Gå til innhold

komplikasjoner

Gjest å faen

Anbefalte innlegg

Gjest å faen

Jeg har da altså hatt pulevenner i de periodene jeg har vært singel. Det har funket fint, ingen sykdom, ingen forelskelse, alt vel.

Nå har jeg begynt å date en mann som jeg har klart å bli betatt av. Etter tre dater begynte jeg å koble etternavnet hans, jeg måtte spørre om han kjente en "bekjent" med samme etternavn. Joda, det var broren hans! Og denne bekjente er da altså en av pulevennene mine. :sukk:

Brutalt å fortelle ham sannheten, men samtidig ville det jo vært bedre å la ham vite det nå enn om noen år. Jeg hater å lyve. Men jeg får meg ikke til å si "jeg har pult broren din". :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_sarah_*

Se på det slik: det er i alle fall bedre at han får vite det av deg enn av broren sin! Og det er bare et tidsspørsmål når...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest å faen
Se på det slik: det er i alle fall bedre at han får vite det av deg enn av broren sin! Og det er bare et tidsspørsmål når...

Jeg sa det samme kveld som jeg skrev innlegget, og han tok det forsåvidt fint. Det var jo ikke som om jeg gikk fra den ene til den andre med viten og vilje. Det er snart 6 mnd siden jeg var med broren hans, og det har aldri vært følelser med i bildet. Men han vil tenke litt på det, for å venne seg til tanken (håper jeg). :sukk:

Glad jeg sa det, selv om det var litt fælt også. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...