jpg Funker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 23. oktober 2008 #7 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ja, absolutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå