Gjest skoeska Skrevet 23. oktober 2008 #1 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er gravid i uke 24. Jeg har hatt vondt i magen siden igår. Det er litt til og fra, mest når jeg sitter stille. Jeg kjenner han sparker mye der inne til tider, så jeg tror han har det bra der inne.. Men blir jo litt bekymra da.. Magen er også veldig hard. Er som om han begynner å få mindre plass kanskje? Vet ikke jeg.. Det er som om han har tatt tak i et eller anna inni der, eller at han presser mot ting, slik at det gjør vondt? For jeg kan finne stillinger det ikke gjør vondt i, men når jeg da beveger på meg, eller dytter på han inni der, gjør det vondt.. Tror ikke jeg forklarer meg så veldig godt her men.. Er det noen andre som har hatt vondt i magen som gravide også?
Gjest Lilleulv Skrevet 23. oktober 2008 #2 Skrevet 23. oktober 2008 jepp. Jeg hadde svinaktig vondt halve svangerskapet, og kunne i perioder ikke gå stort mer enn 50 meter. Men ville sjekka det opp hos lege uansett.
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er bare 7 uker på vei, men har kjempe vondt i magen om natta, slik at jeg må stå opp å dusje i varmt vann for det er det eneste som hjelper! Det er som sterke sterke mensmerter i korsrykk og mage:-/
Gjest skoeska Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 jepp. Jeg hadde svinaktig vondt halve svangerskapet, og kunne i perioder ikke gå stort mer enn 50 meter. Men ville sjekka det opp hos lege uansett. Ok. F.eks. slik som nå, sitter jeg tilbakelent i en sofa, med beina på en stol. Lener jeg meg fremover nå så gjør det veldig vondt. Reiser jeg meg opp gjør det vondt.. I stad ble jeg stående fremoverbøyd for kunne ikke reise meg rett. Så kan det plutselig bli bra igjen.. Var det slik du hadde det? Hadde de noen forklaring på det?
Gjest skoeska Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg er bare 7 uker på vei, men har kjempe vondt i magen om natta, slik at jeg må stå opp å dusje i varmt vann for det er det eneste som hjelper! Det er som sterke sterke mensmerter i korsrykk og mage:-/ Det er ikke som menssmerter. Slik hadde jeg det også av og til i begynnelse av graviditeten. Jeg kjenner barnet romstere inni der, og det er som om han har liten plass, men vet ikke om det er det det er da. Håper det går over..
Gjest Gjest_Tila_* Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Det går nok helt sikkert fint, har en høygravid vennine og hun har mye vondt nå, legen sa d er normalt, for de kan ikke se noe galt. Så sjekk med legen, men jeg trur og håper det ikke er noe spesielt!
Mamma1 Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jeg hadde nok gått til legen om jeg var deg. Ja, det er normalt med menslignende smerter tidlig svangerskapet, men du er jo over halvvegs nå og man skal ikke ha så vaondt at man ikke kan rør på seg. Med mindre det er bekkenløsning det er snakk om, og det høres ikke sånn ut. Du er jo heller ikke høygravid så det er jo ikke fordi ungen har pressa seg helt opp i ribbeina heller. Jeg hadde nok ringt legen evt legevakta for en sjekk. Endret 23. oktober 2008 av Mamma1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå