Gå til innhold

Kan man ikke ha lang kjole på julebord?!

Tinkerbell_

Anbefalte innlegg

I midten av november skal jeg på julebord med familien på fars-siden. Det er derfor ikke formelt i den forstand, men familien min på den siden er mer eller mindre pripne og litt "fine" på det. I morgen hadde jeg tenkt til å kjøpe en kjole som jeg fant her om dagen. Den går ned til gulvet, er sid og riktig nydelig kjole i dyp rød farge... I dag ringte farfaren min som ønsker å betale for kjolen min, og sa at det ikke var noen andre som skulle ha gulvlang kjole på julebordet, og at jeg kanskje heller burde finne en annen som er litt kort.. Er det feil å ha en lang kjole på julebord altså? Kommer jeg til å se dum ut, istedet for fantastisk, hvis jeg velger den lange kjolen? Er det noen som kan hjelpe meg? Æsj, alltid noe stress når det nærmer seg juletider... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herremin! Klart du kan gå med den kjolen! Den hørtes jo nydelig ut, og litt julete i fargen også. Om en gammel kar mener noe annet - so what?! Sikker på at du blir kjempefin. :)

Ja, jeg vet det er mange kleskoder, MEN, det er ingen garanti for å se bra ut. Jeg mener, det er MEGET sjeldent at jeg ser virkelige flotte antrekk på gang. Selv om de har fulgt malen, om du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin! Klart du kan gå med den kjolen! Den hørtes jo nydelig ut, og litt julete i fargen også. Om en gammel kar mener noe annet - so what?! Sikker på at du blir kjempefin. :)

Ja, jeg vet det er mange kleskoder, MEN, det er ingen garanti for å se bra ut. Jeg mener, det er MEGET sjeldent at jeg ser virkelige flotte antrekk på gang. Selv om de har fulgt malen, om du skjønner.

Takk for svar :) Jeg har inmari lyst til å gå for den kjolen, men er litt redd for at jeg kommer til å se mer pynta ut enn de andre som da tydligvis har korte kjoler. Vil jo helst føle meg fin og ikke dum :P Tror kanskje farfaren min mener at den kanskje kommer til å se litt for ball-aktig ut.. Den er lang og vid, men den minner ikke om noen skikkelig ballkjole etter min mening.. Her er en kjole som minner litt om den jeg har plukket ut: http://www.divakjoler.no/dress.php?dress_i...;category_id=10

Den jeg vil har er ensfarga med en varmere og dypere rødfarge, den har ikke så høy splitt og er mye finere, men det er samme fasong og lengde som den jeg linket til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...