poia Skrevet 23. oktober 2008 #1 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Slettet av meg selv. - nytt liv = ny dagbok... Endret 15. januar 2009 av barbeina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Slettet av meg selv. - nytt liv = ny dagbok.... Endret 15. januar 2009 av barbeina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Slettet av meg selv. - nytt liv = ny dagbok...! Endret 15. januar 2009 av barbeina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Slettet av meg selv. - nytt liv = ny dagbok... Endret 15. januar 2009 av barbeina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Slettet av meg selv. - nytt liv = ny dagbok... Endret 15. januar 2009 av barbeina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 31. oktober 2008 #6 Del Skrevet 31. oktober 2008 som dagbok skriver Høres spennende ut med flammekasting. Jeg hadde aldri tørd. Det er å kaste staver med flammer på sant? Skumle greier Så gøy at du skal utdanne deg som sykepleier. Jeg jobber i hjemmesykepleien og stor trives :D Men er ikke sykepleier. Hvordan er det å jobbe på sykehus? Kan ufaglærte også jobbe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 3. november 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Slettet av meg selv. - nytt liv = ny dagbok... Endret 15. januar 2009 av poia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 3. november 2008 #8 Del Skrevet 3. november 2008 Oj, høres jo skikkelig spennende ut det der. Og galskap Kan looove deg det hadde gått til helvete vis jeg skulle kaste på flammer. Men er utrolig kult å se på da. Har dere Show i Skien eller skal dere ha i Bergen og? Ja, har fått inntrykk av at det er masse stell på sykehus/sykehjem. Er ikke såå mye av det i hjemmesykepleien, og når det først er det, så er det som oftest å hjelpe de med ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 3. november 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Slettet av meg selv. - nytt liv = ny dagbok... Endret 15. januar 2009 av poia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 4. november 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Slettet av meg selv. - nytt liv = ny dagbok... Endret 15. januar 2009 av poia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 8. november 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Slettet av meg selv. - nytt liv = ny dagbok... Endret 15. januar 2009 av poia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 8. november 2008 #12 Del Skrevet 8. november 2008 Ååh, lykke til Gleder meg å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poia Skrevet 9. november 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Slettet av meg selv. - nytt liv = ny dagbok... Endret 15. januar 2009 av poia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TittTitt Skrevet 9. november 2008 #14 Del Skrevet 9. november 2008 Forestillingen gikk helt fint, men jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få lasta opp bilder :S Vi har funnet ut at Firmaet får lov til å bygge "klubbhus" i hagen til lagring av utstyr, kostymer osv. Får en litt "trehytte" og barneskolefølelse over det hele, men det er bare sånn det må bli. Heldigvis var det greit for huseiern (min kjære far), så det blir vedbu/utstyrsbu når vi flytter ut Jeg vet ikke hvordan vi legger ut bilder jeg..?! Du må spørre andre om de kansje vet.. Trehytte er jo koselig da. Kan jo sikkert få en ganske koselig trehytte. Er det i hagen til din far? Håper du får lagt ut bilder, for jeg har kjempe lyst å se når du driver med flammekasting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå